Raar plomp beest

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Raar plomp beest

Bericht door Aslan » wo sep 24, 2008 7:17 am

In mijn huis staat een groene draaifatuil en zogauw ik in die stoel ga zitten springt Nadja op schoot.Die groene stoel blijkt een echte schootjesstoel te zijn. icon_razz
Aslan is veel groter als Nadja en weet dit zelf ook gelukkig maar heel af en toe schijnt hij dat toch te vergeten.icon_rolleyes
Gisterenavond had hij weer zo'n moment van vergeetachtigheid en toen ik uitnodigend op mijn schoot klopte om Nadja erop te attenderen dat ik tijd had om haar op schoot te nemen kwam Aslan met een flinke vaart aanstuiteren. icon_eek Hij nam een aanloop en .............. halverwege de sprong zag je hem denken van"Hier gaat wat grandioos fout." icon_redface
Alleen zijn voorpoten belandden op schoot en op het moment dat ik naar dat teleurgestelde koppie keek had ik echt medelijden met hem. icon_e_sad
Mijn arme plompe kalf die ook zo graag eens schoothond zou willen zijn.Ik ben maar gauw op de bank gaan zitten zodat in ieder geval zijn kop op schoot paste. icon_e_biggrin
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Re: Raar plomp beest

Bericht door annet » wo sep 24, 2008 9:05 am

Agossie, wat sjielug..... icon_mrgreen
Didi weet ook niet dat ze veel te groot en te zwaar is om op schoot te passen. Die doet dus vaak een poging en ligt dan half op mij (40 kilo he) en half op de bank. Of als je op de grond gaat zitten, manoeuvreert ze haar achterwerk op je benen en gaat gewoon op je zitten. Gezellig, maar dat hou je helaas niet lang vol... icon_e_surprised icon_e_biggrin
Afbeelding

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Re: Raar plomp beest

Bericht door Veerle » wo sep 24, 2008 10:07 am

Ocharme, wat klungelig van Aslan icon_rolleyes
Kzie het zo voor me gebeuren icon_lol
Groetjes Veerle en de beren

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Raar plomp beest

Bericht door Cora » wo sep 24, 2008 10:18 am

Hahahahaha lekkere vent is het toch ook! icon_e_biggrin
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Raar plomp beest

Bericht door Aslan » wo sep 24, 2008 12:42 pm

annet schreef:Of als je op de grond gaat zitten, manoeuvreert ze haar achterwerk op je benen en gaat gewoon op je zitten. Gezellig, maar dat hou je helaas niet lang vol... icon_e_surprised icon_e_biggrin


Hahaha,heel herkenbaar.Aslan doet dit ook regelmatig of gaat met zijn achterwerk op de leuning van de bank zitten. icon_lol Meestal laat ik hem maar even maar hij is er eigenlijk te zwaar voor. icon_e_wink
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie