Aandenken

Wat gaf jou het meest troost?

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Aandenken

Bericht door Aslan » zo jun 26, 2005 6:55 am

Natuurlijk hebben we niet echt een aandenken nodig om onze maatjes die heengegaan zijn te herinneren maar soms geeft het toch wat extra troost en is het fijn om na een aantal maanden van zorgen en verdriet lekker nog even bezig te zijn met hen die ons verlaten hebben.

Ik heb van de overleden dieren een fotocollage in de gang hangen en heb foto's van Shebo in het medaillon om mijn hals.Daarbij hangen in de huiskamer foto's van de honden die er niet meer zijn naast de foto's van Aslan en Nadja.
Een vriend van mij heeft de halsband van zijn overleden hond naast zijn foto aan de muur hangen.

Zijn er meer mensen die zoiets hebben?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo jun 26, 2005 7:47 am

Van Pablo heb ik ook een fotocollage gemaakt en die staat op de kast, moet nog steeds een plekje krijgen aan de trap.

Daarbij hebben we de riem van Pablo nog bij de riemen van de hussen hangen, net of ze er nog steeds is als we gaan wandelen......

Dan nog de dia voorstelling op mijn pc......als schermbeveiliging geeft mijn pc alle foto's om de beurt weer en daar zitten ook veel foto's van Pablo tussen......soms zitten we hier gewon te grinneken als we die oma weer eens voorbij zien komen met een mega bot of als ze aan het stoeien is met de pup's.......of als ze met zijn 3en languit op de bank liggen.

Oja en we hebben de waterbak van Pablo hier nog steeds in gebruik.
Afbeelding

Plaats reactie