Anita stelt zich voor

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Anita
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 8:15 am

Anita stelt zich voor

Bericht door Anita » zo mei 07, 2006 8:17 am

Ik ben Anita en heb eind januari afscheid genomen van onze lieve Ezrah.
Dat verhaal vertel ik elders nog.
Ik heb nu nog 6 honden, Samojeden. Ezrah was ook een Samojeed.
Wij doen al ruim 10 jaar aktief aan sledehondensport met onze honden.

Dank aan Cora, voor het opzetten van een herinneringsforum.

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo mei 07, 2006 8:32 am

Wees welkom Anita, neem je tijd om je verhaal te vertellen van jou meisje Ezrah.

We doen ons best met z'n allen om elkaar tot steun te zijn en er is ook ruimte voor een lach en een lolletje....

Kijk rustig rond en neem je tijd die je nodig hebt...... :wink:

Fijn dat je ons hebt gevonden!
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » zo mei 07, 2006 11:40 am

Welkom Anita!!
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » zo mei 07, 2006 12:55 pm

van Harte Welkom Anita.

Het is net wat Cora al zei:Neem de tijd die je nodig hebt voor je verhaal en kijk tot die tijd maar lekker mee (mee babbelen mag ook natuurlijk) :wink:
Prachtige honden die Samojeden.Afbeelding
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » zo mei 07, 2006 2:10 pm

Hallo Anita, van harte welkom op dit forum!!

en ja..... je hebt bij mij al een streepje voor...... want je hebt Samojeden en dat vind ik de allermooiste honden die er zijn. Zelf heb ik twee witte herders, eigenlijk mijn surrogaat Samojeden hihihihihi

Enne..... ik wil foto's zien :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Anita
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 8:15 am

Bericht door Anita » zo mei 07, 2006 2:16 pm

Je woont in Zweden zie ik? Had er al elders op gereageerd. Waar ligt Mallbacken? Wij gaan iedere winter drie weken naar Zweeds Lappland.

Foto's? Kijk maar eens op mijn site!
"You can never waist time sitting still and cuddling a puppy. That time comes back to you later in affection from the dog and its willingness to run for you". DeeDee Jonrowe, Willow, fastest woman in the Iditarod history

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » zo mei 07, 2006 2:19 pm

welkom op dit forum
heelveel plezier hier en neem de tijd
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » zo mei 07, 2006 2:28 pm

Anita schreef:Je woont in Zweden zie ik? Had er al elders op gereageerd. Waar ligt Mallbacken? Wij gaan iedere winter drie weken naar Zweeds Lappland.

Foto's? Kijk maar eens op mijn site!


Mallbacken ligt in Värmland (bij Lysvik in de buurt)
Zweeds lappland is heeeeeel groot hihihi. Vrienden van mij gaan met hun husky's altijd in de buurt van Strömsund. Wij zijn daar vorige zomer langs geweest. De man waar hun dan logeren heeft 28 husky's en kan vanaf zijn veranda zo de slee er voor zetten en hup, weg met de hondjes :wink: :wink: :wink: Het moet daar in de winter prachtig zijn, maar daar twijfel ik niet aan. Het is in de zomer al zo mooi.

En ik heb je site ook al gevonden hihihihi
volgens mij tikken we langs elkaar heen :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Anita
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 8:15 am

Bericht door Anita » zo mei 07, 2006 2:36 pm

Wij gaan altijd naar een klein plaatsje in de buurt van Asele, in het uiterste zuiden van Lappland.
Stromsund kennen wij! Wie is dat met die huskies? Tien tegen 1 dat we ze kennen natuurlijk.
"You can never waist time sitting still and cuddling a puppy. That time comes back to you later in affection from the dog and its willingness to run for you". DeeDee Jonrowe, Willow, fastest woman in the Iditarod history

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » zo mei 07, 2006 2:40 pm

Anita schreef:Wij gaan altijd naar een klein plaatsje in de buurt van Asele, in het uiterste zuiden van Lappland.
Stromsund kennen wij! Wie is dat met die huskies? Tien tegen 1 dat we ze kennen natuurlijk.


Dat is Karsten.... een Noor die daar woont samen met zijn Nederlandse vrouw !!!!!!
Onze vrienden die daar dus zo'n 10 weken in de winter logeren zijn Wim en Siny Kuiper uit Oldemarsum (Friesland) zij hebben 8 husky's.
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Anita
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 8:15 am

Bericht door Anita » zo mei 07, 2006 2:44 pm

Karsten heb ik nooit ontmoet, maar Evelien wel. Er zijn ook Zweden die jaren met Samojeden hebben gelopen, die nu ook met Huskies lopen en die komen bij Karsten en Evelien vandaan.

Wim en Siny Kuiper, komt me wel bekend voor, maar ik denk niet dat ik ze ooit heb gezien. Misschien van naam gehoord.
"You can never waist time sitting still and cuddling a puppy. That time comes back to you later in affection from the dog and its willingness to run for you". DeeDee Jonrowe, Willow, fastest woman in the Iditarod history

Anita
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 8:15 am

Bericht door Anita » zo mei 07, 2006 2:48 pm

Waarom wonen jullie in Zweden?
We zijn er alleen nog maar in de winter geweest. Dat brengt onze hobbie met zich mee natuurlijk. Maar als we straks met de sport gaan stoppen, dan kan ik me voorstellen dat we blijven gaan. Als je ergens tot rust komt, is het daar wel.

Ja ja, stoppen met de sport, maar niet met honden hoor. Ik zie mezelf gewoon niet nog 15 jaar met de kar hier door de bagger ploeteren. De drie jonge honden die ik heb kunnen nog een jaar of 4 lopen en dan is het mooi geweest.
"You can never waist time sitting still and cuddling a puppy. That time comes back to you later in affection from the dog and its willingness to run for you". DeeDee Jonrowe, Willow, fastest woman in the Iditarod history

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » zo mei 07, 2006 6:57 pm

Van harte welkom Anita.

Schitterende honden "de Samojeed" :D

Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » zo mei 07, 2006 8:14 pm

Welkom Anita op het forum 8)
groetjes Yvonne

Plaats reactie