Gelukkige Rasta-foto's !

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Gelukkige Rasta-foto's !

Bericht door annet » ma jan 07, 2008 7:59 pm

Ik wacht nog even op toestemming van de auteur, dan komt er hopelijk nog meer.

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar het asiel waar Rasta vandaan kwam of ze de link naar dit forum door wilden sturen naar het vrouwtje van Rasta, Britt. Dat hebben ze gedaan en ik kreeg vanavond een mail van haar. Dat vond ik zó fijn ! En ze heeft er foto's bij gedaan, van een gelukkig Rasta met een eigen huis en vrouwtje die van hem houdt !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de favoriete foto van Britt, Rasta genietend in de tuin:

Afbeelding

Als ik toestemming van Britt heb, zet ik hier nog de foto's neer van Rasta en Britt, plus de inhoud van de mail. :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » ma jan 07, 2008 8:02 pm

Ik kan de mail hier natuurlijk gewoon neerzetten, want eigenlijk is het een mail naar ons allemaal hier. :wink:

Het dierenasiel van Sint-Truiden heeft me jouw mailtje doorgestuurd. Dank je voor je lieve woorden. Ik heb het hondenforum bezocht en de liefde van jullie allen voor Rasta raakt me zeer. Het doet me goed dat zovele mensen Rasta nog steeds in hun herinneringen meedragen. Het was dan ook, al zegt zijn baasje het zelf, een zeer speciale en bewonderenswaardige hond. Ik mis hem nog elke dag en ik huil nog elke dag om hem. Hij was mijn kleine engeltje en hij blijft mijn kleine engeltje, hier beneden of daarboven.

Ik heb alles gedaan wat ik kon om hem nog een leven te geven, maar ik wist ook wanneer het tijd was om hem te laten gaan, hoe graag ik hem ook nog wat langer bij me had gehouden. Het was misschien de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten nemen, maar het was de enige juiste jammer genoeg. Rasta had zijn rust verdiend en die mocht ik hem niet afnemen. Dat was het laatste wat ik voor hem kon doen en ik heb het met veel liefde en hartzeer gedaan.

Ik wil jullie allen hartelijk danken voor de lieve woorden en de kracht die ik daar uit put om ooit, als de tijd rijp is, een nieuwe sukkelaar en wonderhond te geven wat ik Rasta heb proberen te geven. En ik zal het opnieuw met volle overgave doen, maar dat wil niet zeggen dat ik Rasta daarom zal vergeten. Ik zal het doen in naam van Rasta.

Dank jullie allemaal voor jullie dierenliefde en voor jullie liefde voor Rasta!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di jan 08, 2008 6:32 am

Wat maak je me blij met dit berichtje Annet.
Wat een mooi hondje kwam er onder die klitten vandaan he?
Rasta was zo'n hond die rechtreeks mijn hart binnenwandelde.
Wat een ontzettend lief mens is die Britt.Als ik zo'n sukkelaar zou zijn zou ik wel weten waar ik mijn mandje zou willen hebben staan hoor. :wink:
Dank je wel dat je dit met ons wilde delen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » di jan 08, 2008 7:13 am

*slik* zit te snotteren op de vroege ochtend.
Rasta zal hier niet gauw vergeten worden !!
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Gebruikersavatar
lenka
Berichten: 1135
Lid geworden op: do jan 11, 2007 7:35 pm

Bericht door lenka » di jan 08, 2008 4:35 pm

ken er nog 1 die vol schiet!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jan 08, 2008 5:17 pm

Die oogjes........slik........wat jammer dat Rasta niet langer heeft mogen genieten.......

Wel fijn dat je de foto's van een gelukkige Rasta hier hebt gepost!
Afbeelding

Plaats reactie