Nog niet helemaal achter

Wat gaf jou het meest troost?

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dierenkunst
Berichten: 666
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 5:56 am

Nog niet helemaal achter

Bericht door dierenkunst » ma jun 20, 2005 5:59 am

Ik ben er nog niet helemaal achter hoe troost te kunnen vinden na het overlijden van Fiona. Ik denk in het schrijven erover...............zoals in de diverse hondenfora. Misschien ook wel achter mijn ezel............Maar het is ook nog maar zo kort geleden en de lege plek in de kamer is nog zo duidelijk aanwezig..............
Dus blijf ik nog maar even schrijven................
Wat is een leven zonder dieren???
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma jun 20, 2005 7:06 am

Als het nog maar zo kort geleden is dan voel je nog zo'n steen op je maag liggen.....

Ik heb een vreselijke hekel aan de tandarts en als ik daar naartoe moet dan heb ik zo'n zenuwachtig zwaar gevoel in mijn buik......zo'n diarree gevoel......dat gevoel had ik de dagen voor het sterven van Pablo maar zeker een week of 3 na het sterven van Pablo.......en nu nog zo af toe als ik er aan denk hoe het allemaal gegaan is......zo snel !!!!

Mijn troost haal ik uit het feit dat we hier nu samen zijn en onze maatjes kunnen herdenken en zonder schroom over ze mogen vertellen zonder dat iemand denkt...neehe?? heb je haar ook weer..... :wink:

Dit is allemaal tot stand gekomen nadat ik mijn maatje in heb moeten laten slapen......dus eigenlijk Pablo's herinnering.....en Rebel van Sonja heeft er ook zijn steentje aan bijgedragen, hij is 10 dagen na Pablo gestorven........plotseling ! Heel plotseling......
Afbeelding

Plaats reactie