Kit en de beestenbende

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Kit en de beestenbende

Bericht door Kit » vr jul 06, 2007 5:13 pm

Hallo allemaal,
ik heb me net geregistreerd en ben hier gekomen op aanraden van Annet (van Jack). Ik heb ook mijn Liefste Special Boy verloren, op 18 november 2005 en ben daarna gaan leren voor mijn beroep als dierentolk. Ik heb nog steeds elke dag verdriet om het verlies van mijn Djoli én werk veel met overleden dieren, dus misschien is dit forum wel wat voor mij om mee te kletsen met jullie. Ik ga nog even verder lezen, tot klets dan maar,
groetjes
Kit
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » vr jul 06, 2007 5:52 pm

En natuurlijk van harte welkom op het forum ! :wink:
Fijn dat het je aanspreekt en ik hoop dat je er net zoveel aan hebt, als dat ik het heb gehad (en nog steeds heb). Ik vond het forum toen ik het heel erg moeilijk had met de dood van Jack, Kes en Samson en hier kon ik toen het verhaal van alledrie kwijt, voor mijn gevoel eindelijk op de juiste plaats en bij de juiste mensen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » vr jul 06, 2007 6:00 pm

hallo Kit
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr jul 06, 2007 7:37 pm

Hallo Kit,
voel je welkom en bekijk alles maar rustig op je eigen tijd.......

Dierentolk...ik moet nu wel even in de lach schieten.........ben zelf nét bezig om me open te stellen voor dit.........loop er al een tijdje mee rond maar heb me er nog niet in die zin in verdiept dat ik er veel over gelezen heb ofzo.......maar af en toe dan krijg ik dingen "door" zeg maar.........heel erg leuk dat je je hier hebt gemeld ik hoop veel van je te mogen leren is die zin.........

Ik hoop daarbij dat je jou Special Boy een plekje kunt geven hier, neem je tijd, we lopen niet weg........
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr jul 06, 2007 7:43 pm

Hoi Kit,van Harte Welkom hier.
Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » vr jul 06, 2007 9:56 pm

Hartstikke bedankt voor jullie welkomstwoorden.
Ik realiseerde me dat ik vergeten was wat info te geven over mezelf ;-) Ik ben 40 jaar, getrouwd met Ed, moeder van Michelle (19) die vlakbij ons woont op het eiland Bonaire (Nederlandse Antillen) met haar hond Dushi en "moeder" van 5 hondenkinderen Dama, Duru, Djaya, Djoli II en sinds twee weken Olivier erbij.

Leuk kennis te maken met jullie!
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » vr jul 06, 2007 9:58 pm

corakoops schreef:Hallo Kit,


Dierentolk...ik moet nu wel even in de lach schieten.........ben zelf nét bezig om me open te stellen voor dit.........loop er al een tijdje mee rond maar heb me er nog niet in die zin in verdiept dat ik er veel over gelezen heb ofzo.......maar af en toe dan krijg ik dingen "door" zeg maar.........heel erg leuk dat je je hier hebt gemeld ik hoop veel van je te mogen leren is die zin.........



Cora, wanneer je er klaar voor bent, zul je wel merken dat het zo ontzettend leuk is om te doen!! Succes en veel plezier met het leren, en tuurlijk mag je me van alles vragen!
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » za jul 07, 2007 5:50 am

Welkom Kit!!!
Groetjes Sonja

Afbeelding

hf-airbrush
Berichten: 92
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 8:35 pm

Bericht door hf-airbrush » za jul 07, 2007 6:24 am

hoi Kit, welkom vanuit het middelpuntje van nederland...
bonaire?....lijkt me perfect...lekker warm en volgens mij zijn de mensen daar erg gastvrij...

dierentolk?....wat moet ik me daarbij voorstellen?
henk
Afbeelding

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

welkom

Bericht door rosalinda » za jul 07, 2007 10:27 am

welkom op dit forum ik hoop dat je je verhalen met ons wilt delen . :lol:
Toen was geluk nog heel gewoon.

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » za jul 07, 2007 11:40 am

hf-airbrush schreef:dierentolk?....wat moet ik me daarbij voorstellen?


Hoi, ja, Bonaire is heerlijk warm. Lekker rustig, veel natuur, geen rijenlange hotels en witte stranden, maar erg "basic" zeg maar. Hier komen veel duikers, het is één van de mooiste duikplekken in de wereld.

Ik heb wat betreft AC een stukje copy & paste van mijn site gehaald.

Het houdt simpelweg in communiceren met dieren via telepathie.
Iedere dierenvriend weet dat zijn dier emoties en gedachten heeft.
Als AC mediteer je totdat je zó stil van binnen bent dat je de gedachten van het dier waarop je je concentreert, kunt opvangen.
Voor het dier in kwestie is het helemaal makkelijk, want een dier communiceert altijd al via body language en telepathie.
Dieren vinden het bijna altijd ontzettend leuk om dit te doen; dat ze zich kúnnen uiten omdat er iemand is die het kan opvangen.

Het is niet moeilijk. Iedereen kan het, maar wij mensen zijn de vaardigheid kwijtgeraakt bij het opgroeien. Druk druk druk, iedereen kent het, en daardoor kunnen veel mensen niet meer stil zijn. Stil zijn (in je hoofd) en contact maken met je werkelijke zelf, diep van binnen, is het enige dat je nodig hebt om dit te leren.

Daarbij werk ik ook met het shamanisme. Dat betekent kortweg gezegd dat ik contact maak met overleden mensen die mij helpen het dier te helpen. Dat verrijkt en verdiept de communicatie en de informatie die ik over het dier kan krijgen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is :?:
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za jul 07, 2007 1:00 pm

PPPFFTTT meid, kom niet verder dan de geboorte........de keizersnee........mijn ogen zijn gevuld met tranen.........lees straks verder als het lukt.........
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za jul 07, 2007 1:19 pm

Gelukt.......... :wink: tjonge wat een heftige...tja hoe noem je zoiets?
Verhaal? belevenis? ervaring? deze doen er allemaal te kort aan.....

Het eerste wat er in me opkwam nadat ik alles had gelezen, deze wil ik graag bij elkaar brengen op 1.......dat is toch het ultieme?
De lijven zoals jij ze kent en herkent samen op 1 bewerking........zou me meer dan vereerd voelen! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Afbeelding

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » za jul 07, 2007 2:59 pm

corakoops schreef:Gelukt.......... :wink: tjonge wat een heftige...tja hoe noem je zoiets?
Verhaal? belevenis? ervaring? deze doen er allemaal te kort aan.....


Heftig heh? Ik ben er grijs van geworden.... :cry:

Het eerste wat er in me opkwam nadat ik alles had gelezen, deze wil ik graag bij elkaar brengen op 1.......dat is toch het ultieme?
De lijven zoals jij ze kent en herkent samen op 1 bewerking........zou me meer dan vereerd voelen! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


Wooowwww....kippenvel hier!
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za jul 07, 2007 5:03 pm

Heb even op je website gelezen Kit,en ik kon het ook niet droog houden hoor.
Wat een ontroerend verhaal van Djoli en wat super dat Astrid meteen in je geloofde.
Kippenvel hier (en niet omdat het koud is of omdat ik ziek ben) :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie