Het meeste troost putte ik uit ...............

Wat gaf jou het meest troost?

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Het meeste troost putte ik uit ...............

Bericht door Aslan » wo jun 22, 2005 5:49 pm

Het meeste troost putte ik uit het feit dat ik de dieren na hun overleiden nog heel dicht bij me voelde.
Bij Sjennie http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=d ... 1&t=250561 voelde ik hem s'avonds naast me kruipen op de bank en ik voelde zelfs het gewicht van zijn koppie op mijn been. :oops:

Bij Shebo (verhaal over Shebo volgt later) en Mickey http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=d ... 1&t=250761 putte ik veel troost uit de dromen die ik over hen had en uit kleine tekens die ze (vooral Shebo) zonden.
Op speciale dagen (de verjaardag van Shebo,de dag van de diagnose en met de kerst) deed Aslan dingen die tot dan alleen Shebo gedaan had.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo jun 22, 2005 7:27 pm

Wat ben ik blij dat je dit verteld.......ik dacht dat ik gek was maar nee jij hebt dat dus ook.......gelukkig !!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do jun 23, 2005 5:06 am

corakoops schreef:ik dacht dat ik gek was maar nee jij hebt dat dus ook.......gelukkig !!!!


Wij zijn niet gek meis,in het ergste geval heldervoelend maar waarschijnlijk staan we meer open voor dingen dan de gemiddelde nederlander en komen we er voor uit we geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » do jun 23, 2005 6:35 am

dat is voor mij geen vraag meer hoor......

ik wist alleen niet wat ik voelde joh !! ik dacht dat Xena of Kaska mij aan de rug zaten te krabben.....maar geen husky in de buurt.......en dan dat water drinken s'nachts...dat doet ze nog steeds........niet iedere nacht maar zo 1 keer per 3 weken komt ze een bakkie halen hiero...... :)
Afbeelding

Plaats reactie