lette stelt zich voor

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
lette
Berichten: 1
Lid geworden op: vr sep 09, 2011 9:52 am

lette stelt zich voor

Bericht door lette » vr sep 09, 2011 11:15 am

Hallo allemaal!
Ik ben Olette en woonachtig in Winterswijk ( het mooiste plekje van Nederland vind ik), hier woon ik sinds 5 jaar.
Ben geboren tussen de dieren, mijn ouders hebben een asiel gehad voor dieren uit het wild en ben zelf ook gaan leren in de dierenbranche.
Toen ik ernstig ziek werd moest ik mijn baan als dierenarts-assistente vaarwel zeggen, wat mij ontzettend speet.
Gelukkig hadden we onze diertjes thuis en in het asiel.
Ik ben 45 jaar, en mijn hele leven lang hebben we al teckels in huis.
Helaas heb ik er dus ook al een aantal moeten missen.
Zo zijn Takkie, Jeroen, Joepy, Catootje, Lottepot, Eppie, Saartje en Choco overleden.
Ik heb nu nog drie schatten van teckels, Lange Lien, Pippi en Sophie. De eerste is al een dametje op leeftijd, 12 jaar.

Ik ken Cora via een ander forum en zij heeft van mijn overleden Chocootje en Saartje een prachtige canvas gemaakt.
Ben blij dat ik haar heb leren kennen.

Dieren zijn mijn leven en ik kan niet zonder. Gelukkig ben ik weer in staat om vrijwilligerswerk te verrichten.
Ik houd ook van de mens achter het dier, soms is dat moeilijk en geeft dat een conflict ,want niet iedereen is even goed voor zijn dier.
Door mijn vrijwilligerswerk bij de dierenambulance kom ik vele dingen tegen.
We halen ook overleden huisdieren op, soms van straat of bij mensen thuis, en juist dat is soms heftig maar "mooi" om te doen.
Je kunt dan soms zorg of troost bieden. Door het verlies van je eigen dieren weet je maar al te goed wat het is een dier te moeten afstaan.....
Willen julie meer van mij weten, vraag gerust!
Een lieve groet, Olette, ( Lette )

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: lette stelt zich voor

Bericht door Cora » vr sep 09, 2011 12:43 pm

Hé meissie, leuk je hier ook tegen tekomen, en ja......dacht ik je al te kennen......... weet je me te verrassen met je voorstellen.......welkom en tot dinsdag!! :biggrin:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: lette stelt zich voor

Bericht door Aslan » vr sep 09, 2011 1:02 pm

Hoi Olette.

van Harte Welkom hier. :biggrin:
Leuke beestjes teckels. Afbeelding

Mooi werk hoor medewerkster bij de dierenambulance.
Ik heb ze al heel vaak aan de deur gehad en meestal voor gewonde vogels.
Een keer wel twee keer op een dag.In die tijd woonden we nog op een flat (12e etage) Ze zullen wel gedacht hebben dat ik ze uit de lucht plukte. :lol:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Judith
Berichten: 1261
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 5:43 am

Re: lette stelt zich voor

Bericht door Judith » vr sep 09, 2011 5:26 pm

van harte welkom Lette
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie