Wie ben ik ?

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yce
Berichten: 4
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 10:01 am

Wie ben ik ?

Bericht door Yce » ma okt 03, 2005 7:26 pm

Hallo,

Mijn naam is Frank,en ben woonachtig in het mooie Brabantse dorpje Veldhoven.
Heb een grote passie en dat is Agility lopen met mijn Zwitserse Witte Herder kanjer,en haar naam is Yce.
Yce is jongstleden 19 September 3 jaar geworden.
Ben inmiddels al zo'n klein jaartje met deze ontzettende leuke tak van hondensport bezig en heb zelfs al wat succes'jes geboekt met Yce.
Bij de ZWHVN ben ik uitgeroepen tot "Meest veelbelovende Behendigheid combinatie 2005" en bij mijn eigen Kynologenvereniging heb ik zelfs in het onderdeel spel bij het Agility een 3e plaats gehaald,met heel wat ervaren Handlers achter me die vele disckwalificatie's liepen.
Heb in het verleden ook veel aan Politiehondenafrichting gedaan,mijn Mechelse Herder Rex hoorde ook hier tot de absolute top.
Rex is toen geplaatst bij de Hondenbrigade op Schiphol en heb ik,doordat ik dit toch wel een moeilijk afscheid vondt van mijn maatje een paar jaar geen hond gehad.
Maar dan komt er toch een moment dat het begint te knagen over het gemis van een trouwe kameraad in huis.
Na vele speurtochten is de keuze dus op een prachtige "Witte" gevallen.
Verschillende cursussen gevolgd,en daarbij telkens met Yce de eerste plaatsen te veroveren met mooie scorelijsten,zijn we dus inmiddels voor Agility bezweken met bovengenoemde resultaten.
We hopen dat we deze lijn van verichtingen verder kunnen voortzetten en dat we nog vele wedstrijden met succes kunnen draaien.

Tot zover even kort mijn verhaal,Groetjes Frank...

http://www.bonitasestate.nl

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » ma okt 03, 2005 8:27 pm

Hallo Frank,

welkom hier samen met Yce (aparte mooie naam, Yce dus hé en niet Frank :lol: )
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di okt 04, 2005 6:01 am

van Harte Welkom Frank en Yce en inderdaad ook ik vind Yce een prachtige naam voor een Zwitserse witte Herder.
Ik wens je vast heel veel succes bij de wedstrijden die jullie nog gaan draaien in de toekomst.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di okt 04, 2005 7:07 am

Hoi Frank, wees welkom hier en natuurlijk willen we graag foto's zien.... 8) van die mooie witte kanjer, die ik ook al heb mogen bewerken..... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » di okt 04, 2005 10:00 am

Welkom!!!

Plaats reactie