Hondloos Gouda meldt zich

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dierenkunst
Berichten: 666
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 5:56 am

Hondloos Gouda meldt zich

Bericht door dierenkunst » zo jun 19, 2005 7:09 am

Beste mensen,
Via Cora ben ik dit forum binnengeloodst. Cora heeft een prachtige fotobewerking voor me gemaakt van mijn 3 overleden meiden, Elianne, Quirina en Fiona. De fotobewerking staat ook op dit forum. Fiona en Quirina heb ik binnen praktisch binnen een half jaar verloren. De verhalen over mijn prachtige meiden zal ik binnenkort elders op dit forum plaatsen.
Voor de rest, ik ben dus Nel, dierentekenaar. Heb het hier erg druk mee. Het tekenen van dieren is ontzettend leuk en dankbaar. Daarnaast mag ik binnenkort ook een boek illustreren. Tenslotte maak ik ook veel schilderijen voor goede dierendoelen. Of ik stel ze beschikbaar voor het een of ander, of ze worden geveild, zodat de opbrengst naar dit goede dierendoel gaat. Alle kleine beetjes helpen toch!!!
Tenslotte, ik ben nu helaas sinds ruim een week hondloos. Dat is heel vreemd. Je hele levensritme is anders. Wanneer dit gaat wennen weet ik niet.................. maar ik kan over dagelijkse dingen dus niet veel vermelden. Dat geldt nu ook voor een ander forum waarin ik zo af en toe actief ben.........Maar ik zal me zo af en toe wel melden op het forum of reageren op een topic. Groetjes!!
Laatst gewijzigd door dierenkunst op zo jun 19, 2005 3:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is een leven zonder dieren???
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo jun 19, 2005 7:21 am

Goeiemorgen Nel !!

Wat geweldig dat je je hier hebt aangemeld. Wees van harte welkom !

Dat je druk bent met je mooie kunst en de goeie doelen die je steunt, heb ik alle begrip voor!
Je komt maar langs om te kijken en te lezen en af en toe een traantje wegpinken, als je er tijd voor kunt vinden.....wij lopen niet weg! :wink:

Je ziet maar wanneer je tijd hebt om het verhaal van je drie meiden te vertellen, ze hebben mooie koppies, vooral Fiona spreekt me erg aan, maarja daar weet ik het verhaal ook al van.

Nel, nogmaals wees welkom en we spreken elkaar......morgen laat ik de bewerking printen........ben benieuwd...... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Bericht door jolly » zo jun 19, 2005 8:07 am

Hey Nel....

Dat zal wel niet meevallen ...die stilte.....
Ben blij dat ik Luca heb want anders was de stilte niet te verdragen, met heel veel dingen mis ik Dusty.

Kan me voorstellen hoe het nu voor jou is

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » zo jun 19, 2005 8:46 am

welkom op het forum nel
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » zo jun 19, 2005 4:03 pm

Welkom op het forum Nel!!!

Gebruikersavatar
Iguana
Berichten: 24
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:08 pm

Bericht door Iguana » wo jun 22, 2005 1:16 pm

Welkom Nel,
Ik ben heel benieuwd naar je tekeningen.
Groetjes,
Patricia

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo jun 22, 2005 1:28 pm

Patries dan moet je gaan kijken op mijn linkenpagina daar staan 3 linken naar Nel's site's geweldig gewoon.....
Afbeelding

Yakumo
Berichten: 24
Lid geworden op: di jun 14, 2005 3:43 pm

Bericht door Yakumo » wo jun 29, 2005 5:52 pm

Welkom op het forum Nel

Plaats reactie