R.I.P Lolaatje

Vertel je verhaal

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

R.I.P Lolaatje

Bericht door Carootje » di jul 11, 2006 12:51 pm

Net kreeg ik een smsje van het vrouwtje wat mijn Lola overgenomen heeft.Ze heeft vrijdag haar oogjes gesloten ten gevolgen van een hart aanval.Ze was pas 3 jaar.Ben er helemaal kapot van want het bleef toch mijn Lolaatje.Ik heb in mijn hart ook geen afstand van haar kunnen doen,er ging geen dag voorbij dat ik aan haar dacht.

Rust zacht lieve Lola ik zal je nooit vergeten


Je vrouwtje Caro

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » di jul 11, 2006 12:54 pm

Ach, wat triest :cry: :cry: :cry: :cry:
Veel sterkte.......
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 11, 2006 1:09 pm

Ach Caroline, dat is schrikken........kan me voorstellen dat je hier kapot van bent zeg........sterkte.......... speel maar lekker aan de andere kant van de regenboogbrug Lola en doe pablo, Shanna en Precious een knuf van mij....... :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di jul 11, 2006 1:15 pm

Rust zacht Lola.
Heel veel sterkte Caroline.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » di jul 11, 2006 1:33 pm

Ben er dus echt knap beroerd van.Ze bleek een hartkwaal te hebben.Marie,het vrouwtje wat haar overgenomen heeft,had haar vorige week naar de dierenarts gebracht en die belde 's avonds dat alles oke was,donderdag ging het weer mis met Lola en weer naar de DA gebracht,die belde 's avonds weer dat alles oke was,vrijdagmorgen belde de DA dat Lola haar oogjes had gesloten.Ik weet niet wat ik er allemaal van moeten denken maar ik weet wel dat het me ontzettend veel pijn doet en ik had haar al niet meer vanaf Januari,dus je zou zeggen dat het wel slijt.Mooi niet dus,ik heb gelijk hoofdpijn en ben misselijk.Ben dus echt ff kapot hiervan.


Caro

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 11, 2006 2:11 pm

Ben er echt even helemaal stil van hoor meid.......had Liz net aan de foon en die zal je of bellen of mailen.......ze schrok erg van je berichtje, ze kan niet op de pc omdat haar zoon erachter zat.

Ik vind het echt heel erg voor je dat je je kleine bulletje nu eigenlijk 2 keer moet verliezen.......heel erg jammer ook dat je geen afscheid hebt kunnen nemen........heb het met je te doen Caro....... :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » di jul 11, 2006 3:27 pm

Ik ook hoor Cora.Misschien is het niks maar ik heb de afgelopen dagen ook slecht geslapen,misschien heb ik het wel (aan) gevoeld,of dat het toch puur toeval is geweest.En inderdaad ik heb geen afscheid van haar kunnen nemen,jammer genoeg,misschien,heel misschien als ze eerder bericht had gegeven dat ik daar wel heen was gegaan om afscheid te nemen van Lola maar volgens mij heeft Marie het zelf ook niet geweten dat het zo zou aflopen.

Lola is en blijft altijd in mijn hart ook al komen er nog zoveel dieren na Lola,ze was mijn kleine dikke pad,want zo noemde ik haar altijd.


Caro :cry: :cry:

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 11, 2006 3:34 pm

Kan me niet voorstellen dat Marie het heeft geweten, die is net zo geshokkeerd geweest als jij, ook ik denk dat als ze het had geweten jou zeker op de hoogte had gesteld.

Dat je een paar nachten slecht hebt geslapen kan idd zijn dat je wat hebt voorvoelt.....maar je kon het niet plaatsen, ik geloof wel dat het met Lola te maken heeft gehad.........je kunt zo verweven zitten in een ziel, dat je er zulke sterke gevoelens mee hebt dat je het onprettige voelt maar, niet kunt zeggen waar of wat er aan de hand is........er is een soort energie die niet verklaren is in onze kleine mensen wereld.........

Heeft Liz je nog gebelt?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » di jul 11, 2006 3:54 pm

Dat denk ik ook wel dat ze me een berichtje had gegeven.

Er zijn wel meer dingen wat we niet kunnen verklaren,maar ik was heel onrustig en steeds wakker dus het kan wel.Soms denk ik wel eens dat ik gek ben want ik heb dat weleens vaker gehad,ook met mensen.

Marie had vandaag de as opgehaald van Lola zodat ze haar een plaatsje kan geven in haar huisje.Ze zijn heel verdrietig,en zeker haar dochtertje want waar het meisje was was Lola ook.Ze was niet altijd even lief tegen andere honden maar kinderen was ze helemaal gek mee,ook met die van ons,gelukkig wel.Lola was voor hun,net als voor mij hun allessie.Maar goed nu moet ik het weer een plaatsje geven,dit is dus de 2de keer maar nu is het anders,doet nog nu zeerder.Toen ik haar noodgedwongen weg moest doen ben ik 4 weken van slag geweest en steeds als ik een bulldog op straat zie sprongen de tranen in mijn ogen,nu nog trouwens.Daarom ben ik blij dat dit forum er is,zeker als je je verhaal thuis niet echt kwijt kan.

Liz heeft nog niet gebelt,is ook niet erg,ik weet dat ze aan me denkt en dat vind ik ook wel goed.


Caro

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 11, 2006 4:01 pm

Wens Marie en haar dochtertje ook van mij sterkte in deze moeilijke tijd......het doet zo vreselijk zeer als je op zo'n manier zo'n jong maatje moet verliezen..............gelukkig heeft Lola er weinig van gemerkt, jammer alleen dat ze niet thuis was maar bij de dierenarts........
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » di jul 11, 2006 4:40 pm

Dit is ook wel schrikken zeg , Caro ik heb ontzettend met je te doen.

Als ik je zo hoor over dagen slecht slapen lijkt het inderdaad of je er
onbewust een voorgevoel over had.

Het is heel erg als je geen afscheid kan nemen van je lieve maatje
ook al was ze dan niet meer bij jou thuis en ook Marie en haar dochtertje
zullen er ongetwijfeld kapot van zijn.....

Heel veel sterkte Caro , ook voor Marie en haar dochtertje....

Lieve Lola , dapper beestje .....zo ziek en niets laten merken....
rust zacht meissie , je baasjes missen jou maar dat weet je als
geen ander.
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » di jul 11, 2006 5:31 pm

caro en marie en dochter heel heelveel stertke met dit grote verlies van jullie kanjer :cry:
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » di jul 11, 2006 5:39 pm

Lees het net pas Caro, heel veel sterkte hoor!!!!
Groetjes Sonja

Afbeelding

Lisa
Berichten: 43
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:27 am

Bericht door Lisa » wo jul 12, 2006 8:27 am

Sterkte Caro!
Rust zacht Lola!
Ik zal een kaarsje voor jullie branden:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
liz
Berichten: 51
Lid geworden op: zo jul 09, 2006 12:08 am

Bericht door liz » wo jul 12, 2006 8:48 am

Beste liefe vriendinitje, ik zoek die worden om je verdriet minder te maken, maar, tranen en verdriet zijn die beste manier om ascheid te nemen. Dan denk je over haar leven, wat zij deed, haar charachter, die grappige dingens. Foto,s zijn mooi om te hebben, maar zij leeft in je hart.
Ik ga nu ff denken voor je.
Rest in peace liefe lola.
little dragons are cool
and border collies are weird
Afbeelding
http://www.littledragons.nl

Plaats reactie