Rocky terminaal....

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Rocky terminaal....

Bericht door Cora » di okt 18, 2005 9:51 pm

De vader van Kaska heeft kanker in zijn kaak en zal ws volgende week niet halen, hij is erg moe en lusteloos.
Ben vanmiddag gebelt door de baas.......erg verdrietig allemaal, Rocky is 11 jaar. :cry:

Dit is Rocky met zijn zoon Jacco......

Afbeelding
Afbeelding

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » wo okt 19, 2005 7:37 pm

oh, wat een plaatje!!!!!!!!!

Wat vreselijk spijtig :(
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do okt 20, 2005 5:49 am

Wat een lekker dier.
Moeilijk he meis,hadden jullie veel contact met de baasjes van Rocky?
Wens ze maar sterkte van het forum en jij ook sterkte gewenst natuurlijk.Het is toch familie van je 'kindje' .:wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » do okt 20, 2005 7:25 am

Ach wat heet veel contact, met de eerste weken na de bevalling en de weken van de dracht bel je elkaar plat met iedere bijzonderheid die je ziet, maar dat wordt minder, maar nu wordt het weer meer aangetrokken omdat het idd de vader van Kaska is en we al veel hebben meegemaakt saampies.
We lopen niet de telefoon bij elkaar plat en we zien ze natuurlijk altijd op de reunie's.

Zal vanaaf nog eens bellen hoe het gaat met die 'ouwe'.....de stakker...... :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr okt 21, 2005 2:44 pm

Vandaag verschillende keren contakt gehad met het, vreselijk verdrietige, baasje van Rocky.....

Op dit moment is hij heel erg moeizaam zijn laatste maaltijd aan het eten en het baasje gaat straks nog een eindje met hem wandelen........jullie voelen het alwel he?
Rocky gaat straks slapen.........slik.........ik hoor nog hoe laat etc.......
Dit is niet leuk........echt niet leuk......
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » vr okt 21, 2005 5:20 pm

corakoops schreef:Vandaag verschillende keren contakt gehad met het, vreselijk verdrietige, baasje van Rocky.....

Op dit moment is hij heel erg moeizaam zijn laatste maaltijd aan het eten en het baasje gaat straks nog een eindje met hem wandelen........jullie voelen het alwel he?
Rocky gaat straks slapen.........slik.........ik hoor nog hoe laat etc.......
Dit is niet leuk........echt niet leuk......


Veel sterkte en ook voor de baasjes. Het is onwijs moeilijk om een dier in te laten slapen. Ik weet hoe jullie je voelen. Heb er helaas al van twee afscheid moeten nemen.

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr okt 21, 2005 7:05 pm

Het is werkelijk errug, mijn hart gaat tekeer........ik weet dat de dierenarts ieder moment daar aan de bel kan staan, misschien is ie eral.....branden jullie een kaarsje mee?

ik heb mijn kop er even niet meer bij hoor......Kaska was de hele dag onrustig en ligt nu lekker met mams op de bank......berusting?
Kunnen doggies ook paranormaal zijn?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr okt 21, 2005 7:30 pm

Rocky is niet meer........om 21.00 uur heeft hij de laatste adem uitgeblazen.........rust zacht kanjer, paps van Kaska, Makoy, Ayko, Jacco en Bonzo en niet te vergeten je kleine meid Shanna......jullie zijn nu weer samen.......
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za okt 22, 2005 7:54 am

Wat verdrietig Cora :cry:
Ik denk zeker dat dieren paranormaal begaafd zijn alleen walsen wij mensen vaak over die kleine tekens heen die ze uitzenden. :wink:
Rocky zal voortleven in zijn nageslacht.
Baasjes van Rocky heel veel sterkte hoor en jij ook natuurlijk Cora.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie