Ben ik weer eens: Cora!!!

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Ben ik weer eens: Cora!!!

Bericht door Cora en Eros » vr jul 28, 2006 12:08 pm

Hello Allemaal,

Jullie zullen wel gedacht hebben, is die onderhand nog niet klaar!?

Inmiddels ben ik inderdaad klaar met school, ben afgestudeerd en heb nu de titel ingenieur of bachelor. Momenteel ben ik druk aan het solliciteren, maar ja de banen liggen niet voor het oprapen. Daarnaast weet ik nog niet of ik wel in mijn sector/richting werkzaam wil blijven. Ik zit er aan te denken toch nog een deeltijd opleiding of cursussen richting grafisch ontwerpen te volgen.
Momenteel werk ik als vakantiebaantje gewoon bij de post, een paar uurtjes op een paar daagjes per week.

Dat ik nog niet terug langs ben geweest, is omdat mijn leventje in de afgelopen paar maanden best wat veranderd is. Sinds ik op oud en nieuw weer heb mogen proeen van het stappen met mijn oude vriendengroep, heeft zich dat ontwikkeld tot weer bijna elke week! Of soms zelfs meerdere keren per week. Ook heb ik weer nieuwe mensen leren kennen, waar ik vanalles mee onderneem, dus mijn leventje is een stuk drukker geworden. Ook ben ik weer gaan sporten, probeer 2 keer per week te gaan fitnessen. Druk, druk druk dus met mijn verandere leventje en nieuwe vrienden, maar ik ben wel weer helemaal in mijn element!

Ik had me voorgenomen dat als ik mijn website af had weer op de fora zou terugkomen. Hij is wel af, maar ik krijg hem niet geupload, maar ja altijd gezeik met gratis webruimte. Komt nog wel eens goed.

Maar bij deze ben ik weer terug, alhoewel jullie me misschien minder vaak zullen zien als eerst. En hopelijk verwachten jullie niet dat ik alles ga lezen sinds mijn vertrek, want er is zoveel geschreven!

Liefs Cora en Pootje van Rossie
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr jul 28, 2006 1:33 pm

Welkom terug Cora en Eros. :D Ben blij dat je ons niet vergeten bent. :wink:

van Harte Gefeliciteerd met het afronden van je studie.

Ben benieuwd naar je website,laat het maar even weten als alles weer werkt. :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » vr jul 28, 2006 2:56 pm

Welkom Cora!

En gefeliciteerd
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » vr jul 28, 2006 4:07 pm

Thanks voor de felicitaties!!! Ik was er ook blij mee na 6 jaar (ja, heb er iets langer over gedaan) hard zwoegen!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr jul 28, 2006 9:24 pm

Petje af hoor vind het iig leuk dat je ons niet bent vergeten in je drukke leventje.

Van harte met je afstuderen en wens je succes met het vinden van een baan, die je op de allereerste plaats leuk moet vinden.

Alles bijlezen????nou als je dat gaat doen dan horen we de eerste weken weer niks van je......... :wink:

tot gauw maar weer! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
liz
Berichten: 51
Lid geworden op: zo jul 09, 2006 12:08 am

Bericht door liz » za jul 29, 2006 10:56 pm

welkom cora, en ik hoop dat alles komt goed voor je. ik ken je niet maar ik heb die gevoelen dat je heb het echt hard gehad, maar dat is voorbij en je heb en fantastische toekomst. veel success en congratulations
little dragons are cool
and border collies are weird
Afbeelding
http://www.littledragons.nl

Angelique

Bericht door Angelique » ma jul 31, 2006 7:03 am

Afbeelding

Gebruikersavatar
dierenkunst
Berichten: 666
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 5:56 am

Bericht door dierenkunst » za aug 05, 2006 6:46 am

Welkom terug! Ik hoop dat het ondanks je drukke leventje toch zal lukken om af en toe een bezoek aan dit forum te brengen! Zo probeer ik ook alles te combineren. En gefeliciteerd met het afronden van je studie! gr. Nel
Wat is een leven zonder dieren???
Afbeelding

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » zo aug 06, 2006 5:59 pm

Thanks allemaal voor het hartelijk welkom weer!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
liz
Berichten: 51
Lid geworden op: zo jul 09, 2006 12:08 am

Bericht door liz » zo aug 06, 2006 6:33 pm

Ik zou ook heel graag en knuffel van eros. echt mooi.
little dragons are cool
and border collies are weird
Afbeelding
http://www.littledragons.nl

Plaats reactie