Dennis en Nora

Hier een opsomming van de goede doelen die we hebben gesponserd of die nog worden gesponserd.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Dennis en Nora

Bericht door Cora » di mei 22, 2007 11:53 am

zijn net weg.......ze hebben hier koffie gedronken en de spullen ingeladen, wat een vreselijke lieve mensen zijn dat zeg!

Moest iedereen bedanken die mee geholpen hebben aan het inzamelen van de spullen.
helaas was het bordje niet op tijd klaar, er was wat fout gegeaan met de kranten waar het op lag te drogen, was dus wat beschadigt wat bijgewerkt moest worden.

Vanaf vandaag is mijn adres ook inzamelpunt, als Dennis en Nora naar Nederland komen, rijden ze toch praktisch langs Enschede om terug te gaan naar Portugal.
Dus mensen in het oosten van het land.......bijdeze zijn alle "afgedankte" spullen die je niet meer gebruken kunt voor je hond, kat of paard welkom op mijn adres!

Zeer waarschijnlijk komen ze dit jaar nogmaals naar Nederland.

Nora en Dennis, ik wens jullie een behouden thuiskomst, en Dennis......nogmaals bedankt voor je hulp met mijn pc.........

Dikke kus! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » di mei 22, 2007 2:43 pm

Wat fijn dat je hun hebt kunnen helpen :wink:

En alle mensen uit het noorden....... jullie kunnen bij mij de spullen wel afgeven.... heb hier plek zat om het op te slaan.... :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Plaats reactie