mijn maatjes

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
lailadingo
Berichten: 5
Lid geworden op: wo okt 15, 2008 8:00 pm

mijn maatjes

Bericht door lailadingo » wo okt 15, 2008 8:12 pm

hallo.

ik heb 2 dagen terug mijn maatjes in moeten laten slapen
niet om dat ze ziek waren, ze waren hartstikke jong 2 jaar
ik heb ontzettend de behoefde om met mensen te spreken die snappen hoe ik me voel voor mij waren het geen honden het waren men kinderen,het niet meer zien van ze, het zo plotselinge inslapen, ik heb geen eens afscheid kunnen nemen.
het niet meer een kop op schoot leggen, het niet meer spelen, er is gewoon niks meer het gemis is zo verschrikkelijk en ik voel me zo schuldig ze waren men beste vriendjes verstandelijk is de juiste keus genomen maar gevoelsmatig helemaal niet
en ik voel me zo alleen in men verdriet men kinderen malen er niet om dat de honden weg zijn men partner had niet zxzon band met ze als ik had.
op dit moment denk ik ook wat heeft alles nog voor zin het beste in men leven <op de kids na> is weg en ik denk niet dat er mensen in mijn omgeving snappen hoe ik me voel en hoop hier mensen te vinden die dat wel snappen
mijn verhaal kan een beetje warrig ovekomen mar ik typ gewoon nu wat ik denk en over een poosje zal ik vertellen als ik me wat rustiger voel waarom ik deze beslissing heb moeten maken.

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Re: mijn maatjes

Bericht door annet » wo okt 15, 2008 8:29 pm

Allereerst welkom op ons forum. Het is meestal een hele nare reden als je je hier aanmeldt maar je bent hier wel op het juiste adres. Vertel je verhaal maar rustig als je zelf tot rust gekomen bent. Wij hier denken in ieder geval aan je en wachten op je !
Sterkte !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: mijn maatjes

Bericht door Cora » do okt 16, 2008 1:19 am

Allereerst welkom op het forum.

Je intro is best heftig,ik weet niet wat er is gebeurd maar dat het zeer doet is wel duidelijk.
Soms moet je beslissingen nemen in het leven waar je niet achter staat en er zijn altijd mensen die het "beter" weten.

Neem je tijd om te vertellen wat er achter jou aanmelding op het forum is.
Met een zwaar gevoel zit ik hier nu achter mijn schootcomputer in het hospice waar ik werk.......

Wacht niet te lang met het delen van je verdriet!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: mijn maatjes

Bericht door Aslan » do okt 16, 2008 5:43 am

Allereerst van Harte Welkom hier.
Wat een verdriet spreekt er uit die paar regeltjes. icon_cry
Heel veel sterkte voor jou,je partner en de kids en als je er aan toe bent om je verhaal te vertellen is er hier een plaatsje voor je vrij.
We snappen hier als geen ander hoe diep het gemis van een huisdier kan zitten dus ik denk dat je hier in ieder geval mensen zult vinden die snappen hoe je je voelt.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie