Even voorstellen

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Tha_Niekje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr aug 05, 2005 12:17 pm

Even voorstellen

Bericht door Tha_Niekje » vr aug 05, 2005 12:33 pm

Hallo,

Ik zal me ook maar even voorstellen...
Ik ben Aniek, ik ben 17 jaar en ik woon in Groningen...
Op het moment ben ik nog bezig met mijn Havo af te maken, ik mag volgend jaar eindelijk naar Havo 5, ik heb een beetje vertraging op gelopen in de 4de klas :roll: ;)
Naast school hou ik me bezig met paarden en sinds winter 2004/2005 ben ik me steeds meer gaan intresseren voor fotografie en heb ik een eigen site gebouwd; http://www.ARfotografie.tk/
Verder heb ik zelf ook twee paarden forums, deze zijn ook te vinden in mijn onderschrift...

Naast paarden en fotografie ben ik ook gek op muziek, ik heb nu 3 jaar Voice Coaching (lees; zangles ;)) en zit sinds september 2004 ook op Salsa dansen, in het verleden ook andere dansen gedaan zoals Streetdance en Flamenco dansen...

Sinds december 2004 rijd ik bij een nieuwe stal, waar ik een 8,5 jarige Oldenburger merrie rijd en sinds kort ook op een 3-jarige Welsh NWR. Verder staan er nog 3 Oldenburgers, 1 KWPN-er en een stuk of 8 Welsh A'tjes... Oftewel; daar kan ik me ook goed uitleven met mijn fototoestel ;)

Tja, wat is er nog meer te vertellen, thuis hebben we op het moment 3 katten + nog een kater die hier 2x per dag gevoerd word in de tuin ;)
Onze katten komen uit Spanje. We hebben 3 jaar terug een moederkat met 2 jonkies meegenomen na onze vakantie., nadat ze bij ons in waren getrokken in de caravan. Thuis heeft de moederkat een paar week na de vakantie nog een nestje gehad, waarvan we nog een hebben aangehouden. Helaas is na een jaar, Phoebe uit het eerste nestje door een auto overreden...

Naja, als er nog meer dingen zijn de jullie willen weten, moeten jullie het maar vragen, geloof dat ik het meeste al verteld heb ;)

=x= Aniek

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » vr aug 05, 2005 3:03 pm

welkom op het forum
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » vr aug 05, 2005 5:21 pm

Welkom!!!!

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » vr aug 05, 2005 5:39 pm

welkom op dit forum :D
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Bericht door jolly » vr aug 05, 2005 6:15 pm

Welkom hier

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za aug 06, 2005 7:23 am

Hoi Aniek,van Harte Welkom hier. :D
Wat goed dat je die katten uit Spaje meegenomen hebt naar Nederland.
Heb je geen problemen gehad bij de grens?
Ik weet dat ze daar erg streng kunnen zijn en dat alle papieren moeten kloppen.
Mijn honden komen ook uit het buitenland. :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo aug 07, 2005 5:05 pm

Welkom Aniek,
sorry voor het late reageren maar ik ben net terug van vakantie.
Zal de andere posts ook even gaan lezen van je en als ik dan nog vragen heb meld ik me oke??

Fijn dat je je hier ook hebt gemeld iig.
groetjes Cora
Afbeelding

Tha_Niekje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr aug 05, 2005 12:17 pm

Bericht door Tha_Niekje » ma aug 08, 2005 9:09 am

Dank jullie wel ;)

Nee, we hebben toen met de katten totaal geen problemen gehad op grensovergangen...terwijl de kleintje gewoon los in de achterbak konden lopen...
Het enige probleem die we op den duur hadden was autopech... maar toen ben ik met kennissen verder mee gereden naar Nederland met de katten... want mijn ouders hebben daar in Frankrijk uit eindelijk 1 week moeten wachten voordat de auto gemaakt was en die tijd kan je die katten moeilijk opsluiten in de caravan :roll:

Plaats reactie