Reading van mijn meiden..... Xena

Wat gaf jou het meest troost?

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Reading van mijn meiden..... Xena

Bericht door Cora » ma sep 17, 2018 2:15 pm

Lieve Cora,
Als ik contact met Xena maak, is zij redelijk snel aanwezig. Ze is wat argwanend, wil mij eerst graag besnuffelen en weten wie ik ben. Na het ontdooien is Xena zeer vriendelijk en wijs. Ze is zorgzaam en komt haast over als een moederfiguur voor mens en dier. Xena zegt meteen dat ze zich altijd verantwoordelijk heeft gevoeld voor jou. Jij wilde graag voor haar zorgen, maar Xena ook voor jou. Ze vond het heel moeilijk om dat los te laten en heeft daar een hele poos over gedaan.
Het verdriet wat om jullie afscheid heen hangt, is heel overweldigend. Ik krijg natte ogen en voel de knoop in mijn maag die jij nog weleens voelt, wanneer je aan Xena denkt. Maar aan de andere kant voel ik een vrolijke, rustige en tevreden Xena, die met een heel liefdevol gevoel terugkijkt op haar leven. Xena is heel sterk geweest, heeft zich heel lang groot gehouden, maar op een bepaald moment wist ze dat het niet langer kon. Dat is voor zowel jou als Xena een moeilijke keuze geweest. Jij zegt: Wanneer laat ik Xena los? Maar Xena zegt: Wanneer laat ik Cora los? Dit is veelzeggend voor de band die jullie hebben. Ik zeg dat bewust in de tegenwoordige tijd, want ook al is Xena nu ergens anders, aan de liefde en de band verandert echt niets. Geloof dat maar! Jullie lijken veel op elkaar en zijn allebei heel zorgzaam en zacht. En zo sterk en zo hard voor jezelf.. Je mag soms best wat liever voor jezelf zijn, want je hebt de neiging om altijd voor anderen te zorgen.
Xena laat mij zichzelf zien in haar laatste maanden. Ze was oud. Het vuur was uit haar ogen en ze was vermagerd. Het leven werd zwaar, maar ze vocht zich er dapper doorheen. Xena zegt dat haar lichaam haar pijn deed. En ze was zo vreselijk moe. Een heel verschil met hoe ik Xena in haar jongere jaren voor me zie. Wat was ze sterk, energiek en charismatisch! Op die manier zie ik Xena nu ook voor me. Ook over de Regenboogbrug heeft ze bekende en onbekende honden om voor te zorgen. Dat is haar missie op aarde geweest en dat zet ze nu voort. Ze is een wijze en stabiele leider, net als zij bij leven was. Xena is altijd een zeer betrouwbare hond geweest. Ze was qua uiterlijk misschien indrukwekkend, maar van binnen zacht en vriendelijk. Xena komt op mij over als een soort ‘oerhond’. Wolfachtig, sociaal en zeer goed op de hoogte van de hondentaal. Xena liet het bijvoorbeeld altijd netjes zien als ze stress had of een ontmoeting/gebeurtenis spannend vond. Het was voor haar heel natuurlijk om samen te leven met soortgenoten. Dat had ze zelfs nodig.
Xena zegt dat ze altijd bij jou in de buurt was. Ze was jouw schaduw. Ze mocht ook vaak met jou mee. Ze was ongelooflijk trouw aan haar eigen ‘roedel’ en ging voor deze mensen en dieren door het vuur. Ze kon er enorm van genieten om lekker samen te zijn. Samen spelen, samen slapen, samen wandelen. Alles, zolang het maar met een roedelgenootje was. Ze kwam tot rust als iedereen thuis was, dat voelde veilig en ontspannen. Xena zegt dat zij een gezellig en actief leven heeft gehad. Ze werd behandeld als een hond, maar vanuit het hart gezien als een allerbeste vriendin en familie. Dat was alles wat ze wilde, ze wilde onderdeel zijn van het gezin en jullie dagelijkse leven. Xena zegt dat jullie hierom bekend stonden bij andere mensen. Want…. Zag je Cora, dan zag je Xena.
Xena zegt dat jullie op dezelfde manier contact met elkaar hadden, als ik dat nu met haar heb. Ze heeft het altijd als zeer prettig ervaren om jou op deze manier dingen duidelijk te maken. Ze stuurde jou gevoelens en gedachten, maar je vond het soms moeilijk om daarop te vertrouwen. De gave om dit te kunnen, heeft jullie band enorm versterkt. Als jij de twijfel loslaat of je Xena nu nog steeds voelt, dan zal je merken dat je de dingen die ze jou wil zeggen weer op gaat pikken. Net zoals ze dat bij leven deed. Het verdriet en de twijfel blokkeren dit soms, probeer dat los te laten en je zal merken dat Xena nog steeds heel dichtbij jou is. De band die jullie hebben, de liefde die jullie voor elkaar voelen, het is er allemaal nog steeds, maar op een andere manier. Vertrouwen is de sleutel!
Wanneer ik haar vraag wat er in die nacht in het asiel gebeurt is, zegt ze:
Ik heb daar in een hok gezeten en voelde me heel erg rot. Ik heb jou telepatisch proberen te bereiken, zodat je mij zou voelen en zou weten waar ik was. Die gebeurtenis heeft mij voor eens en altijd duidelijk gemaakt dat ik nooit meer zonder mijn roedel wilde zijn. Ik ben bang geweest en heb mezelf heel alleen gevoeld.
Omdat jij toch nog vragen hebt over waar Xena is en met wie, wil ik de overige vragen die je had gesteld, toch graag beantwoorden.
Klopt het dat we aan 1 gedachte genoeg hadden, waren wij echt soulmates?
Xena zegt: Ja, dat waren wij zeker. Omdat ik op telepatische wijze met jou communiceerde, begrepen wij elkaar heel goed. Het maakte onze band heel sterk, we waren geestelijk met elkaar verbonden. Jij hebt door mij geleerd dat je dit in je hebt, het was mijn manier om jou precies duidelijk te maken wat ik bedoelde. Ik zou graag willen dat je dit blijft doen, durf erop te vertrouwen.

Ben jij nu weer samen met jouw pups, ook met de kleine meid die veel te vroeg overleden is? En ben je met Pablo?
Xena zegt: Ja, ik ben hier met alle dieren die bij ons horen, dus ook met de dieren die bij jou horen. Met z’n allen vormen wij een steeds groter wordende roedel, ik heb hier genoeg dieren om voor te zorgen. Ik wacht ze allemaal op en help ze bij het helen van het leven op aarde. Net als ik dat bij leven deed, ik laat niemand in de kou staan.

Kom jij nog weleens bij mij langs?
Xena zegt: Ja, zeer regelmatig, maar dat weet je toch? Ik vind het fijn om jou af en toe te laten voelen dat ik er ben. Soms probeer ik in een droom te komen, maar vaker lig ik gewoon bij je. Op momenten dat jij het zwaar hebt, wil ik je graag laten merken dat je op mij mag vertrouwen. Net als toen ik nog leefde.

Is het moment van loslaten juist geweest of waren wij te laat?
Xena zegt: Wij weten allebei dat we er eerder nog niet klaar voor waren. Ik heb afgezien, ik ben doorgegaan tot ik echt niet meer kon. Iedere dag opnieuw gaf ik mezelf een nieuwe kans, omdat ik jou nog niet achter wilde laten. Tot ik niet meer kon en jou heb verteld dat het moment daar was. Als ik had het kunnen doen, was ik nog langer doorgegaan met vechten. Maar mijn lichaam en geest waren op, ik moest gaan.
Resumerend voel ik in Xena een sterke en wijze hond. Op spiritueel gebied is ze heel begaafd, ze volgt puur haar instincten. Xena was een heel prettig dier in de omgang. Sociaal, super lief en eerlijk. Xena is al een aantal jaren overleden, maar ze voelt nog heel dichtbij. Ze komt op mij over als een actieve ziel, die er enorm veel moeite mee heeft gehad om (met name) jou los te laten. Feitelijk heeft ze dat ook nooit gedaan, want ze waakt nog steeds over je. In jou voel ik een lieve en zorgzame vrouw, die spiritueler is dan ze zelf door heeft. Xena heeft jouw luikjes opengezet, maar daar mag je gerust wat meer gebruik van maken. Het vertrouwen in jezelf en jouw eigen kunnen, is daarin een belangrijke factor, dus vertrouw op wat je voelt. Wees net zo lief voor jezelf, als Xena dat altijd voor jou geweest is. Want Xena vertrouwde blind op jou, ze was jouw spiegel en liet daardoor zien dat je een heel mooi mens bent. Het lijntje wat jullie met elkaar hebben, zal nooit verdwijnen. Het zal voortbestaan tot de dag dat jullie elkaar weerzien. En reken maar dat ze al die jaren op jou zal blijven wachten!
Liefs,
Nicky
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Reading van mijn meiden..... Xena

Bericht door Aslan » ma sep 17, 2018 6:00 pm

Wat mooi he?

Zo raak allemaal en zo echt Xena.
Ik kan me voorstellen dat je hier heel veel troost uit geput hebt en dat het nog steeds troost biedt.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie