grote mie

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
heidi
Berichten: 54
Lid geworden op: za mar 29, 2008 7:14 pm

grote mie

Bericht door heidi » do jun 19, 2008 7:50 pm

Afbeelding
Hoi grote mie mijn karige dame,
Hier schrijft mammeke jou nog een brief zodat je je laatste reis goed gaat doorstaan. We wisten dat je oud was hé daar konden we niet omheen 18j3mndnd wat een hoogbejaarde leeftijd zeg. We wisten dat je slecht te been werd en we hebben er nog alles aan gedaan om het leven je aangenamer te maken we hebben zes weken uitstel gekregen , we hebben samen naar dit afscheid toegeleefd, maar toch mie het blijft pijnlijk hoor.gisteren kizy vandaag jij. Je bent in mijn armen gestorven , ik heb je knuffelend laten inslapen en voelde je weggelijden uit mijn armen naar de rust toe. Ik kreeg een tevreden gevoel over me heen precies waarop je zei dank je mammeke voor mijn tweede kans bij jou en de fijne tijd die we samen hebben beleefd. Die hebben we zeker gehad mijn dametje. Ik zie jou nog zitten in het asiel en er klikte iets tussen ons , ik moest geen moment nadenken jij ging met ons mee. Jij was acht jaar toen en had nooit gedacht dat je nog tien mooie jaren bij mij mocht vertoeven. Jij was een sterke hond en gelijk een echte basset is een sok van een hond maar als je koppig was dan kon je het ook zijn voor tien teckels. Je hebt hier wel mooie streken uitgehaald , stukken vlees van de barbecue halen en lekker met je andere vriendjes delen , wij maar bakken en ons afvragen waar al het vlees naartoe ging. Die mooie strandwandelingen die we samen hebben gedaan en waar je van genoot om bij de garnaalvissers garnaaltjes mee te eten. Je was een echte sloeber , eentje die ik hier nu heel hard mis in mijn hondengezinnetje. Je was een sterke gezonde hond , nooit ziek geweest alleen een sterilisatie heb je achter de rug gehad. Daar spreken ze bij de da nog van want jij zat in een kooi met een lammetje bij jou die jij gezelschap hield. Paar maanden geleden moest ik beslissen om nog je tandjes te laten trekken en daar ben je als een echte doordrijver doorgekomen maar ja aan ieder mooi leven komt een eind meid. Bij jou is die nu gekomen, . graceke zit hier op mijn schoot , ze pepte jou veel op he als je moeilijke dagen had dan kwam ze tegen jou liggen en gaf je likjes. Ik zag grace kijken toen ik alleen thuis kwam hoe waar is mijn oude grote mie naartoe , ze heeft jou gezocht en is alleen op jouw plaats gaan liggen en kijkend naar de deur wanneer je binnengesloft komt. Ik zal jouw kleine meid nu goed opvangen. Doe het heel goed aan de andere kant van de regenboog mie en geef kizy en mijn sallyke een dikke knuffel en zeg dat mammeke hen mist en dat we mekaar zeker gaan terugzien.
Rust zacht grote mie


veel liefs je mammeke en de bende
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: grote mie

Bericht door Aslan » vr jun 20, 2008 5:15 am

Moest in stilte een beetje glimlachen om Grote Mie omdat ze zo'n vreemde eend in de bijt was in je Teckelroedeltje. icon_e_wink
Geweldig zo'n 'grote' lobbes tussen die kleintjes.
Super dat je haar deze tweede kans geboden hebt ondanks dat ze 'al' 8 jaar was.
18 jaar is een hele leeftijd voor een hond natuurlijk maar het gemis wordt er niet minder om.
Ze is vast opgewacht door Kizzy en Sally.
In gedachten zie ik ze alle drie lekker ravotten op de groene weiden aan de andere kant van de regenboogbrug.
Heel veel sterkte nog met dit verlies.
Dikke knuffel van mij voor jou.Afbeelding
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie