Dena zoek

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Dena zoek

Bericht door ~~Wil~~ » vr mar 24, 2006 6:51 pm

Dena was vandaag weer erg drukkies en wilde het lieft niet in haar terarium. Ik had ze netjes op de grond gezet, Cizmo die ging al weer bijna slaapen, die had genoeg achter Dena aangezeten, Dus moe was meneer.



Dena ligt nog al graag in de vensterbank, maar ik had haar daar niet gezet, wand dan moet ik teveel opletten, was aan het kooken dus dacht van laat haar maar lekker lopen, de lamellen achter al dicht gedaan, kon ze niet in de hor klimmen.



Me eten was klaar en dacht zo even Dena weer in haar Terarium zetten, en ik kon ze dus echt niet vinden, Pfffffffff Dacht Shit de woonkamer deur stond open misschien in de gang, maar als je haar roept komt ze naar je toe, me hart ging al iets sneller, had echt overal gekeeken.



Tot dat ik iets zag bij het raam aan de voorkant, Lamellen ging heen en weer, dus ik kijk en jawel hoor daar zat mevrouw prins heerllijk naar buiten te kijken, Willetje blij, maar mijn vraag ging gellijk uit naar hoe komt zei daar op.



Ik zetten haar op de grond en Hoppa ze ging naar het gordijn en klim, klim, even kijken of het me lukt erop te komen, gaat net niet, klimt naar de binnenkant van het gordijn en hoppa zo kom ze dus bij het raam, nou dacht moet niet gekker worden zeg, Slim is ze wel hoor, als ze wat wilt dan probeer ze alles uit, hahahaha



Nou doe ik me gordijnen maar hellemaal naar de muur, en als ze loopt op knoopen, ken ze niet meer klimmen.



Nou ben benieuwt wat haar volgende actie wordt hier.



Maar je beessie kwijd en niet kunnen vinden is ook niet cool hoor, maar weet wel waar ik moet gaan zoeken.



Verder wens ik jullie een fijne avond daar.



Knuff wil

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » vr mar 24, 2006 6:55 pm

Zullen angstige momenten zijn geweest Wil maar een heel leuk verhaal :D :D :D
Groetjes Sonja

Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » vr mar 24, 2006 7:03 pm

Zat me niet lekker hoor, pffffffff.
Normaal als je ze roept komt ze aan als een damen die nooit haar nagels knipt, hahahah Ik hoor altijd of Cizmo of Dena loopt, hahaha
Maar hoorde dus niks, en zei dacht denk ik van ja doei als ik me laat horen moet ik weer in me terarium, dus ze bleef netjes achter de lamellen liggen, het is dat ze haar staart bewoog en ik het zag, hahahaha
Maar haar hou ik nou echt wel in de gaaten , tjonge zeg ze ligt daar zo graag, heb nog een leuke foto dat ze er ligt met Blackie, zal hem posten.

Knuff wil

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » vr mar 24, 2006 7:07 pm

Afbeelding
Dit wil ze het liefst heeledagen liggen voor het raam, hahahaha

Knuff wil

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » vr mar 24, 2006 9:30 pm

vreten ze elkaar niet op of zo???
of rennen ze nooit achter elkaar aan??
poes is toch een jager, of hapt de ander???
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr mar 24, 2006 10:12 pm

Ik vind het een schitterend gezicht die twee kontjes voor het raam......
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za mar 25, 2006 6:19 am

Wat is het toch een bijzonder beestje wil maar ik kan me voorstellen dat je je wild geschrokken bent toen ze even niet in beeld was.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » za mar 25, 2006 9:57 am

whitesilverdoggy schreef:vreten ze elkaar niet op of zo???
of rennen ze nooit achter elkaar aan??
poes is toch een jager, of hapt de ander???
jeanet


hahaha nee hoor Blackie is weg als ze naar hem toe lopen, als ze stil blijven, blijf hij ook liggen.
En hij weet dat Dena altijd stil ligt daar en ze geniet dan heerllijk van buiten, hahahahaha

Black gaat nooit achter ze aan, de kat kreeg vorig weekend een lik van dena, hahahaha
Knuff wil

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » za mar 25, 2006 9:58 am

Aslan schreef:Wat is het toch een bijzonder beestje wil maar ik kan me voorstellen dat je je wild geschrokken bent toen ze even niet in beeld was.


Dena is 100% veranderd na vorig jaar hoor, ze heeft het gewoon van Cizmo afgekeeken, hahahahaah
Nou doe zei wat eigellijk niet mag.
Maar ze zijn echt te gek, en heb me handen er vol aan.

knuff wil

Plaats reactie