daisy

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

daisy

Bericht door rosalinda » zo mar 04, 2007 5:54 pm

daisy is alweer bijna 6 jaar geleden overleden mijn kleine schat ze hadden haar weg gedaan omdat ze niet mooi genoeg was ze was 6 maanden toen ze kwam ze was niet zo mooi maar een lievertje en daar gaat het toch om . Op een vrijdag ochtend keek ze me aan hield haar kopje scheef en haar oogjes gingen heel snel bewegen heel vreemd . Ik wist meteen dat er iets mis was en dat ze een hersen bloeding had gehad .ze kreeg medicijnen en het leek goed te gaan maar zondag we waren bij een vriendin op visite viel ze op de grond en begon te draaien en daarbij bonkte haarkoppie iedere keer hard op de grond vreselijk . Snel weer naar de dieren arts en zwaardere medicijnen later die middag werd het alleen maar erger weer naar de dieren arts met infuus medicijnen maar het wilde niet aanslaan . Dat gebonk met dat kleine koppie kon ik niet aanzien dus ik heb haar eigenlijk uren vastgeklemt in mijn armen en uit eindelijk de dieren arts gesmeekt om er een eind aan te maken het kon zo niet langer . Daisy was volgens mij al weg ze reageerde al nergens meer op al heel lang niet meer ze tolde alleen maar zo gauw ik haar los liet dus die zondag avond stierf ze in mijn armen .Mijn schatje werd 9 jaar oud Jeany was erbij die was diep treurig net als ik ze heefd er echt last van gehad :cry:
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » zo mar 04, 2007 7:34 pm

Meissie toch. :( Wat moet dit berichtje je een tranen gekost hebben.

We hadden het er vrijdag al even over en ik vind het heel moedig dat je dit berichtje toch geplaatst hebt.
Een drama als de dood van Daisy gun je je ergste vijand nog niet.
Ik weet bijna zeker dat Daisy er was voor Jeany toen zij de oversteek maakte een paar maanden geleden.
De maatjes van weleer zijn weer samen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma mar 05, 2007 9:29 am

Nou dat het jou tranen heeft gekost kan ik me heel goed voorstellen, ik zit hier met een wazige blik en kippevel te lezen..........meid meid wat vreselijk om je maatje zo te moeten zien lijden en dat je moet smeken om het te laten stoppen...........

Zelfs 6 jaar is te kort om niet meer te hoeven huilen als je dit weer beleeft.......opschrijft of erover praat!

Dikke knuffel van mij voor jou Linda!
Afbeelding

Plaats reactie