Nieuw hier :-)

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
zeta-jones
Berichten: 7
Lid geworden op: za sep 09, 2006 3:44 pm

Nieuw hier :-)

Bericht door zeta-jones » za sep 09, 2006 3:57 pm

Hallo allemaal!
Ik zal me eerst eens even voorstellen. Mijn naam is Wendy, ik woon in Hattem samen met mijn vriend en onze 5 honden, te weten 4 Zwitserse Witte Herders en 1 Hovawart. Met 1 van de witjes fokken we nu en dan een nestje, voor het eerste nestje heeft Cora een prachtige bewerking gemaakt die nu nog steeds in de wachtkamer van de dierenkliniek hier in Hattem hangt :wink: Van het eerste nestje hebben we een dame genaamd Zeta(-Jones) aangehouden, vandaar mijn gebruikersnaam :D
Onze honden heten dus Caely, Bliss, Erlo, Zeta en Danka. Op onze site zijn ze te bekijken en op de voorpagina van onze site prijkt uiteraard ook meteen een mooie bewerking van...Cora :wink:
Volgens mij was dat het wel zo'n beetje voor nu, mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik het wel...
Groetjes en pootjes van Wendy, Caely, Bliss, Erlo, Zeta, Jessie en Danka

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za sep 09, 2006 4:23 pm

Welkom Wendy, wat ontzettend leuk dat je je hier hebt aangemeld.

Ook als je geen verdrietige mededeling hebt ben je welkom, zeker te weten..........

Leuk te lezen dat de bewerking nog steeds hangt bij de dierenartsenpraktijk.

Heb idd al veel gemaakt voor jou en de site en niet te vergeten de kalender van het nestje van Zeta en Youri en de rest............echt leuk.....

Zag op de site dat er weer een nestje op stapel staat?

Hoop dat jullie meer plezier mogen beleven dan de vorige keer met al die zieke pupjes en bijvoeren en vreselijke inspanning van moeder en dokter........en al de helpende handen die jullie toen moesten laten aanrukken...........

Plaats maar lekker veel foto's van jullie mooie meid!
Ze heeft pracht oren vind ik........

Welkom welkom welkom.......... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » za sep 09, 2006 5:04 pm

Hey welkom hier Wendy.Wat een mooi koppie heeft deze herder ,we hebben zelf ook 2 witte herders ,de duitse.Ik ga snel eens op je site kijken

Veel plezier hier


Caro

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » za sep 09, 2006 5:54 pm

welkom op het forum

en wat een koppie zeg om verliefd op te worden :oops:
Afbeelding

zeta-jones
Berichten: 7
Lid geworden op: za sep 09, 2006 3:44 pm

Bericht door zeta-jones » za sep 09, 2006 6:09 pm

Dank jullie voor het welkom!

@Cora, inderdaad ja, je hebt schitterende dingen voor ons gemaakt, de kalender is ook geweldig! De bewerking heeft een mooi en prominent plekje gekregen in de wachtkamer. We hebben behoorlijk wat tegenslagen gehad, maar hopelijk zal het vanaf nu alleen maar goed gaan! Er staat inderdaad weer een nestje in de planning, voor zomer 2007. Heb vandaag al geïnteresseerden over de vloer gehad, 2 weken geleden ook al. Gek eigenlijk, voor een nest dat pas in de zomer van volgend jaar in de planning staat...maar toch ook wel leuk :wink: :oops:

De hond op de foto is onze Caely. Vandaag was er een gezinnetje hier met een klein kindje, tjonge wat was Caely lief met dat meisje, kusjes geven tot en met. Ze windt iedereen om haar poot met haar lieve en open karakter :wink:

Op onze site staan ook foto's in overvloed...
Groetjes en pootjes van Wendy, Caely, Bliss, Erlo, Zeta, Jessie en Danka

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za sep 09, 2006 6:58 pm

Hoi Wendy,van Harte Welkom met je roedeltje. :D
Zal morgen eens een kijkje op je site nemen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » za sep 09, 2006 7:18 pm

hee wendy hier nu ook :lol:
welkom

dag halfzus caely :lol:
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » za sep 09, 2006 7:55 pm

Van harte welkom Wendy

Ook voor mij ben je een bekende , heel erg leuk dat je je hebt
aangemeld :D
Alles goed met de dieren en met jullie?
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
MOOSSIE & LEXIE
Berichten: 74
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 8:33 pm

Bericht door MOOSSIE & LEXIE » za sep 09, 2006 8:01 pm

hey wendy hallo goh leuk dat je er ook bent heeft nog lang geduurd :wink: :wink:
ook wij kennen elkaar al en er komen hier steeds meer mensen die we al kennen gezellig hoor
nou je zal het hier wel erg naar je zin hebben wedden
nou veel schrijf en lees plezier
en groetjes en kwispels knuffels voor de rest van de beestenboel
van moossie en lexie :wink:
Afbeelding

zeta-jones
Berichten: 7
Lid geworden op: za sep 09, 2006 3:44 pm

Bericht door zeta-jones » za sep 09, 2006 8:03 pm

yvonne waltman schreef:Van harte welkom Wendy

Ook voor mij ben je een bekende , heel erg leuk dat je je hebt
aangemeld :D
Alles goed met de dieren en met jullie?


Ja hoor, alles gaat hier goed. Wel heel erg druk, dat wel, maar ach :wink:
We zijn met Caely weer wat shows gaan lopen, dat hadden we al anderhalf jaar niet meer gedaan en het is niet onverdienstelijk gebleken. We gaan wel alleen naar het buitenland, dus we zijn begin juli naar België geweest, eind juli naar Oostenrijk en afgelopen zondag naar Duitsland. Verder trainen we nu weer drie keer in de week met Caely, IPO, dus appèl, speuren en pakwerk. Nog niet zo lang, dus we zullen eens zien hoe dat gaat. Verder dus de gebruikelijke, dagelijkse dingen met de honden: fietsen, zwemmen en wandelen.
Met Erlo gaat het de laatste tijd echt súper (hij heeft niet al te beste heupen zoals jullie misschien nog wel weten), maar het gaat echt goed de laatste maanden. Hij voelt zich helemaal geweldig, is nooit meer stijf in zijn heupen, heeft er veel meer kracht in. Dus de spieropbouw werpt vruchten af.
Met Zeta gaat het nu ook heel erg goed. Zij heeft een darminvaginatie gehad, is nog na te lezen op mijn site bij Nieuws in April voor de mensen die er niks vanaf weten. Ze is er goed bovenop gekomen.

Het gaat dus gewoon goed en we hopen van harte dat dit zo zal blijven!
Groetjes en pootjes van Wendy, Caely, Bliss, Erlo, Zeta, Jessie en Danka

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » za sep 09, 2006 8:26 pm

Als ik het zo eens lees hebben jullie genoeg meegemaakt dus
hoop ik ook voor jullie dat het zo blijft :wink:
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » za sep 09, 2006 10:13 pm

MAAAAMMMMMMMAAAAAAAAA














sorry, dit was Youri die zijn mama herkende op de foto hihihihihihi
Hej wat leuk Wendy..... gezellig....... :lol: :lol: :lol:
maar nu kan ik natuurlijk niks meer kwijt over mijn ozo lieve kereltje........... die lieve kleine schattige knuffelige gehoorzame ijsbeertje van mij :wink:

Nou dat open karakter van Caely heeft ie iets teveel in zijn genen gekregen...... dat beest (sorry.... dat lieve ijsbeertje........) is echt n e r g e n s bang voor...... loopt op alles en iedereen af :shock: :shock: :shock: :shock:
maar echt een schatje....... :wink:

Fijn te horen dat het met Erlo weer goed gaat.....geef hem maar een dikke knuffel, want dat verdient ie wel tussen al die meiden hihihihi

En natuurlijk Youri's kleine zusje..... fijn dat ze stabiel blijft en lekker verder kan groeien. Nou groeien ....... daar heeft Youri geen moeite mee..... tjonge jonge.... wat wordt hij groooooooooooooot :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: hij heeft zo'n heerlijk waggelkont hihihihihi

Leuk dat je er bent......... veel plezier hier.... :wink:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo sep 10, 2006 10:22 am

Kijk nu al uit naar de verhalen en de foto's die je dan altijd maakt........echt schitterend!

@ Corina.......nu is het oppassen geblazen met mams in de buurt......... :wink: voor je het weet haalt ze je dondersteentje op uit Zweden.......... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » zo sep 10, 2006 11:33 am

corakoops schreef:@ Corina.......nu is het oppassen geblazen met mams in de buurt......... :wink: voor je het weet haalt ze je dondersteentje op uit Zweden.......... :D


Nou..... ze komt maar :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
kan ze gelijk zien hoe heerlijk dat kleine varkentje van haar hier woont :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Misschien kan ik Youri ruilen voor een tandloos nieuw exemplaar uit haar volgende nestje hihihihihihihihi

GRAPJE........... Wendy :wink:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Bericht door Veerle » ma sep 11, 2006 10:39 am

Hoi Wendy, Welkom op dit gezellige forum !
Wat een mooie foto van je lieverd heb je
Groetjes Veerle en de beren

Plaats reactie