Foto's Denzel

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Foto's Denzel

Bericht door Yvon » di jun 03, 2008 7:51 pm

Hier nog even wat foto's van Denzel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

samen met Casper
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Foto's Denzel

Bericht door Cora » di jun 03, 2008 9:46 pm

oef dan is Denzel nog wel piep he?

Mooie foto's Yvon en Casper zal wel wennen met de tijd...... icon_e_wink
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Foto's Denzel

Bericht door Aslan » wo jun 04, 2008 5:00 am

Cora schreef:oef dan is Denzel nog wel piep he?




Hahaha,dat dacht ik nou ook.Zo samen met Chica is het al een flinke hond maar samen met Casper is het nog maar een dreumes hoor. icon_lol

Wel schattige foto's hoor Yvon!
Hoe denk je dat zijn karakter zich ontwikkelt,heeft hij dominante trekjes of is het juist het onderdanigste hondje uit het nest?Is hij leergierig of juist het suffertje?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Re: Foto's Denzel

Bericht door Veerle » wo jun 04, 2008 6:26 am

Prachtige foto's van je stoer ventje !
Hij heeft het zo te zien helemaal naar zijn zin icon_cool
Groetjes Veerle en de beren

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Re: Foto's Denzel

Bericht door Yvon » wo jun 04, 2008 6:09 pm

Aslan schreef:
Cora schreef:oef dan is Denzel nog wel piep he?




Hahaha,dat dacht ik nou ook.Zo samen met Chica is het al een flinke hond maar samen met Casper is het nog maar een dreumes hoor. icon_lol

Wel schattige foto's hoor Yvon!
Hoe denk je dat zijn karakter zich ontwikkelt,heeft hij dominante trekjes of is het juist het onderdanigste hondje uit het nest?Is hij leergierig of juist het suffertje?


hij is zeker niet het onderdanigste hondje hoor, hij was gelijk al een druktemakertje, maar ik vond hem niet dominant, hij is wel heel leergierig, staat overal met zijn neus bij, alles is interessant, alles uitproberen. Ik denk (en hoop natuurlijk) dat het een hele fijne hond wordt, niet te dominant, maar die zeker ook niet over zich heen laat lopen.
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Foto's Denzel

Bericht door Aslan » do jun 05, 2008 5:00 am

Yvon schreef:
hij is zeker niet het onderdanigste hondje hoor, hij was gelijk al een druktemakertje, maar ik vond hem niet dominant, hij is wel heel leergierig, staat overal met zijn neus bij, alles is interessant, alles uitproberen. Ik denk (en hoop natuurlijk) dat het een hele fijne hond wordt, niet te dominant, maar die zeker ook niet over zich heen laat lopen.


Wat is het fijn dat je vooraf al een paar keer hebt kunnen kijken bij de fokker.Zo is de kans op een goede match veel groter als je al honden in huis hebt.Het lijkt me zo moeilijk als je al een sullige reu in huis hebt en een dominante pup neemt binnen een jaar het leiderschap over of nog erger je hebt twee geboren leiders in huis en het wordt knokken.Twee reuen is een risico en sommige mensen zullen het afraden maar twee teven kan ook een drama zijn. (echt meiden he) icon_mrgreen Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat. Wie is er nu eigenlijk de baas in huis?(buiten jullie dan) Casper of Chica?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Re: Foto's Denzel

Bericht door Corin@ » do jun 05, 2008 2:44 pm

Aslan schreef:Het lijkt me zo moeilijk als je al een sullige reu in huis hebt en een dominante pup neemt binnen een jaar het leiderschap over of nog erger je hebt twee geboren leiders in huis en het wordt knokken.Twee reuen is een risico en sommige mensen zullen het afraden maar twee teven kan ook een drama zijn.


Wij hebben twee reuen.... en daar hebben we bewust voor gekozen... ik ben niet zo'n teefjes-type icon_e_confused icon_e_confused
Yoran is een sullige, gevoelige reu en Youri is een veel energiekere dominantere reu.... toch heeft ie na 2 jaar intensive pogingen icon_mrgreen icon_mrgreen icon_mrgreen nog steeds niet het leiderschap overgenomen. Yoran is uiteindelijk toch de baas.. en dat laat ie dan ook goed merken door te grommen..... is pas 2 keer gebeurd, maar toch icon_e_wink
Volgens mij icon_exclaim gaat het bij een oudere reu en een jonge pup (ook reu) toch vaker goed omdat de oudere reu zich niet bedreigd voelt door de pup. De pup heeft respekt voor de oudere, ondanks dat het een dominante reu zou kunnen zijn. Snappen jullie het nog?? Ik ben het ff kwijt icon_e_biggrin icon_e_biggrin
Want ook een teef kan dominant zijn en absoluut geen dominante reu om zich heen willen hebben en dan heb je ondanks de verschillende geslachten toch ook een probleem. Het moet ook gewoon klikken tussen de honden.

Wat ziet die Denzel er trouwens heerlijk slungelig uit..... echt genieten van dat koppie icon_e_wink
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Re: Foto's Denzel

Bericht door Yvon » do jun 05, 2008 5:26 pm

Casper en Chica zijn samen baas, echt waar, daar zit geen verschil in, Ceasar was de baas in huis en sinds hij is overleden staan hun gelijk. Nu Denzel er is zien we Casper het leiderschap wat overnemen en dat is prima. Denzel heeft ook zeker ontzag voor Casper hoor, kijkt helemaal naar hem op. Ik denk ook gezien onze ervaring dat het geen problemen gaat opleveren.
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
heidi
Berichten: 54
Lid geworden op: za mar 29, 2008 7:14 pm

Re: Foto's Denzel

Bericht door heidi » vr jun 20, 2008 11:09 am

prachtige pup is die denzel , ik wens jullie samen heel veel succes toe.
Afbeelding

Plaats reactie