Misty

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ineke
Berichten: 1074
Lid geworden op: do jul 05, 2007 10:52 pm

Misty

Bericht door Ineke » vr jul 20, 2007 11:36 pm

In dierbare herinnering Misty,wilde zo graag dat het anders was.

Afbeelding

Misty is gisteravond doordat wij even niet op lette door de hussen gepakt,zijn ook naar de da geweest,er,waren ook geen zichtbare bijtwonden,maar 1 kat tegen 7 hussen is een ongelijke strijd
Vanmorgen weer geweest,da vond hem niet beter maar ook niet slechter en toch maar foto's laten maken,ruggemerg was intact,alleen wat ribbetjes gebroken,vanmiddag weer gebeld,kon 3 tot 4 dagen duren eer dat ie op zou knappen,wilde hem die kans graag geven
Zoals Misty vanavond was na med. en pasta geven,en daarna ging spugen,vlgs ons ontlasting,wij hem zo zagen liggen,ook pijn had was het eigenlijk niet eerlijk tov Misty om het nog langer te proberen,ook al had ik het graag willen doen en het er voor over gehad
En ik wilde hem zo graag op schoot houden om te knuffelen,maar hij wilde dit niet,deed ook pijn natuurlijk door zijn ribbetjes,dus iedere aanraking deed ws zeer
Hij lag op een matrasje,deken erop,kruiken erbij,dekte hem ook toe met een deken,later was ie er onder uit,maar ging ik weer kijken lag ie op het koude zeil,liet ook zijn urine lopen terwijl er een bak vlak naast stond,opruimen maakt niet uit,maar ik moest hem wel weer oppakken
Maar hij moet hij door deze aanval wel zo erg beschadigd zijn van binnen,dat kan niet anders
En zo als hij erbij lag na het spugen,was het niet eerlijk meer tov hem,ook al wilde ik het heel diep in mijn hart niet,maar moest reeel blijven tegenover Misty
Had alles willen proberen,maakte niet uit hoe lang,maar ws is hij van binnen zo erg beschadigd geweest,had vlgs mij ook pijn,moet wel na zo'n aanval,dus hebben wij hem in laten slapen
Da vond hem niet verslechterd of beter geworden,maar we hadden wel al enigszins verbetering moeten zien
Het is altijd mijn angst geweest dat dit kon gebeuren ,er komt hier zeker nooit meer een kat in huis,want wil dit voor het dier en mezelf nooit meer meemaken
Heb het er heel moeilijk mee,en voel me heel erg schuldig dat ik even niet goed opgelet heb,normaal gesproken let ik zo goed op en stuur hem weg en als ie dan de knop van de kamerdeur hoort is ie ook zo weg en zeker op de manier waarop,dit had hij niet verdiend,hij had gewoon heel oud moeten worden
Zeker op dit moment sta ik niet helemaal achter mijn beslissing terwijl k eigenlijk weet dat het goed is,wat is/was wijsheid,wist ik het maar ,neem je ooit wel de goeie beslissing,hoe lang moet je wachten, het dier een kans geven,wist ik het maar
Kun je zien wat het resultaat is als je er ff niet helemaal bij bent met je gedachten
Wat een rotdagen

Er zijn vanavond heel veel sterren aan een heldere hemel die allemaal op Misty wachten.




ineke
Laatst gewijzigd door Ineke op za jul 21, 2007 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za jul 21, 2007 5:53 am

Oh Ineke,wat moet dit moeilijk voor je zijn. :(

Arme Misty,dit heeft ze zeker niet verdiend maar ik denk of weet wel bijna zeker dat je het enige juiste voor haar gedaan hebt door haar te laten gaan.

Het moet heel moeilijk geweest zijn om je eens zo trotse kat in zijn eigen urine te liggen lijden.


Heel veel sterkte toegewenst Ineke en een dikke knuffel van mij voor jou
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za jul 21, 2007 6:30 am

Och Ineke wat vreselijk.......voor Misty en jou........als dieren pijn hebben dan is het zo vreselijk moeilijk om dat aan te zien.......

Zit hier een traan weg te pinken.... :cry: ...wat vreselijk moeilijk en wat ontzettend moedig van je om Misty te laten gaan.......... :cry:

We zullen nooit weten of we de goeie beslissing hebben genomen, dat is het moeilijkst te verkroppen.......en jezelf verwijten maken dat is menselijk maar niet eerlijk tegen over jezelf.........je hebt dit niet bewust of met opzet gedaan, niet opletten bedoel ik.......... :cry:

Heel veel sterkte met dit plotselinge moeilijke afscheid, Misty heeft geen pijn meer en er wachten "sterretjes" op haar.......
Afbeelding

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

misty

Bericht door rosalinda » za jul 21, 2007 9:47 am

wat een moeiijke beslissing maar ik denk wel een hele verstandige als ze zo beschadigd is van binnen en zo veel pijn heeft . heel veel sterkte met het gemis van misty
Toen was geluk nog heel gewoon.

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » za jul 21, 2007 11:21 am

Heel veel sterkte gewenst, Ineke.
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
Ineke
Berichten: 1074
Lid geworden op: do jul 05, 2007 10:52 pm

Bericht door Ineke » za jul 21, 2007 6:51 pm

Misty was een hij
En hij heeft vanmorgen een mooi plekje gekregen,hoe ironisch bij de honden,maar hij ligt bij de hond waar hij het altijd goed mee kon vinden
Wij hebben nu de ruimte om onze dieren bij ons thuis te begraven,en dat vind ik toch wel een fijne gedachte.
En verdriet zal nog wel blijven,huilen doe ik genoeg
En had ook nooit gedacht dat ik hem zo erg zou missen,zeker s' avonds,hij kwam niet veel in de kamer alleen als de honden er niet waren,dus overal waar die dan was verder,trap,gang ,keuken om te bedelen zie ik hem dus,boven omdat ie altijd tussen inlag en de spulletjes staan er ook nog,dus die zie ik ook nog steeds.
En moet nog een mooie teks hebben voor bij de foto,vanmiddag maar gaan zoeken

Ineke

hf-airbrush
Berichten: 92
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 8:35 pm

Bericht door hf-airbrush » zo jul 22, 2007 1:35 pm

:cry: inderdaad erg triest....7 honden tegen een kat dat word niets..
henk
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » ma jul 23, 2007 10:36 am

Heel veel sterkte!!!!
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Plaats reactie