Reading van mijn meiden Kaska

Wat gaf jou het meest troost?

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Reading van mijn meiden Kaska

Bericht door Cora » ma sep 17, 2018 2:17 pm

De energie van Kaska komt op me over als gehoorzaam, liefdevol, zachtaardig, nieuwsgierig en trouw. Kaska is heel erg enthousiast over het contact. Ze oogt jonger dan op de foto en ze verteld dat ze gelukkig is, zich sterk en krachtig voelt. Kaska verteld dat het goed met haar gaat. Ze is opgevangen door een roedel van soortgelijke honden. 1 andere hond springt er tussen uit wat geen Husky is. Een hond met een lichtbruin/rode en witte kleur. Best een stevige hond. Ik kan niet precies zien hoeveel honden het zijn maar als ik het goed heb 4 of 5 wat ik kan zien. Ik zie alles in een fractie van een seconde dus ik moet het beeld zo goed mogelijk vasthouden en omschrijven. Kaska verteld dat ze nog veel bij jullie is. Ze weet en voelt hoeveel verdriet je hebt om de leegte die ze heeft achter gelaten. Ze verteld dat jullie een heel speciale band hadden. Je had met elke hond een sterke band maar met haar was het echt heel speciaal en zoals ze me laat voelen, voelt het aan als een zielenmaatje. Jullie hoorden bij elkaar. Ze was zo gericht op je dat ze door de beweging die je met je lichaam maakte of een blik in je ogen, een gebaar met je handen, Kaska precies wist wat je van haar wilde of van haar wilde vragen. Ik krijg enorm kippenvel hiervan wat ze me verteld en laat voelen. Ze mist je fysiek gezien heel erg, net als jij haar mist. Maar Kaska wil ook graag dat je weet dat het haar tijd was om afscheid te nemen omdat haar lichaam echt niet meer kon. Ze was op en ze zegt dat ze alles uit het leven heeft gehaald wat ze kon halen. Ze was altijd vrolijk en blij en buiten lopen en lange wandelingen maken vond ze heerlijk! Over jou verteld ze dat je een heel zorgzaam persoon bent. Je wil graag dat iedereen het naar de zin heeft en anderen stel je vaak boven jezelf. Je bent creatief en erg begaan met de natuur. Over je man verteld Kaska dat hij een wat stoerder persoon is met een zacht hart. Hij laat me een kalende man zien, slank en Kaska verteld dat ze met beiden een goede band had.
Ik heb Kaska je vragen gesteld;
Graag hoor ik of het goed met haar gaat en hoe ze terug kijkt op haar leven met ons,ik hoop dat ze dit vrij uit laat weten.Het gaat goed met haar. Ze is gelukkig en vooral is ze blij dat ze verlost is van haar zieke lichaam, dat zat haar erg in de weg in de laatste weken van haar leven zegt ze. Ze is blij dat ze bij haar oude vriendjes is, dat haar heel goed dat ze haar opgewacht hebben en dat ze samen blijven. Haar leven bij jullie is in 1 woord fantastisch geweest. Vol geluk en liefde en de honden kwamen altijd op de 1e plaats en jullie hebben haar behandeld als een koningin. Jullie hebben haar een heel vrij leven gegeven. Er was altijd op elk moment van de dag aandacht voor haar, een lekkernij, een wandeling, spelen. Kaska verteld dat ze het leuk vond om actief met jullie bezig te zijn. Ze was dan ook heel gericht op jullie. Ze verteld dat ze met de andere honden ook altijd veel plezier heeft gehad en dat ze het fijn vond om niet alleen te zijn op jongere leeftijd. Op oudere leeftijd maakte het haar niet zo meer uit omdat ze meer de rust opzocht en tevreden was met hoe haar leven was en vooral was ze erg gelukkig. Altijd gelukkig geweest dankzij de goede zorg, liefde en de speciale en hechte band.
Is het moment van los laten oké geweest voor haar?Het moment van los laten was het juiste moment om haar te laten gaan. Ze verteld dat ze meer last kreeg van haar lichaam en dat ze moeite had om zich in te spannen. Ze heeft altijd haar best gedaan en heeft alles gegeven wat ze kon geven maar het leven werd haar bemoeilijkt door haar gezondheid en ouderdomsklachten verteld Kaska. Het loslaten vond ze moeilijk. Ze wist dat het voor haar het beste was maar voor jullie vond ze het moeilijk omdat ze wist dat ze een hele grote leegte zou achterlaten. De band die ze met jou had was zo intens en speciaal, ze wist dat je het moeilijk ging krijgen met haar heengaan maar ze weet en is jullie ook heel dankbaar, dat jullie haar uit liefde hebben losgelaten. Alles wat jullie deden, deden jullie voor haar, nooit voor jezelf. Het welzijn en dierwaardigheid staat bij jullie op de 1e plaats. Kaska zegt ook dat ze het iedere hond gunt om bij jullie een leven te mogen hebben omdat zij als geen ander weet, wat jullie een hond kunnen geven.
Heb ik het ongemak dat ik bij haar voelde goed ingeschat?Als ik aan een dier vraag waaraan het is overleden, dan vraag ik altijd of het dier mij in mijn lichaam kan laten voelen hoe het dier zich voelde. Kaska laat me een beetje wazig beeld zien en iets bij mijn oren. Ouderdomsklachten. Ik vermoed een verminderd gehoor en zicht maar wat het meest naar voren komt is een druk op de borst waarvan ik niet goed kan onderscheiden of dat de luchtwegen zijn of dat het hart is. Wel voel ik dat in die omgeving iets niet goed zat. Ook komt er iets met vocht naar voren, dat zal met de luchtwegen en longen te maken hebben. Kaska zegt dat je altijd heel goed van haar kon aanvoelen hoe ze zich voelde en dat je haar ongemakken ook goed ingeschat hebt. Kaska verteld dat een wandeling haar soms teveel werd en ze dan tijd nodig had om te herstellen. Dit deed ze door veel te slapen. Kaska is heel blij dat jullie altijd zo begaan met haar zijn geweest en dat jullie daardoor ook goed ingeschat hebben dat haar lichaam haar meer ongemak gaf.
Heeft ze mijn nabijheid gevoeld tot op het moment van overgaan?Ja, en ze voelt je nog steeds want ze is nog steeds heel dicht bij je verteld Kaska. Ze zal altijd heel dicht bij je blijven en dit komt mede door de speciale band die jullie met elkaar hadden. Kaska was erg blij te ervaren dat ze na haar overgang nog steeds bij jullie kon zijn. Ze is opgehaald door 2 honden; een husky en de andere hond. Die hebben haar begeleid naar het hemelrijk en daar stonden er nog meer honden op haar te wachten. Kaska verteld dat ze haar overlijden direct heeft geaccepteerd en dat gaf haar de mogelijkheid om afscheid te nemen van haar aardse leven en kon ze zoveel mogelijk bij jullie zijn. Ze verteld dat ze jullie vlinders heeft gestuurd en dat ze in huis is geweest. Ze heeft gewoon door het huis gelopen zoals ze altijd deed. Hiermee heeft ze jullie duidelijk willen maken dat ze nog steeds bij jullie is. Kaska is heel blij dat je nog zoveel aan haar denkt want dat voelt ze, dat geeft haar liefde verteld ze.
Heeft haar energie de tijd gehad om haar lichaam te verlaten?Ja, ze verteld dat haar ziel direct haar lichaam heeft verlaten bij de overgang en dat ze afscheid van haar lichaam mocht nemen. Zoals ze doet overkomen hebben jullie haar laten cremeren en is ze daar ook bij geweest. Ze verteld dat jullie haar mede begeleid hebben naar het hemelrijk en dat zij jullie op haar manier weer begeleid om haar overlijden een plekje te geven. Kaska is haar lichaam heel dankbaar voor alle jaren dat ze in goede gezondheid heeft mogen leven. Ze verteld dat ze bijna nooit iets gehad heeft en dat ze een sterke en krachtige hond is geweest. Als ze terug zou mogen komen zou ze niets veranderen aan hoe ze haar leven heeft geleefd. Ze heeft haar mooiste leven geleefd en dit mede dankzij jullie goede zorg en liefde. Kaska verteld dat ze geen plannen heeft om in dit leven dat jullie leven om terug te komen naar de aarde. Ze blijft in het hemelrijk op jullie wachten en tot die tijd steunt ze jullie, is ze bij jullie en waakt ze over jullie. Ze loopt nog vaak met jullie mee zegt ze. Het geeft haar rust en ze verteld dat ze ook hoopt dat die gedachte jullie de rust geeft.
Kaska wil jullie heel graag bedanken voor alles wat jullie voor haar gedaan hebben in haar leven. Ze heeft zulke mooie herinneringen maar ook vriendschappen gemaakt. Het hebben deel uit mogen maken van een gezin, een roedel, een waar hondenleven met altijd het gevoel te hebben dat zij op de 1e plaats stond. Kaska wil dat jullie gelukkig zijn. Ze weet dat je het heel moeilijk hebt met haar overlijden maar ze wil dat je weet dat ze bij is, bij je blijft en als ze niet bij je is, is ze op een hele mooie plaats met al haar aardse vriendjes om haar heen waar ze mee speelt en kan ravotten. Ze wil dat je niet terug denkt aan de leegte die ze achter heeft gelaten maar dat je blij moet zijn dat jullie zo lang in elkaars leven zijn geweest en alle ervaringen en herinneringen samen hebben gemaakt. Haar overlijden is ‘slechts’ een klein deel van de afsluiting van haar aardse leven. Kaska vind de 13 jaar veel belangrijker en waardevoller. Daar denkt Kaska aan, dat is voor haar belangrijk. Weet dat ze bij jullie is, samen met de andere honden. Ze houd zoveel van jullie, dat ze dat niet in woorden kan omschrijven. Het enige hoe ze het aan me laat voelen is dat de haren op mijn lichaam overeind staan ik over mijn hele lichaam kippenvel heb.
Dan zie ik de 2 andere honden naar voren komen om Kaska op de halen. Ze gaat op haar achterpoten zitten en komt iets omhoog met haar lichaam. Het lijkt op een soort groet die ze aan jullie doet. Ik heb Kaskabedankt voor het gesprek en verteld dat ik alles aan je door geef wat zij aan mij verteld heeft.
Wat een ontzettend aandoenlijke en liefdevolle hond was Kaska, ze heeft me echt geraakt met haar zachtheid en intelligentie.
Als je vragen hebt over de reading, dan hoor ik het graag van je. Ik wil je alle sterkte en liefde wensen om haar overlijden een plekje te geven. Vraag eens in gedachten aan Kaska voordat je gaat slapen of je ze in je droom wil verschijnen. Het gebeurd niet meteen, maar heel vaak verschijnen onze dieren binnen 2 weken in onze droom om ons te laten weten hoe het met ze gaat.
Hartegroet,
Amber.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Reading van mijn meiden Kaska

Bericht door Aslan » ma sep 17, 2018 6:08 pm

Weer zo'n reading die helemaal raak is.
Wat brengt zo'n contact haar weer even heel dicht bij je he?
Net alsof ze ieder moment naar binnen kan komen wandelen.

Ben blij dat ik haar heb mogen ontmoeten.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

Re: Reading van mijn meiden Kaska

Bericht door rosalinda » wo okt 03, 2018 1:52 pm

Wat mooi dit verhaal geeft wel veel troost denk ik.
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie