Dena is erg ziek

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Dena is erg ziek

Bericht door ~~Wil~~ » di apr 22, 2008 7:35 pm

Dena is heel ziek, ben dus naar een DA geweest die geen verstand had van Baardagaamen. Ze hebben een EGGO gemaakt, en heeft dus legnoot, waar een baardagaam van kan overleiden. Met behulp van marja kik per tellefoon heeft ze medicijne gegeven...Nou hoopen dat dena morgen haar ogen open doet. Morgen om 9 uur bel ik gellijk Diender, zei zal ook bellen wat ze gedaan en gezien heeft..Dus hoop er 9.15 te mogen komen bij hem.



Willen jullie met me mee duimmen dat ze het gaat haalen vannacht.



Knuff wil

marion
Berichten: 393
Lid geworden op: di jun 14, 2005 9:13 pm

Re: Dena is erg ziek

Bericht door marion » di apr 22, 2008 8:12 pm

Wat heeft ze gekregen Wil?
Een injectie met oxytonine?
Ik hoop voor je dat ze het haalt en dat ze weer opknapt.
Laat je het morgen even weten?

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dena is erg ziek

Bericht door ~~Wil~~ » di apr 22, 2008 8:45 pm

Dit ging vooraf, Dena at al 2 weeken niet meer,Gisteren naar de DA geweest, Dena had wormen eitjes zitten dus ontwormingskeur, Cizmo ook gellijk gedaan, en me kat ook maar gellijk. nog gevraagt of er geen eitjes zat . nee zei hij ... Vanmiddag ging cizmo al vroeg z`n bed in, 2 uur al, met dit lekkere weer, maar had dena laaten doen vandaag, dacht zet wat groenten neer en laat ze maar slaapen, gaat het morgen weer een stukkie beterder met haar. Dus toen ik vanavond om 6 uur keek, wist ik niet wat ik zag, ze had een opgeblaazen buik, en ze is pik zwart, haar baard haar flanken, haar staart, dacht dit is niet goed, terwijl ze vanmiddag nog tegen me knikte, toen ik met haar praate. Diender was er niet meer. Had eerst marja gebelt, eigellijk na dat ik de dienst doende DA had gebelt, Zei zei ik heb geen verstand van die dieren.
Marja gebelt uitgelegt wat Dena heb, en de uitslag van gisteren Wormen.
Dus marja zei bel de DA terug en vraag of ze een EGGO of Runtger foto kan maaken, en kijken naar de blaas.
Dus mocht gellijk komen, een EGGO gemaakt en we zagen veel eitjes en heel veel vocht rond haar flank, Dus zei gebelt met haar colega die ook met deze dieren bezig is, uitgelegt wat ze zag op de EGGO zag, toen heeft ze marja gebelt, en heeft ingesprooken en marja belde haar terug.
Marja gezecht wat ze moest geven, 3 veschilende prikken een deed echt veel pijn bij haar ze was gellijk wakker, en klom in me nek.
Met de EGGO moest ze op haar rug, een Baardagaam hou daar dus echt niet van, Dena bleef gewoon liggen, hoefde haar niet eens vast te houden, ze had haar ogen dicht, dacht nou het is gebeurt met haar.
Dus heb er 1 uur gezeten met de nodige foontjes een EGGO en 3 prikken, ze zei ik vind het echt zo sneu dat ik je niet verder kan helpen, en ik hoop echt dat ze de nacht doorkomt, ik moest 22 euro afrekenen.
Ze heeft echt alles gedaan wat er in haar macht lag om dena te helpen..
Dus hoop dat het gauw ochtend is.
Slaapen kan ik dus niet he, heb er hooftpijn van, Vind het echt ziellig.
Hou haar terarium lekker aan kan ze niet afkoellen, nu ze zo ziek is.

knuff wil

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dena is erg ziek

Bericht door ~~Wil~~ » wo apr 23, 2008 2:42 am

Ik denk dat Dena is overleden, om half 4 schrok ik wakker, slaap bij haar op een matras, Ze had moeite met ademhaalen, zie haar niet meer ademmen, maar durf haar ook niet te pakken. Hoop over een paar uurtjes dat ze nog leef, maar heb me twijffels.




Knuff wil

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Re: Dena is erg ziek

Bericht door Carootje » wo apr 23, 2008 5:03 am

Ach gossie Wil icon_cry Heel veel sterkte

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Dena is erg ziek

Bericht door Aslan » wo apr 23, 2008 5:19 am

Heel veel sterkte toegewenst Wil (en Gizmo ook natuurlijk) Door jou verhalen over je tweetal ben ik deze dieren leuk gaan vinden.
Jammer dat er zo weinig deskundige dierenartsen zijn. icon_e_sad

Het hele drama van Precious komt nu ook weer boven.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Dena is erg ziek

Bericht door Cora » wo apr 23, 2008 9:17 am

ja triest is dat.......je wilt het wel van de daken schreeuwen.....help mijn diertje dan toch.......ooohhh Wil wat is dit vreselijk voor je........ik huil met je mee..... icon_cry
Afbeelding

Plaats reactie