onze Jeany

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

onze Jeany

Bericht door rosalinda » di feb 20, 2007 3:15 pm

:oops: 3e poging. Het is stil in huis zoals nu altijd sinds ze is overleden mijn zonnetje in huis . Ze was altijd zo aanwezig,het huis was altijd vol met Jeany ,ik zal beginnen met toen ik haar ging halen . Ik had toen Daisy daarover later meer . Ik zag een advertentie in de supermarkt en zei tegen mijn jongste zoon :"kom we gaan kijken of ze er nog is :het zal wel niet we hebben nooit geluk" . maar toen we bij dat adres aan kwamen haalden ze haar uit de douch . Ik dacht er niet eens over na en nam haar mee. Ze was broodmager uitgehongerd ,uitgedroogd, en je kon haar niet echt aan halen omdat ze het uit gilde van de pijn . Onderweg naar huis keek ze haar ogen uit volgens mij was ze nog nooit buiten geweest . Thuis gekomen stond er in de keuken een zak hondevoer van Daisy waar ze zich rond aan ging eten en toen veel drinken . Mijn broer kwam kijken en ze wilde onder de bank kuipen van angst . Dat was de eerste dag ze was zo mooi een blauw oog een bruin oog. Ik weet nog niet waarom ze haar weg hebben gedaan ze kon toen de papieren niet vinden. Ik zei dat ik ze later wel op zou halen . Heb ik nooit gedaan uit angst dat ze haar terug wilde hebben. Later meer groetjes Linda

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di feb 20, 2007 3:26 pm

Ik weet het nog als de dag van gisteren Linda.Ik leerde Jeany pas kennen toen jij haar al een tijdje onder je hoede had en haar angst voor mannen is ze nooit helemaal teboven gekomen maar ze heeft bij jou een geweldige tijd gehad.
Je hebt meer dan goedgemaakt wat haar door anderen is aangedaan en daarom is ze ondanks de slechte start toch een van de meest vrolijke honden geworden die ik ooit gekend heb.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di feb 20, 2007 4:19 pm

Tjeetje wat een verhaal, dit heb ik nooit geweten.......

Ik proef een beetje dat alles nog erg zeer doet en dat je niet alles in 1 kunt schrijven zonder te huilen?

Neem je tijd........er zitten volgens mij nog heel veel mooie verhalen in je "boekje"...... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » di feb 20, 2007 8:11 pm

Jeetje , arm beest ....wie weet wat ze allemaal heeft meegemaakt en
wat ben ik blij dat jij de reddende engel was .

Al weer een slachtoffer gered !
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do dec 13, 2007 11:00 am

Het is vandaag al weer een jaar geleden dat Jeany na een korte maar slopende ziekte haar rust vond.
Jeany,ik zie je nog knabbelen aan je laatste kwarkbolletje terwijl het bloed uit je neusje liep.
Na een hopeloos begin bij een gezin waar niemand wat om je gaf heb je een geweldig leven gehad bij Linda.
Het had veel langer mogen duren.
Dag Jeany,hopelijk tot ziens.

Linda,dikke knuf van mij voor jou.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie