alexis.

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

alexis.

Bericht door rosalinda » do feb 22, 2007 9:06 pm

2006 was een jaar van afscheid nemen zo ook van mijn poes Alexis. Ze was een schoonheid en bijna 18 jaar geworden . Ze kwam bij ons toen ze net 4 weken was geworden Een zware hart afwijking maakte elke dag weer een verrassing ja ze was er nog Ze leed niet maar toen ze negen jaar was zei de dokter elke dag kan de laatste zijn . Toen ze in het voorjaar dan ook moest inslapen omdat ook zij kanker had is het toch moeilijk . Soms als ik smorgens uit bed kom is het vaak of ik haar nog op tafel zie zitten . Ze zat me daar altijd op te wachten . Mijn mooie meisjes zijn nu allemaal bij elkaar . Ze hielden ook van elkaar Alexis, Daisy en Jeany
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » di feb 27, 2007 8:25 am

Wow.... ook al zo'n wondertje dat het veeel langer vol houd dan iedereen denkt :wink: Maar dat maakt het verdriet om haar niet minder, misschien wel dragelijker....... omdat je zoveel dagen kado hebt gekregen, snap je :wink:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di feb 27, 2007 8:32 am

Dacht dat ik hier al op had gereageerd, maar zie dat dat niet zo is.....

Alexis is zeker een wondertje dat ze zo lang bij je heeft mogen blijven zeg!
Ze heeft zeker een relaxed leventje gehad bij je met haar zwakke hart?

Jammer dat je geen duidelijker foto hebt van deze schone witte!

Was ze albino? of komen die rode oogjes van de flits?

Rust maar zacht, witte schoonheid!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di feb 27, 2007 9:31 am

Heb Alexis in het echie mogen kennen en ze was inderdaad een schoonheid.
Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.Als ze iets niet wilde moest je van goede huize komen om haar te overtuigen dat je wat je deed voor haar bestwil deed.Zo kon ze haar eigen vachtje niet meer goed onderhouden en was een borstelbeurt op zijn tijd een noodzakelijk kwaad maar oh,wat zat er dan nog een vechtlust in dat beestje. :shock:

Dag Alexis,rust zacht meisje.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

wonder

Bericht door rosalinda » di feb 27, 2007 12:01 pm

:shock: Alexis had grote blauwe kijkers en vroeger spier wit ze was prachtig Mijn oudste zoon kwam met haar aan ,,mam ik heb wat voor je "" eigenwijs maar dat mag ze was wel aan ons gehecht en niet aan het huis . Ze hielt niet van katten maar wel van honden .Er lopen in mijn buurt veel witte katten maar niet een met blauwe ogen gelukkig . heel vaak zei ik dan was ze ziek nu is het zo ver alles geregeld dan was ze niet te vindenen kwam ze de volgende dag weer helemaal opgeknapt terug .Ze was een taaie met een leuk karaktertje en stapel gek op Jeany ze ging haar altijd wassen en Jeany haar het was me een vreemd stel om te zien Ik heb er geen fotos van ik heb namelijk al jaren geen camera jammer hoor achteraf . wat een gemis die twee .
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Re: wonder

Bericht door Corin@ » di feb 27, 2007 12:18 pm

rosalinda schreef: Ik heb er geen fotos van ik heb namelijk al jaren geen camera jammer hoor achteraf . wat een gemis die twee .


Dat is heel jammer, maar ik weet zeker dat die twee op je netvlies gebrand staan en dat je dat vaak voor je kunt halen :wink: :wink:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Plaats reactie