heidi

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
heidi
Berichten: 54
Lid geworden op: za mar 29, 2008 7:14 pm

heidi

Bericht door heidi » do jun 19, 2008 3:25 pm

hoi allemaal

ik ga eens even tijd om mezelf voor te stellen. ik ken deze forum door cora. heb cora leren kennen via een andere forum. allezins dank ervoor dat ik cora via die forum heb leren kennen.
ik ben ( bijna) 35 jaar oud en heb een zoontje van 8 jaar, hij noemt dieter.
ik ben een echte dierenliefhebster en een echte teckelgek.
momenteel huist er bij mij veertien hondjes. amaai zullen jullie zeggen maar aan iedere hond ( teckel) hangt er een verhaal.
mijn allereerste teckel is sally zaliger. is een teckel die ik uit een dierenasiel gehaald heb en haar van de dodenlijst gered heb. sally is bij mij mogen blijven 13 jaar lang waarvoor ik nog dankbaar ben en haar steeds nog mis.
ik was al gebeten door de teckelmicrobe van kindsbeen af. na sally is kizy zaliger bij mij beland. zij was een pup uit een gelegenheidsnestje. kizy is 11 jaar geworden.
dan de grootste liefde van kizy is mijne man des huizes bobby genaamd. momenteel is bob 11jaar. hij is broodfokkersdekreu die op drie plaatsen gedumpt is geweest en uiteindelijk bij mij beland en hier gebleven.
na bobby komt de grootste sukkelaartje des huizes. is wiske genaamd ze is momenteel ook elf jaar , haar heb ik bij een broodfokker uit de schuur gehaald waar ze lag te verkommeren. ze is twee weken in quarantaine geweest en erdoor gesparteld.
dan is simba bij mij gekomen is een ook een pup van een broodfokker haar moeder is nog bevallen van simba haar nest en ze was verkankert.
dan hebben we onze vreemde eend des huizes dat was grote mie , mijn bassetdame is 18 jaar geworden, haar laten inslapen wegens ouderdom en door de pootjes doorzakken. mijn mie was helemaal opgeleefd. haar heb ik op achtjarige leeftijd uit het asiel gehaald.
jimmy is driejarige reu die herplaatst moest worden.
shraggy is een driejarige dame uit een gelegenheidsnestje
grace is een aankoop geweest bij een erkende fokker na de dood van sally. grace is nu tien maanden
eep is een driejarige reu waar de fokker van grace een geode thuis voor zocht
balou is een driejarige reu die ik uit het asiel heb gehaald die daar al twee keer indezelfde gedumpt werd
gina is een nakomertje bgrace en eep hun fokker en die ook een blind oogje heeft.
daarnaast heb ik de vijf dames van mijn moeder bij me daar mijn mama ziek is.
zo een hele boterham he. ik zal jullie niet onthouden van de foto's die ik weldra ga plaatsen
mijn drie hondenkinderen zaliger heeft cora op een canvas laten maken haar bewerking vind je hier ook ergens terug onder een topic.

vriendelijke groetjes

heidi
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: heidi

Bericht door Cora » do jun 19, 2008 5:30 pm

Ola Heidi.....wat fijn dat je tijd hebt gevonden om je voor te stellen voor de andere forummers.

Het doet me goed je hier te zien en inderdaad je hebt je huisje meer dan vol momenteel.

Ik heet je dan ook officieel heel hartelijk welkom op dierenherinnering en ik hoop dat jou ouwetjes nog heel lang bij jou mogen wonen.....1 canvas is voorlopig genoeg he!? icon_cry

Het was voor mij een eer om jou 3tal vast te mogen leggen in een bewerking.
Het doet me deugd te weten dat je er heel blij mee bent!

Ik ga snel verder kijken naar wat je hebt gepost!

Heel veel lees plezier en ik hoop dat jij je verhaal van jou verliezen hier ook een plaatsje gaat geven zogauw je kunt, hier mag alles en moet niks! icon_e_wink

Fijn dat je er bent Heidi! icon_e_biggrin
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: heidi

Bericht door Aslan » do jun 19, 2008 5:37 pm

van Harte Welkom Heidi met je Teckelbende. icon_razz Heb net je foto's al even bekeken en ik ben spontaan verliefd geworden op Shraggy. Afbeelding
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Re: heidi

Bericht door desiree » do jun 19, 2008 7:35 pm

goedemorgen icon_eek icon_e_surprised

heb je een villa met 20 slaapkamers ofzo.... nondeju wat een hoop.
Wel een hele gezellige bende lijkt me icon_e_biggrin

heel erg welkom op het forum Heidi

ga me nu de foto's bekieken icon_mrgreen

groetjes dees
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Re: heidi

Bericht door Corin@ » vr jun 20, 2008 8:24 am

Ook vanuit het druilerige Zweden wens ik je van harte welkom op dit forum icon_e_wink
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Re: heidi

Bericht door Veerle » vr jun 20, 2008 1:05 pm

Hoi Heidi
Welkom hier !!!
Groetjes Veerle en de beren

Gebruikersavatar
dierenkunst
Berichten: 666
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 5:56 am

Re: heidi

Bericht door dierenkunst » za jun 28, 2008 11:54 am

Van harte welkom met de teckelbende! leuk! groetjes, Nel
Wat is een leven zonder dieren???
Afbeelding

Gebruikersavatar
lenka
Berichten: 1135
Lid geworden op: do jan 11, 2007 7:35 pm

Re: heidi

Bericht door lenka » zo jun 29, 2008 12:15 pm

haaaaiii, welkom hier!!! icon_e_biggrin
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Re: heidi

Bericht door whitesilverdoggy » wo aug 06, 2008 6:33 pm

hallo heidi

jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie