kizy

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
heidi
Berichten: 54
Lid geworden op: za mar 29, 2008 7:14 pm

kizy

Bericht door heidi » do jun 19, 2008 8:13 pm

Slaap zacht mijn lief vrouwtje,


Wie had dit gedacht dat jij plotseling van me weggerukt werd. Deze dag zal ik nooit meer vergeten. De dag dat ik vertrok was je levendig en lief en heb ik je blijkbaar je allerlaatste knuffel gegeven en toen ik thuiskwam was je er niet. Een raar gevoel overviel me waar is mijn vrouwtje? Toen hoorde ik dat je met spoed werd opgenomen in de kliniek , je had een baarmoederonsteking die naar binnen toe opengegaan was. Ze hebben nog voor je gevochten, samen met je gevochten , het zag er de eerste zeven uren na de operatie er goed uit , ze hebben gedacht dat je het ging halen maar het lot heeft anders beslist.je bent stilletjes heengegaan . de dood is je komen halen gelijk een dief in de nacht. Hij heeft mijn prachtigste schat met heel veel waarde meegenomen. O mijn god kizy wat een klap is dit voor mij , je hebt geen waardig afscheid van me, ons kunnen nemen, ik mis je ontzettend lieverd.
Ik weet nog de dag dat je als dolle pupje hier binnenkwam. Een echte levensgenieter was je, je had altijd zin in een spelletje met ons of met je allerliefste vriendje onze bob. Je luisterde altijd heel goed. .jij was nooit ziek en dan als je eens ziek wordt dan heb je niet genoeg kracht om deze ziekte bestrijden. Ik ben blij dat jij als lief teckeltje in mijn leven bent gekomen, ik zal onze tijd koesteren en bewaren.
Rust zacht lieve kizy, jij blijft altijd in mijn hart.
Nog een heel dikke knuffel mijn lief vrouwtje .

Je baasje en je lieve vriendjes zullen je altijd koesteren en hopelijk tot weerziens
Afbeelding

bobby neemt hier afscheid van kizy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: kizy

Bericht door Aslan » vr jun 20, 2008 5:02 am

Wat moet dit vreselijk geweest zijn.Geen afscheid kunnen nemen en het niet kunnen troosten en geruststellen op het moment van .............
Weer een wereldhondje wat er niet meer is. icon_e_sad
Dikke knuffel van mij voor jou.
Afbeelding
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie