pluisje kleine meid slaap lekker

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

pluisje kleine meid slaap lekker

Bericht door desiree » do nov 12, 2009 12:47 pm

Het word ons allemaal te veel inmiddels.

De kleinste dame is afgelopen zondag morgen overleden.

Aanvankelijk dachten we dat ze wellicht toch zwanger was omdat het leek alsof ze weeen had.
Ze was alleen niet aangekomen niet dikker geworden en at nog steeds.
Van het een op het andere moment in een klein half uur tijd is ze van niks aan de hand naar
een zielloos lichaam veranderd.

Hadewych met name is er kapot van, hebben zodoende besloten dat we pluisje begraven in de tuin.
|Momenteel ligt ze nog in de vriezer totdat we de juiste plek klaar hebben.
Hebben op het punt gestaan of hadewych maandag thuis te houden. maar uiteindelijk niet gedaan.
Ze is op school 2 keer in tranen uitgebarsten omdat ze pluisje miste want ze was altijd zo lief (als er een etterbak bestaat was zij het wel) Ze heeft een mooit tekening gemaakt en deze is geplastificeerd en komt aan een kruisje te hangen op het graf van pluisje.

Zal je missen meisje en met name het fanatieke met eten of als je honger had, niemand die in de buurt kwam.
Je had een karakter die me wel aanstond. Je bent nu fijn bij je kereltje die ons onlangs heeft verlaten.


Toeval of gemis ik weet het niet !


Foto's komen later.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Judith
Berichten: 1261
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 5:43 am

Re: pluisje kleine meid slaap lekker

Bericht door Judith » do nov 12, 2009 1:41 pm

rust zacht lieve pluisje
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: pluisje kleine meid slaap lekker

Bericht door Cora » do nov 12, 2009 2:16 pm

Ach ach ach......wat een verdriet.......Hadewych hel veel sterkte met jou verlies, het leven is soms niet eerlijk........jammer dat je dit al op zo'n jonge leeftijd moet meemaken........dikke knuffel van mij!

Pluisje doe de andere maatjes die jou zijn voor gegaan over de regenboog brug de groetjes en een vette knuffel van ons?
Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Re: pluisje kleine meid slaap lekker

Bericht door desiree » do nov 12, 2009 9:39 pm

We hebben vanmiddag na school tijd van Hadewych Pluisje begraven in de achtertuin.
Was een emotioneel moment. Hadewych heeft hysterisch liggen schreeuwen dat ze Pluisje niet wou begraven.
Want... zo zegt ze... Dan komt ze echt niet meer terug ! Nadat ik heb aangegeven dat pluisje is gaan slapen en niet meer wakker word en nu bij mijn opa is kalmeerde ze. (heb een foto van het graf en die heeft ze gezien)
We hebben toen grote boombladeren gezocht. Eerst een krant daarna een bedje van bladeren en toen pluisje erop gelegd. Dit weer afgedekt met bladeren en de krant dichtgevouwen. De meiden hebben ieder een handje zand erop gegooid.
Hadewych heeft al huilend het gat zien dichtgaan. Daarna mooie grote stenen gezocht en met een edding een laatste boodschap erop geschreven. "slaap lekker pluisje ik zal je missen" en "we houden van je, HAdewych en KAithy" Beide hebben op een platte steen een tekening gemaakt. Zal er fotos van maken. Zijn op het idee gekomen om door middel van ijzerdraad een slangetje te maken. Dit door rond een buisje te wikkelen. En deze op het kruis erbij te plaatsen.

Heb zo te doen met haar maar weet zelf ook niet zo goed hoe hiermee om te gaan. Ze is pas 4 jaar hoe leg je zoiets toch uit... Ze is nog zo jong !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: pluisje kleine meid slaap lekker

Bericht door Aslan » vr nov 13, 2009 9:18 am

Als je kind verdrietig is komt dit als een mokerslag aan. :sad:

Heel veel stekte meiden.
Pluisje,rust zacht .
Zal ze echt gestorven zijn aan een gebroken hart?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Ineke
Berichten: 1074
Lid geworden op: do jul 05, 2007 10:52 pm

Re: pluisje kleine meid slaap lekker

Bericht door Ineke » vr nov 13, 2009 7:45 pm

Sterkte en ook voor je kids

Ineke
Geisha
*18-08-1999-10-01-2013
Afbeelding

Plaats reactie