Voor Jeanet

Hier kun je een knuffel,bloemetje,fruitmand of zo geven voor ...........

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Voor Jeanet

Bericht door Cora » di aug 12, 2008 8:26 am

veel kunnen we niet doen voor jou helaas, maar weet dat we aan je denken......

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door Aslan » di aug 12, 2008 2:24 pm

Afbeelding

Ook van mij een hart onder de riem Jeanet.
Er zal nu ongetwijveld een plekje voor te vinden zijn. icon_e_wink
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door annet » di aug 12, 2008 2:26 pm

Ik sluit me bij jullie aan, ik hoop dat het zonnetje voor jullie snel weer achter de wolken vandaan komt !
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door whitesilverdoggy » wo aug 13, 2008 9:47 pm

hee ik zie het nu pas wat lief van jullie dat jullie zo aan henk en mij denken.
dank je wel.
henk gaat iets beter, hij ziet nu in dat door het veranderen van de inrichting van de slaapkamers er rust komt in zijn lijf, maar wat veel belangrijker is hij vindt het nu leuk om me te helpen!!
het is een verschrikkelijk karwei, om alles opnieuw in te richten, want de boel staat overal, dus her en der trek ik iets weg en dan wordt het weer 1.
we zijn momenteel bezig met een kast om die in elkaar te zetten maar hebben er geen bouw tekening van dus is het gissen hoe dat ding in elkaar moet.
maar eerst uitleggen dan.
vandaag hebben we samen opnieuw een slaapkamer onderhanden gehad, het was er bloedheet, maar de rommel is er uit en is opgepakt nu moet ik het bed nog weer opmaken maar de lakens en slopen zitten in de was, en hangen te drogen, dus even wachten.
henk heeft nu zin om iets op te ruimen tja ik geef de voorzet en hij helpt me een beetje. ik ben er blij mee.
de oude herinneringen doen we weg dat maakt het makkelijker om te vergeten of er niet zo mee geconfronteerd te worden al die ellende was genoeg!
er heerst nu rust in het huis geen gedram meer, maar toch ben ik als ik alleen ben wel bang in het huis zouden ze nog eens weer voor mijn neus kunnen staan?? of niet.
vandaag kreeg ik een adreswijziging van mijn 2e zoon die dus nu net het huis uit is, zijn vriendin heeft het geschreven met een foto er bij, nu ik heb in de enveloppe gedaan en weggezet, ga niet heen naar hun house-warming-up-party, ze hebben ons ons 35 jarig huwelijks dag verknalt en die dag komt niet weer, heeft pijn gedaan toen.
de post van hun gaat met de postbode retour afzender of niet woonachtig meer op dit adres, loopt niet met de post te leuren momenteel, wil ze nu even niet meer zien. ze moeten eerst maar eens tot inkeer komen.
het was en is best zwaar en het doet ook pijn als kinderen zo te keer gaan, dit had ik nooit verwacht dat dit door slaapkamer leeghalen en meenemen kon gebeuren!!
gewoon droevig en triest.
maar ja het leven gaat verder dus ook wij gaan verder met de keet.

ik wil jullie toch even bedanken dat jullie dit deden.

Afbeelding

groetjes Jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door desiree » do aug 14, 2008 8:33 am

och Jeanet, keep your head up high.

Jullie komen er wel en daar heb je helemaal niemand voor nodig verder.
Dat je bang bent is logisch maar het nummer van de politie is heel makkeijk.
En hoe moeilijk het ook is maak er anders een melding van dan weten ze ervan en als er dan ooit iets is dan nemen ze het serieus. Probeer je de kop niet gek te maken. Je hebt ze als goede moeder willen helpen dat wil iedere ouder voor zijn of haar kind. En dat hun het als normaal ervaren is niet jouw schuld. Dat zegt meer over hun dan over jou.
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door whitesilverdoggy » do aug 14, 2008 9:19 am

ik ga ook door desiree hoor laat mijn hoofd niet hangen, maar toen het allemaal over me heen kwam zag ik het werkelijk even niet meer zitten.
ik had nog 1 gedachte toen zet door wat je plannen zijn.
ben niet bang dat me dat niet lukt, het komt allemaal klaar maar het gaat niet zo hard, ik trek er een half jaar voor uit om alles naar mijn zin te veranderen en komt het niet klaar gaan we gewoon verder.
niet bij de pakken neer zitten maar doorgaan.
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door desiree » do aug 14, 2008 12:17 pm

you go girl icon_mrgreen .

Ikzelf zit ook met de nodige sores en trok er een half jaar vooruit ben al ruim een jaar bezig om overal bovenuit te komen. Stel je alsjeblieft niet in op dat half jaar des te groter is de teleurstelling als het niet gaat lukken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Re: Voor Jeanet

Bericht door whitesilverdoggy » do aug 14, 2008 1:23 pm

ik zie wel, het maakt immers niet uit hoe lang ik er over doe, maar ik wil het huis opruimen en alle kinder dingen gooi ik weg, jammer maar het moet gewoon, wat goed is kan ik nog bewaren maar het andere gaat echt de deur uit.
het wordt echt ons huisje nu, zo als wij het graag zien willen en zo dat wij er lekker in kunnen leven.
en kunnen we het niet aan vragen ik wel iemand om te helpen, maar vast niet 3 van mijn kinderen, vincent durf ik wel te vragen, maar de rest heb ik even niet meer nodig, die moeten zich maar redden hebben ons ook niet nodig!! dus waarom hun vragen nee om me nooit niet.
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie