Snoety

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

Snoety

Bericht door rosalinda » wo sep 26, 2018 9:52 am

AfbeeldingMijn Snoety petoety op jou entingsboekje staat Chicy en bij je vorige huis noemde zij jou Chica. Maar je was mijn snoety ook omdat door verwaarlozing je altijd snot oogjes had dat was helaas chronische geworden. Maar wat was je lief en aanhankelijk zo schattig altijd lag je in mijn armen te slapen onder het dekbed. Je had het vroeger zo koud gehad ik weet nog toen ik daar op visite ging en zij een heel verhaal stond te vertellen over haar vriend die had een ander en zij moest van zijn katten af. Ik stond daar ook nog en keek stom verbaast is de rond wat een puinhoop en overal zaten katten in zeer slechte staat. De 1 nog magerder dan de ander en kale plekken. Ze liet mij van alles zien (ik zou een bakkie koffie drinken) een blauwe rus een zwart kitten een lapjes en een gemêleerd poesje ik denk dat ik met mijn mond open nee nee nee stond te schudden. Tot ze van het balkonnetje uit een bench een zwart/wit poesje pakte en deze dan ? :sad: toen brak ik rukte het beestje uit haar armen gooide honderd euro op tafel en al huilend ging ik met een kat in een doosje naar huis. Snel langs de dieren winkel een pipet strongholt gehaald en wat was het koud het vroor brrr brr arm beestje thuis zetten ik haar op mijn stoel zodat ze achter mijn rug zat ,zo mager en zo koud dat ze was de kou kwam van haar af tegen mijn rug aan. ik een dekentje om haar heen gedaan en ze bleef maar knorren eten en kroelen.Je ging mee naar bed en spon de hele nacht naast mij in mijn armen. Zo werd je langzaam sterker en steviger voor je entingen en sterilisatie. Anderhalf jaar heb ik van jou kunnen genieten mijn snoety wat mis ik jou gespin in mijn armen nog als ik wat voel op mijn bed sla ik mijn dekbed open " kom maar schatje" Maar je komt niet meer 21 maart s,morgen 6.30 werd je aan gereden en was op slag dood.Afbeelding
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Snoety

Bericht door Aslan » wo sep 26, 2018 4:58 pm

Wat een verhaal weer Linda.

Ze komen "gewoon" op je pad he en zeg dan maar eens : "NEE , vol is vol."
Ook al was het maar 1 1/2 jaar dat ze heeft mogen genieten van een liefdevol thuis, voor haar was het een nieuwe wereld die ze nog nooit gekend had.
Ze heeft voluit in het leven kunnen happen en heeft dat zo te lezen gedaan met de wetenschap dat jij thuis op haar wachtte en dat ze er mocht zijn.

Alsnog heel veel sterkte bij het verlies van jou Snoety.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie