Simsa......is thuis bij haar nieuwe baasjes........

Hier een opsomming van de goede doelen die we hebben gesponserd of die nog worden gesponserd.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Simsa......is thuis bij haar nieuwe baasjes........

Bericht door Cora » ma jul 02, 2007 11:00 pm

Kreeg vanavond deze mail van Dennis.....

Hallo Cora Koops uit het oosten,

Hier in het zuiden loopt het als een trein maar maakt minder herrie.

Ik moet het nog op alle fora vermelden maar jij mag het natuurlijk ook doen!!

Jan, Patita en Simsa zijn vanmiddag naar hun huis in Portimão gegaan na de wandeling hier in het park.

Alle drie heel erg blij natuurlijk.

Wij hebben deze beslissing genomen omdat Simsa zich veel te veel aan mij ging hechten, dat was niet de bedoeling!!

Wij blijven natuurlijk onze Simsa haarscherp in de gaten houden want Jan en Patita hebben beloofd om iedere dag even langs te komen met de Huskygirl.

Volgende week donderdag wordt zij gesteriliseerd/geaborteerd als alle bloedwaarden in orde zijn, de arts zal natuurlijk haar hele conditie beoordelen.

Tegelijkertijd wordt een naar uitstulpinkje bij het oog verwijderd en de chip geplaatst etc.

Daarna zullen Jan en Patita nog tot eind augustus/ half september hier blijven zodat Simsa helemaal kan opknappen en wennen aan haar nieuwe baasjes.

Heerlijk twee mensen met het hart op de juiste plaats en inmiddels helemaal “in love” met Tante Simsa.

Wij missen haar wel erg en onze Lost zeker nog meer, want sinds drie dagen sliep zij bij Simsa in de mand, lekker warm en geborgen.

We zullen er wel aan wennen en nu is er tenminste weer plek voor het volgende schrijnende geval mocht het zich aandienen.

Ik moet even een zakdoek want die FISHERMANS FRIEND is erg sterk.

Groetjes Dennis

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di jul 03, 2007 6:12 am

Wat fijn dat we er met z'n allen getuige van hebben mogen zijn dat wonderen bestaan.
Simsa,het ga je goed meisje.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

dennisloef
Berichten: 60
Lid geworden op: ma mar 26, 2007 7:53 am

Bericht door dennisloef » za jul 07, 2007 5:32 pm

Lees nu het hele verhaal met de fantastische afloop van Simsa de Husky.Simsa de Husky
MET NIEUWE FOTO's
Tijdens de begroeting van je hond ´s morgens vergeet je het onderwerp waar je de pest over in wil hebben!

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » zo jul 08, 2007 6:46 am

Wat een metamorfose heeft dit meiske ondergaan he in zo'n korte tijd.
Ik ben heel benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen en hoe ze over een jaar is (en dan bedoel ik niet alleen haar uiterlijk).
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

simsa

Bericht door rosalinda » zo jul 08, 2007 10:19 am

Heerlijk om dit te lezen dat ze zo snel weer op geknapt is en een nieuw tehuis heefd
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Simsa......is thuis bij haar nieuwe baasjes........

Bericht door Cora » do feb 05, 2009 10:14 am

Een tijd geleden, in oktober vorig jaar, zijn Dennis en Nora nog hier geweest om spullen op te halen.


Ik vroeg toen naar Simsa.....maar Simsa is niet meer......Simsa is vorig jaar hier in Nederland overleden aan de gevolgen van nalatigheid van de nieuwe baasjes om haar te laten testen voor een bepaalde ziekte, als ik me niet vergis Leismaniosis, Simsa kreeg dus deze ziekte hier in Nederland en de DA wisten niet wat ze had.........ws nog nooit met dit ziektebeeld in aanraking geweest.

Simsa is dus eigenlijk onnodig gestorven........ze had met tabletjes, nog heel oud kunnen worden.......
Afbeelding

elko
Berichten: 80
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 7:07 pm

Re: Simsa......is thuis bij haar nieuwe baasjes........

Bericht door elko » do feb 05, 2009 10:44 am

zielig is het Cora, door nalatigheid van baasjes, onverantwoord, waarom zijn er zoveel mensen zo eigenwijs. Hoe men zich kan vergissen in mensen
Probeer te houden van dit leven, probeer ervan te genieten.

Plaats reactie