1e bestelling en meer.....

Hier een opsomming van de goede doelen die we hebben gesponserd of die nog worden gesponserd.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

1e bestelling en meer.....

Bericht door Cora » do mei 06, 2010 7:37 am

De 1e bestelling voor Dt op canvas en meer: een stuk in het clubblad!


3 x GOED
Een paar weken geleden ontving ik een e-mail van Nel van Wijngaarden. Wellicht dat u haar kent van bijvoorbeeld de schitterende foto’s die zij maakt tijdens de coursing op het Rono strand. Zij schreef het volgende:
Zoals wellicht bekend steun ik met mijn dierenkunst en fotografie goede dierendoelen. En dat doe ik al jaren voor Stichting Dierenthuis. Dierenthuis is een laatste thuis voor kansloze asieldieren. Ze worden daar liefdevol opgenomen. A l jaren kom ik bij Dierenthuis over de vloer. En met mijn eigen ogen zie ik hoe de dieren daar verzorgd worden. De beheerders worden trouw gesteund door vele vrijwilligers.
Als ik bij Dierenthuis ben maak ik altijd foto's van de bewoners. Deze foto's zijn omgezet in prachtige unieke fotokaarten. Deze fotokaarten zijn te koop. En de hele opbrengst gaat naar Dierenthuis.
Over het werk van Stichting Dierenthuis: Kijk op http://www.dierenthuis.nl
Samen met een aantal andere mensen zit ik in een projectgroep met het doel diverse acties te coördineren om geld binnen te halen voor de komende verhuizing van Dierenthuis. Want Dierenthuis moet weg uit Aarle Rixtel en gaat naar Almere, waar de dieren gelukkig wél welkom zijn. Maar dat kost geld, veel geld. En op allerlei manieren zijn we nu en de komende maanden bezig om geld binnen te halen. Alle informatie over de verhuizing kunt u vinden op : http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Bent u benieuwd naar de fotokaarten? Onder de link http://www.dierenpootjes.nl/te_koop/ kunt u de kaarten bekijken en bestellen!
Ik hoop natuurlijk op reacties. En...... geef de link door als u wilt. Alles komt ten goede aan de dieren van Stichting Dierenthuis.

Bedankt, Nel van Wijngaarden

Natuurlijk was ik nieuwsgierig geworden en nam ik een kijkje op de site van het dierenthuis. Als dat geen goed doel is dan weet ik het niet meer! Die koppies en bijbehorende verhalen! Deze mensen moeten gesteund worden, da’s hartstikke goed!
En dat kan ook nog eens door hele mooie kaarten te bestellen. En ik kan het weten want ik heb er inmiddels een aantal, da’s alweer heel erg goed! Ik kan ze u echt aanraden, prima kwaliteit, met enveloppe en al. Zo goedkoop en vooral fraai krijg je ze in de winkel niet!

En dat brengt me op het 3e “goed”: de foto’s van Nel zijn werkelijk schitterend bewerkt. Zoals u weet heb ik ook een klein fototikje (nou ja, klein..) dus informeerde ik wie dat had gedaan. Cora Koops was het antwoord; http://www.dierenherinnering.nl is haar site. En ja, toen was ik dus verkocht. Ook voor hetzelfde goede doel maakt Cora werkelijk schitterende schilderijen, ik weet niet hoe ik ze anders moet noemen, van uw huisdier(en), eventueel op canvas afgedrukt. Na een paar mails en foto’s opsturen kreeg ik ongeveer per omgaande een prachtig concept van hoe het zou worden. Inmiddels hangt dit 50x70 aan de muur in onze woonkamer. En, we blijven Hollanders nietwaar: voor een zeer, zeer redelijk bedrag kan ik u melden. En je steunt er ook nog een goed doel mee! Ik vind het een drietal echte Aanraders met hoofdletter!

Els Siebel

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: 1e bestelling en meer.....

Bericht door Aslan » vr mei 07, 2010 5:09 am

Da's een mooi schilderij Cora want zo mag je het inderdaad wel noemen.

Jij en Nel zijn een gouden duo.
Nu moet het wel goedkomen met Dierenthuis toch?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: 1e bestelling en meer.....

Bericht door Cora » vr mei 07, 2010 5:11 am

Dank je Marion, ja het lijken soms wel schilderijen maar het zijn toch echt foto's waar ik mee heb geknutseld....... :biggrin:

Ik hoop inderdaad dat er veel bestellingen komen want het moet goed komen daar in Almere.
Afbeelding

Gebruikersavatar
lenka
Berichten: 1135
Lid geworden op: do jan 11, 2007 7:35 pm

Re: 1e bestelling en meer.....

Bericht door lenka » vr mei 07, 2010 3:50 pm

je ( jullie) bent/ zijn goed bezig meid...het ziet er super uit!
Afbeelding

Plaats reactie