Beer is niet meer

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Beer is niet meer

Bericht door Aslan » di mar 06, 2007 5:51 am

Gisterenavond heeft de officiele eigenaar Beer in laten slapen. :(

Beer was een beetje de adoptiekat van Linda en mij.
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=d ... 1&t=640581
Beer heeft bij zijn eigen baasje meer slaag als liefde gehad en verkeerde voeding heeft zijn leventje aanzienelijk verkort.

Afgelopen zomer besloten Linda en ik om Beer te adopteren en hem samen een goede oude dag te geven.We kochten eten waar Beer wel goed op reageerde en zijn haveloze vachtje begon weer te glanzen.
Tijdens kaartavondjes bij Linda lag Beer gezellig op tafel of was nog met geen breekijzer van schoot af te krijgen.

Het geluk duurde precies twee maanden en toen de eigenaren weer terugkwamen van vakantie liep Beer weer gewoontegetrouw bij hen naar binnen. :roll: Beer in huis houden was geen optie,Beer was een echte buitenkat.Linda heeft Beers baasjes tot treurens aantoe voedingsadviezen gegeven maar het leek wel alsof ze expres Beer juist het verkeerde gaven.
Beer vermagerde zienderogen en de gaten vielen weer in zijn vachtje.

Onze eens zo stralende Beer veranderde weer in een oude haveloze kat en na weken van lijden hebben zijn baasjes hem gisteren eindelijk laten gaan.Nee niet naar Linda en mij,ons gunden ze hem niet.Beer moest maar naar de andere kant van de regenboogbrug.
De enigste die echt om hem rouwen zijn Linda en ik. :cry:
Zijn baasjes maakten vlak na zijn dood al weer lugubere grapjes. :evil:

Dag Beertje,ooit komt de tijd dat ook Linda en ik aan de andere kant onze kaartavondjes houden,kom je dan weer gezellig op schoot liggen,je bent van Harte Welkom jochie.
Je hebt nu de rust die je verdiende.

Afbeelding
Beer in zijn gelukkige tijd bij Linda thuis
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » di mar 06, 2007 7:16 am

wat erg :cry: :cry: :cry: dat ze beer niet een goed huis gunden
beer rust zacht :cry: :cry:


marion en linda heelveel sterkte
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di mar 06, 2007 11:07 am

Wat is dit toch een triest relaas meid......ik zit hier met kippevel je berichtje te lezen.......wat in en in triest dat deze mensen zo nonchalant met een dierenleven om kunnen gaan en jullie niet gunnen, of Beer niet gunnen, om nog een leefbare ouwe dag te mogen geven/hebben........

Rust zacht lieve Beer, je hebt idd beter verdient! :(

Jullie veel sterkte met het verwerken van deze ........."misdaad"!
Afbeelding

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

onze beer

Bericht door rosalinda » di mar 06, 2007 11:29 am

we hebben het echt geprobeerd ik had hem zo graag in huis genomen maar het mocht niet met gewelt is hij behandeld om dat het goed ging met hem .Toen hun op de camping zaten zat Beer lekker bij mij en het ging prima met hem maar dat konden ze niet uitstaan het was hun kat en ze lieten hem liever inslapen en dat hebben ze dan ook eindelijk gedaan en ik zeg eindelijk omdat hij er al heel lang er vreselijk uitzag ik ben blij dat beer uit zijn lijden verlost is . maar ook verdrietig was zo een lief beestje ik zal hem missen :cry:
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
dierenkunst
Berichten: 666
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 5:56 am

Bericht door dierenkunst » ma mar 12, 2007 1:22 pm

Jammer dat Beer niet altijd bij jullie mocht blijven...... Jullie hebben gedaan wat mogelijk was..... Triest dat dit zo moest gebeuren. Heel veel sterkte. gr. Nel
Wat is een leven zonder dieren???
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » di mar 13, 2007 7:04 pm

Heel veel sterkte voor jullie. Hebben zo je best gedaan en het mocht helaas niet zo zijn voor Beer.
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » di mar 13, 2007 8:49 pm

Heel veel sterkte. Helaas mocht het niet zo zijn voor Beer. Maar dankzij jullie heeft hij ook liefde gekend in zijn leventje en ik hoop dat dat toch een troost voor jullie allebei zal zijn.....
Rust zacht lieve Beer.
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » di mar 13, 2007 10:41 pm

mauw, mauw
beer rust lieve makker
je vriendjes zwartje, muis, witvoet en bassie.
en alle andere vriendjes
en van mij jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie