Chica

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Chica

Bericht door Yvon » vr aug 26, 2005 10:21 am

is dus onze Basset Hound teefje van 1 jaar, een verschrikkelijke deugniet, een heerlijk ding, luister voor geen meter, een jaloers kreng, een knuffelaar en oh wat hou ik van haar :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Bericht door jolly » vr aug 26, 2005 11:48 am

Wat een Droopie......... :wink:
Bij mijn man hebben ze vroeger ooit ook eens een Basset gehad, en die wilde nooit wandelen en moesten hem met mand en al naar buiten gooien

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr aug 26, 2005 4:36 pm

het is een echt scheetje met die lodder oogjes........mijn favo... vroeger...... :wink:
Afbeelding

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » ma feb 13, 2006 9:12 pm

Wat een ontzettende lekkere droopie inderdaad. Het zijn echt fantastische honden. Maar soms weten mensen niet hoe ze ermee om moeten gaan hoor. Ik zie dat hier soms maar al te vaak! Echt zielig. Maar goed jullie zijn vast erg goed voor d'r!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » wo feb 15, 2006 8:00 pm

Cora en Eros schreef:Wat een ontzettende lekkere droopie inderdaad. Het zijn echt fantastische honden. Maar soms weten mensen niet hoe ze ermee om moeten gaan hoor. Ik zie dat hier soms maar al te vaak! Echt zielig. Maar goed jullie zijn vast erg goed voor d'r!


we zijn veel te goed voor haar, we merken echt dat ze meer van ons mag als die andere 2 honden, helemaal fout natuurlijk, maar je kunt gewoon bijna niet boos op d'r worden met die mooie bruine kijkers van d'r; maar engelen geduld ben je soms wel nodig hoor!!! :wink:
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » do feb 16, 2006 6:28 am

Heel erg leuk!!!
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » do feb 16, 2006 6:48 am

Hihi zie nu pas hoe oud deze berichten zijn !!

maar de pixies zijn daarom niet minder mooi !! :wink:
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » do feb 16, 2006 9:14 am

Een heerlijk beest om te zien ....geweldig!!!

En die oren!!! Leuk om te zien :D

Groetjes Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » do feb 16, 2006 7:23 pm

Ja ik heb het beetje opgehaald allemaal, omdat ik graag even de doggies wilde bekijken allemaal!

En ik kan me heel goed voorstellen dat je als je in die lieve ogen kijkt helemaal zwicht. Ik heb er in het pension wel eens mee te maken gehad en wat was toch zo'n scheet (een basset-teefje).

Maar zie hier wel eens mensen met een basset lopen die het beest echt vooruit trekken, omdat ie niet zo hard gaat. En dan bedoel ik niet omdat ie even niet luistert, maar gewoon omdat ie niet zo hard kan (ligt ook beetje aan de soort en de hond zelf natuurlijk)! Dat vindt ik wel heel erg sneu om te zien. Die mensen hebben zeer zeker niet naar het karakter en de mogelijkheden van de basset gekeken!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » za feb 18, 2006 12:01 pm

nee en daardoor komen ze helaas veel als herplaatser voor, zelfs als pup onder 1 jaar al, omdat ze sowieso altijd langzaam lopen, ze snuffelen enorm veel (dat bedoelde ik oa met engelengeduld moeten hebben :wink: :lol: )

verder haren ze echt vreselijk uit, moet soms echt 2x per dag stofzuigen en dan denk ik soms nog wel dat ik niks gedaan heb

maar het karakter van zo'n beest: is werkelijk met geen ene hond te beschrijven, je gaat door het vuur voor ze!
groetjes Yvonne

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » za feb 18, 2006 6:35 pm

Sinds ik er in het pension kennis mee heb gemaakt, vindt ik ze erg leuk. Er kwam altijd een teefje, wat helaas erg veel oorproblemen had. Elke dag moesten haar oren zuiver gemaakt worden, omdat ze ontstekingen en vuiligheid erin had. Dat was vaak erg pijnlijk, maar het lieve beestje bleef altijd vriendelijk en kwam geduldig met haar hoofdje op je schoot liggen om het toe te laten. Het was echt een scheetje!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za feb 18, 2006 6:59 pm

Ik vind het prachtbeesten en moet denken aan een opmerking van mijn dochtertje enige jaren geleden.

We kwamen een vrouw met een stronteigewijze Basset tegen en na enige tijd het gemopper van die vrouw gadegeslagen hebben zei ze tegen het baasje van het eigewijsje:"Hij heeft wel grote oren maar hij doet er niks mee he?" :lol:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » za feb 18, 2006 7:18 pm

Haha...die is echt heel erg leuk!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » ma feb 20, 2006 6:04 pm

dat klopt precies hoor! Ze hebben hele grote lange oren, maar ze doen er idd helemaal niets mee, het is de meest slecht luisterende hond die je maar kunt vinden volgens mij :lol: :lol: :lol:
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » ma feb 20, 2006 6:55 pm

Yvon schreef:dat klopt precies hoor! Ze hebben hele grote lange oren, maar ze doen er idd helemaal niets mee, het is de meest slecht luisterende hond die je maar kunt vinden volgens mij :lol: :lol: :lol:


Hahaha,ik weet wat je bedoeld.Ze kijken je aan met zo'n blik van:Ja hoor,ik begrijp je,ik ben een en al oor maar trekken vervolgens gewoon hun eigen plan, :lol: :lol: :lol:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie