Nieuws

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Nieuws

Bericht door ~~Wil~~ » vr sep 05, 2008 7:01 pm

Omdat Red geen andere baardagame gewend was, vertel hij nu....
Jaja we hebben nieuws vandaag hoor, wij Red ike en Dana zitten in een groot huis, Pfff wat een ruimte hier, en wat eng, waar moet ik liggen, waar moet ik heen, Oja Dana is er ook nog, het gaat goed met mij en haar, maar wil haar toch probeeren te pakken, dan moet ze maar niet naar me zwaaien, Maar heb nog geen hou vast, al ben ik al even groot als zij, 480 gram, dus dat is geen probleem. kijk maar hoe groot me huis is.

Afbeelding
Dana kom even kijken wat ik aan het doen ben.

Afbeelding

Kijk is wat een groot huis ik nou heb, al weet ik niet waar ik moet slapen, ik slaap nu voor de 2e dag tegen het terarium glas, en dana gewoon op haar eigen plekkie.

Afbeelding

Zie je mijn rechts beneden, nou ben aan het graaffen wie weet kan ik er uit en naar me eigen terarium, nee dus, moet even wenen hier.
En ik ben nou bijna 2 maanden hier en van een wilde en bange baardagaam ben ik nou een lief mannetje, en ben echt niet bang meer.



Lik Red&Dana

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Nieuws

Bericht door Cora » vr sep 05, 2008 7:15 pm

Dat ziet er goed uit Wil!! icon_e_biggrin
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Nieuws

Bericht door Aslan » za sep 06, 2008 5:25 am

Wat een veranderingen allemaal he Red?Maar eerlijk is eerlijk,deze veranderingen zijn wel verbeteringen geweest in je leventje.
Ik wens je heel veel geluk toe samern met Dana en heel misschien kunnen we ooit beschuit met muisjes serveren bij het ontbijt hier. icon_razz
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Nieuws

Bericht door ~~Wil~~ » ma sep 08, 2008 7:18 pm

http://nl.youtube.com/user/Dena1Cizmo

3e en 4e filmpie is het.

knuff wil

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Re: Nieuws

Bericht door Veerle » di sep 09, 2008 6:54 am

Hey Will !
Leuk dat ze het beiden zo goed hebben, dat filmpje is echt plezant om naar te kijken !
Groetjes Veerle en de beren

Plaats reactie