Voorstellen :-)

Vertel hier wie je bent.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
sneakysnake1
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 7:18 pm

Voorstellen :-)

Bericht door sneakysnake1 » wo dec 21, 2005 7:22 pm

Misschien een enge vent?
Valt mee hoor :wink:
Ik ben Rob Dumont en beheer een reptielenopvangcentrum in Haarlem , waar we dieren opvangen (géén verkoop of illegale toestanden) die andere mensen niet meer willen of kunnen verzorgen.
Soms gevaarlijke dieren , zoals gifslangen of grote wurgslangen , en soms lieve diertjes , zoals schildpadden.
Dankzij Cora hebben een flink aantal dieren in onze opvang een mooi nieuw terrarium gekregen en dat wil ik OOK ff melden hier :lol:

marion
Berichten: 393
Lid geworden op: di jun 14, 2005 9:13 pm

Bericht door marion » wo dec 21, 2005 10:11 pm

Wat tof Rob. Cora had je link al doorgegeven aan me omdat onze dochter ook een goed doel zocht om het geld te doneren wat ze van school krijgen om de kerstviering te vieren op school. Nu gingen de kids zelf bakken enz enz en het gedeelte van school werd gedoneerd.
De hele klas kon kiezen en zodoende is er toch het kankerfonds uitgekomen. Ook een heel goed doel natuurlijk, maar ik vind kleinschaliger net zoals jullie eigenlijk mooier.
Succes met de reptielenopvang.

Gebruikersavatar
Timo
Berichten: 15
Lid geworden op: za nov 12, 2005 4:31 pm

Bericht door Timo » wo dec 21, 2005 10:29 pm

Van harte welkom hier.
Groetjes
Ben, Patricia, Keanu en Timo
http://www.timovanhiemrod.tk
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo dec 21, 2005 10:33 pm

Heee Rob wat leuk dat je je hier meld...ik schaam me een beetje........ :oops: :oops: :oops: :oops:

De foto's die ik van je heb gekregen via de mail zijn allemaal weg...je weet wel van je terra's.......ik had beloofd om ze hier neer te zetten maar ben mijn mailbox aan het opschonen geweest en alles is weg...... :oops: :oops: :oops:

Als je wilt mag je ze zelf posten en anders als je zo vriendelijk zou willen zijn....mij nog een keertje de foto's te mailen dat ik ze hier neer kan zetten.......

Leuk je hier te zien hoor!!! :wink: :D
Afbeelding

sneakysnake1
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 7:18 pm

Bericht door sneakysnake1 » wo dec 21, 2005 11:21 pm

Alleréérst wil ik toch wel zeggen dat het Kankerfonds een VRESELIJK goed doel is hoor :!:
Uiteraard zijn er véél kleinschalige goede doelen , maar zoals ik Cora óók gewaarschuwd heb , zijn er ook "goede" doelen :(
Wij proberen als stichting transparant te zijn door op onze website een jaarverslag van het afgelopen jaar (in dit geval nog 2004) te plaatsen , zodat iedereen kan zien of zijn/haar donatie op de goede manier is verwerkt en gebruikt.
Wij hebben geen geld voor een strijkstok , dus blijft daar gelukkig ook niks aan kleven :lol:
De foto's van de door Cora gesponsorde terrariums staan op de volgende link ; http://www.reptielenopvang.nl/terrariums.htm.
Ná Cora's donatie hebben we nóg een terrarium gekregen ; http://www.reptielenopvang.nl/Sponsorterrarium.htm.
De foto's zijn aan sponsor-zijde van onze website te vinden ; http://www.reptielenopvang.nl (ik hoop dat het voor één keer is toegestaan om "misbruik" te maken van de regels , anders haal je het maar weg!)
Verder wil ik even zeggen dat ik geen enorme kletskous ben op forums , maar ik kom zéker regelmatig langs , dus als iemand vragen heeft..... :wink:

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do dec 22, 2005 5:50 am

van Harte Welkom Rob.
Had al veel over je reptielenopvang gehoord en ben blij je nu zelf te "ontmoeten". :D
Heb je foto's bekeken en vind de huisvesting van je dieren in één woord prachtig hoor.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » do dec 22, 2005 10:23 am

Welkom Rob....Ik vind het geweldig werk het opvangen van
reptielen.

Ik ben Yvonne en heb 2 witte herders 6 katten en 2 konijnen en
geef zwefkatten eten.

Groetjes Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » do dec 22, 2005 10:58 am

Dat vind ik ook Yvon.......keep up the good work ...... :D
Afbeelding

sneakysnake1
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 7:18 pm

Bericht door sneakysnake1 » do dec 22, 2005 11:35 am

Misschien dat ik nog even kan melden dat ik ook nog 5 katten heb (waarvan 3 opvang) en twee honden (waarvan één opvang).
Ondanks het vooroordeel dat vele mensen hebben over reptielen , begrijpen (gelukkig) steeds meer mensen dat ook déze dieren opgevangen dienen te worden , omdat ze niet zélf hebben gekozen voor een verblijf in ons koude landje :wink:

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » do dec 22, 2005 11:47 am

sneakysnake1 schreef:Misschien dat ik nog even kan melden dat ik ook nog 5 katten heb (waarvan 3 opvang) en twee honden (waarvan één opvang).
Ondanks het vooroordeel dat vele mensen hebben over reptielen , begrijpen (gelukkig) steeds meer mensen dat ook déze dieren opgevangen dienen te worden , omdat ze niet zélf hebben gekozen voor een verblijf in ons koude landje :wink:


Nee , inderdaad het is nog steeds zo .....dat de baas het dier kiest
en niet het dier de baas.

Mijn honden zijn ook herplaatsers en de katten ......enkele zijn
gevonden en andere weer weggedaan door mensen en een konijn
gepikt van de buren (zat al dagen zonder drinken in de volle zon )
Ik weet het 't hoort niet maar ik kon het niet langer aanzien :(

Groetjes Yvonne
Laatst gewijzigd door yvonne waltman op do dec 22, 2005 3:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

sneakysnake1
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 7:18 pm

Bericht door sneakysnake1 » do dec 22, 2005 12:05 pm

) Het blijft mijn idee , dat mensen vaak met de "geaccepteerde huisdieren" nog niet eens weten wat ze in huis halen en vaak te laat beseffen dat ze zich "vergist" hebben. Daarom is het met de "minder geaccepteerde huisdieren" vaak nog véél erger dan men denkt :(
Hoeveel papegaaien , schildpadden en slangen worden er nog de dupe van onnadenkendheid van mensen , die vaak in een opwelling een dier aanschaffen??????

Fijn om te zien dat er méér (en dit is ECHT goed bedoeld hoor :D) mafkezen zijn zoals ik :wink:

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » do dec 22, 2005 1:07 pm

er is al veel gezegt en geschreven maar ook van mij WELKOM !! :wink:
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

sneakysnake1
Berichten: 30
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 7:18 pm

Bericht door sneakysnake1 » do dec 22, 2005 1:11 pm

Dank je :wink:

Gebruikersavatar
dierenkunst
Berichten: 666
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 5:56 am

Bericht door dierenkunst » vr dec 23, 2005 8:42 pm

Welkom hier en heel veel succes met je goede werk!!!
gr. Nel
Wat is een leven zonder dieren???
Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » di jan 24, 2006 11:04 am

Hee lekker ding leuk je hier te zien zeg, hahahahaha
Tja ik ken je al dus hoef me aan jou niet voor te stellen hee.

Je Zeeuwse mop. hahahahah

xjes wil

Plaats reactie