Misty

Wat gaf jou het meest troost?

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Misty
Berichten: 12
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 4:46 pm

Misty

Bericht door Misty » vr nov 04, 2005 11:32 pm

Ik voel mij zo schuldig ,..nog steeds... terwijl ik .,niet !!! kon voorzien dat zij al zo ziek was! al bij de artsen geweest met haar,en ik, vraag mij af!!!had ik dan wat meer kunnen doen terwijl zij al een keer onder narcose was geweest ...en dat ik zag hoe zij er uit kwam,,en dat het haar geen goed had gedaan.
En de Arts mij toch na aandringen had gevraagd om haar de keel te laten onderzoeken....en ik wist neeeee !! dat gaat niet gebeuren want een tweede narcose kan zij niet aan!!
En ik had gelijk,ik ken haar toch.zij was al ziek vanaf de geboorte ,en ik ben al zovaak bij de arts geweest!!
En er was niets aan de hand,,jahhh zij dronk een klein beetje meer als een andere hond maaaar!!! dat stelde niets voor!! Daar hebben meer honden last van .
Ik vond dat Misty wat extreem meer dronk dan een gemiddelde hond zou doen.
Nog niets aan de hand vond zij!!
Ik kon haar weer langs brengen en dan zou ze haar onder narcose doen en haar keel onderzoeken !!!
Tjahh jahh en ik vind dat niet nodig,want ik wist de kwaal ligt ergens anders.
GOHHH!
Wat heb ik gelijk gehad,zij onze Misty had het met haar Niertjes,en geen Arts die het in eerste instantie opgemerkt had!!!
Behalve de Nood- Arts in Enschede! aan de Oliemolensingel in Enschede..
die zag gelijk wat Misty mankeerde.Een paar test gedaan zij moest gelijk blijven,,mhh het was eidele hoop het mocht niet meer zo zijn.
Onze Misty is thuis overleden in samenwerking met de arts die het bij onze Misty het Nier probleem heeft ontekt..en dat zij het niet meer aan kon na al die infussen etc....Zij onze Misty is in huiselijke kring overleden
en toch...voelt het als of ik .tekort geschoten ben ten opzichte van haar!
En dat doet me nog elke dag pijn!!
Liefs Mama
Diep in mijn hart

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za nov 05, 2005 7:31 am

Pffff Yvonne,wat een triest verhaal van Misty en wat kan ik me je schuldgevoelens goed voorstellen maar je moet er toch op kunnen vertrouwen dat zo'n arts weet wat hij of zij doet?Ben zelf een leek maar bij een hond die extreem veel drinkt zou ik eerder aan diabetes (suikerziekte) of de nieren denken als aan een keelonderzoek. :roll:

Je hebt Misty het beste gegeven toen je haar in liet slapen onder de deskundige begeleiding van de noodarts die wel wist waar hij mee bezig was.
De eerste arts heeft misbruik gemaakt van je vertrouwen en een beetje arts zou een collega geraadpleegd hebben als hij niet zeker van zijn zaak was.Deze arts is in alle opzichten tekort geschoten en die moet zich schuldig voelen meis,niet jij!!!!

Het is een samenloop van omstandigheden geweest en de verkeerde arts had op het verkeerde moment dienst toen jij hulp nodig had.Is dat jou fout?NEE,natuurlijk niet!
Zet je schuldgevoelens opzij en doe je ogen dicht.Zie voor je hoe Misty gezond en wel speelt aan de andere kant van de regenboogbrug samen met hondjes die ook ooit heel ziek waren.
Misty is nu gelukkig meis en kerngezond en ooit zal ze kwispelend op je staan wachten als voor jou de tijd gekomen is.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za nov 05, 2005 8:45 am

Amen.......heb hier niks meer aan toe te voegen Yvon, alleen heel veel sterkte!

En je weet waar je terecht kunt he?
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » za nov 05, 2005 8:52 am

Heel veel sterkte hoor!
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » za nov 05, 2005 8:53 am

Heel veel sterkte!!! :(
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » za nov 05, 2005 9:11 am

heelveel sterkte :cry: :cry:
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

agaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do nov 03, 2005 6:26 pm

Bericht door agaat » za nov 05, 2005 5:01 pm

heel vel sterkte bij dit verlies
agaat tico en wolf

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » zo nov 06, 2005 11:07 am

Hoi

Ik weet zeker dat je niet te kort geschoten bent, maar je staat machteloos met de rug tegen de muur en je kunt geen een kant meer op.
Dan alleen deze zware beslissing nemen.
Ik heb respect voor je!!
Jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Misty
Berichten: 12
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 4:46 pm

Bericht door Misty » wo nov 09, 2005 8:28 pm

Heel hartelijk bedankt voor jullie warme berichten die,jullie lieve mensen mij hebben gestuurd en, mij ook goed hebben gedaan!
De gedachte aan haar aan mijn Misty zit en zal ook blijven in mijn hart!!
Ik kan het nog niet!,los laten" maar!!probeer,,het wel een plekje te geven.
Want dat heeft ze verdient een waardig Afscheid,een waardig Tot Ziens met,al mijn Liefde zodat zij ook verder kan gaan naar een(andere dimensie)ander leven die haar misschien net zo nodig hebben als ik dat ....... Misty Ik Love You

Dag Schat
Diep in mijn hart

Plaats reactie