Vrouwtje wordt nog wel eens slim.....

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Vrouwtje wordt nog wel eens slim.....

Bericht door annet » vr feb 22, 2008 12:35 pm

Yo ! Opa Freggel hier ! Afbeelding

Ik had het hier zo goed voor elkaar, maar dat is nou wel wat minder geworden hoor, door mijn eigen stomme schuld. Afbeelding Afbeelding
We moeten hier allemaal dingen doen en dan krijgen we daar een koekje voor. Nou wil ik best wel wat doen, maar ik had me vanaf het begin voorgenomen om NIET te gaan zitten voor zo'n koekie. Liggen, oké dat nog wel. Maar zitten?? Eéééég nie ! Afbeelding Afbeelding
En dat ging ook goed, vrouwtje vond het wel oké, ook omdat ik natuurlijk al een heer op leeftijd ben. Afbeelding Afbeelding
Hoe kun je je vrouwtje om de tuin leiden.... Afbeelding Afbeelding

Maar sinds vandaag is alles anders geworden. Afbeelding
We waren in het bos en vrouwtje was allemaal spelletjes met ons aan het doen. Frolicjes zoeken, rondjes draaien, pootjes geven, liggen en ga zo maar door. En toen moest de rest gaan zitten, ik natuurlijk gelijk liggen. Afbeelding En toen kwam dat heerlijke koekje mijn kant op ! Dus ik deed mijn bekkie vast open om het te ontvangen. Afbeelding Maar.... net op dat moment dacht Didi vrouwtje eventjes te helpen om mij toch te laten zitten. Afbeelding Ze ging dus expres aan vrouwtjes achterkant aanzitten, zodat vrouwtje bijna voorover kukelde. En toen kwam dat koekje toch wel errug snel dichtbij. Afbeelding Ik moest wel opkrabbelen om het koekje niet achterin mijn strot geduwd te krijgen. En ineens begint vrouwtje keihard te juichen en krijg ik 3 koekjes ! Afbeelding
En ze doet het nog een paar keer, terwijl ze er 'Zit' bij zegt..... en nu ben ik dus door een of andere achterbakse actie van die stomme Didi toch nog in de 'Zit' te krijgen en weet vrouwtje precies hoe ze dat moet doen. Afbeelding
En kan ik niet meer zeggen dat ik het niet kan. Afbeelding
Ik vind het NIET eerlijk ! Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Vrouwtje wordt nog wel eens slim.....

Bericht door Cora » vr feb 22, 2008 2:41 pm

Yo Opa freggel, Kaska hiero icon_e_ugeek

.....is zitten niet minder inspannend dan liggen?
ik ging liever zitten dan de moeite doen van liggen en dan weer op te moeten staan, krabbelen, vooral in een bos.....staat zo knullig icon_rolleyes

Dat je eigenwijs bent heeft mijn vrouwtje weleens laten vallen met voorlezen van de verhalen van jou vrouwtje icon_cool ......maarruuhhh ga liever zitten dan liggen........als je dan nog een poot geeft is het helemaal compleet......je wil niet weten wie ik allemaal een pootje geef..........als ik zit......... icon_e_wink
Afbeelding

Gebruikersavatar
lenka
Berichten: 1135
Lid geworden op: do jan 11, 2007 7:35 pm

Re: Vrouwtje wordt nog wel eens slim.....

Bericht door lenka » vr feb 22, 2008 3:47 pm

icon_mrgreen icon_mrgreen icon_mrgreen icon_mrgreen ...heerlijk!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Vrouwtje wordt nog wel eens slim.....

Bericht door Aslan » vr feb 22, 2008 4:42 pm

Whoehahaha Afbeelding Daar hadden Didi en het vrouwtje je toch mooi te pakken Opa.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Re: Vrouwtje wordt nog wel eens slim.....

Bericht door Carootje » vr feb 22, 2008 6:04 pm

Heerlijk om dit soort dingen te lezen icon_e_biggrin icon_e_biggrin

Plaats reactie