refugiodosburros

Hier een opsomming van de goede doelen die we hebben gesponserd of die nog worden gesponserd.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

refugiodosburros

Bericht door Cora » ma apr 24, 2006 9:50 pm

ja daar ga ik weer.......

Marion weet het al dat ik me heb aangemeld op het buitenlands hondenforum....... sorry dat ik je verder nog niks heb verteld........maar ik ben bezig om een steunpunt op te zetten en weet , door te lezen daar, dat het erg moeilijk is om een geldelijke donatie los te krijgen.........

Maar deze meid laat zich niet voor 1 gat vangen........ik werd aangegrepen daar door het verhaal van de dierenopvang in Portugal........daar zitten momenteel 16 pupjes in opvang waar geen andere schuilplaats voor de regen is dan een vervoersbox........weet je wel zo'n ding waar je je hond of kat in doet als je naar de dierenarts moet......
Ze willen daar nu graag een dak bouwen over het buitenverblijf van de pup's.
Er is momenteel 200 euro gespaard en het geheel is geraamd op 600 euro.

Afgelopen maanden heb ik best veel kalenders verkocht en wil graag het gespaarde bedrag verdubbelen.......dit heb ik ookal overgemaakt op de rekening van de stichting ovv "puppendak".

Door dit alles ben ik toch wel ietsie meer op het buitenlandshondenforum te vinden om te proberen daar het vertrouwen te krijgen dat mensen daar ook een kalendertje gaan bestellen.......tenminste als ik fiat krijg van de admin om daar te mogen beginnen met het steunpunt "puppendak in Portugal"........en dan zo de laatst 200 euro in te zamelen zodat het dak er voor het volgend winter op zit........

Van alle bestellingen die worden gedaan, gaat meer dan de helft naar het steunpunt, als ik mijn onkosten eraf heb gaat het overgebleven bedrag naar het goede doel.........

Zodan.........geen paas bewerking van mijn kant maar een paasaktie!
Ik hoop dat het gaat lukken......

hier de link van de opvang in Portugal....... http://www.refugiodosburros.nl/
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di apr 25, 2006 5:17 am

Wat een goed plan Cora.Ik weet zeker dat Deze stichting hier heel gelukkig mee zal zijn.
Heb van de week kontact gehad met ze en aan hondenjasjes hebben ze niets (de honden trekken ze stuk tijdens het stoeien)
Zaterdag (met Koninginnedag) is er vrijmarkt en zal ik een groot gedeelte van de inmiddels beroemde hondenjasjes in de verkoop gooien.
De opbrengst zal dan ook naar refugiodosburros gaan.Als er genoeg verkocht worden gaat er ook aan gedeelte naar Dierenopvang Bosnië gaan .http://www.hondenopvang.com/
Nu maar hopen op mooi weer. 8)

Over een kalender zal ik nog eens mijn gedachten laten gaan.Voor een persoonsgebonden kalender heb ik nog even te weinig foto's maar het mooie weer komt er aan dus wie weet .................... :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di apr 25, 2006 7:55 am

Geweldig Marion, dat zullen ze zeker te weten waarderen..iedere bijdrage is welkom bij de vrijwilligers!

Tuurlijk is het zaterdag mooi weer, dan ben ik jarig!! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr apr 28, 2006 7:15 pm

--------------------------------------------------------------------------------

even een update tot nu toe...........we hebben totaal binnen €130.- dit is €30.- van 3 bestelde kalenders van Mirjam en €100.- vrijwillige bijdrage van mijn man en een reptielen liefhebster van een ander forum............Thanks Joke........en Jan natuurlijk


Nog € 70.- te gaan........er zit nog een vrijwillige bijdrage in de lucht, weet alleen niet hoeveel..........goed he??

Wie helpt met de laatste loodjes????
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » vr apr 28, 2006 8:41 pm

Van mij krijg je 25 euro Cora.
Moet het nog overmaken maar gaat morgen gebeuren dan doe ik de betalingen.
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr apr 28, 2006 8:43 pm

Wauw Sonja...dan hebben we nog maar €45.- euro te gaan........thanks ......thanks.... thanks.........geweldig dit van Joke en jou en natuurlijk mijn man..........een heerlijk gevoel!!!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za apr 29, 2006 5:21 am

De rest krijg je van mij Cora!
In de voorverkoop heb ik 25 euro 'verdient' met de hondenjasjes en dat bedrag zal ik verdubbelen. 8)
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za apr 29, 2006 6:19 am

Marion!!!! wat geef jij een mooi verjaardags kado........geweldig!!!!!! Afbeelding

We hebben het geld dus nu binnen en stopt de aktie...........dat is snel!!!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za apr 29, 2006 7:09 am

laten jullie me even weten op welke rekening jullie gaan storten?
Anders krijgen ze misschien dubbel....het lijkt me het handigst als jullie storten op mijn rekening dan gaat dat in 1 keer naar Portugal.

giro 195231 tnv Cora Koops Slottje Enschede ovv puppendak.

Het totaal toegezegde bedrag is €209.-

Dan kan ik dat in 1 keer overmaken.

Heb het gastenboek van al getekend van het asiel........ga maar eens kijken!! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » za apr 29, 2006 7:24 am

corakoops schreef:laten jullie me even weten op welke rekening jullie gaan storten?
Anders krijgen ze misschien dubbel....het lijkt me het handigst als jullie storten op mijn rekening dan gaat dat in 1 keer naar Portugal.

giro 195231 tnv Cora Koops Slottje Enschede ovv puppendak.

Het totaal toegezegde bedrag is €209.-

Dan kan ik dat in 1 keer overmaken.

Heb het gastenboek van al getekend van het asiel........ga maar eens kijken!! :wink:


Heb het naar jouw rekening overgemaakt Cora. Moet er al op staan.
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za apr 29, 2006 7:27 am

remikiso schreef:
corakoops schreef:laten jullie me even weten op welke rekening jullie gaan storten?
Anders krijgen ze misschien dubbel....het lijkt me het handigst als jullie storten op mijn rekening dan gaat dat in 1 keer naar Portugal.

giro 195231 tnv Cora Koops Slottje Enschede ovv puppendak.

Het totaal toegezegde bedrag is €209.-

Dan kan ik dat in 1 keer overmaken.

Heb het gastenboek van al getekend van het asiel........ga maar eens kijken!! :wink:


Heb het naar jouw rekening overgemaakt Cora. Moet er al op staan.


Klopt Sonja, nogmaals heel erg bedankt!!!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za apr 29, 2006 7:55 am

Ik werk nog ouderwets met giro/bank-overschrijfformulieren maar het komt voor elkaar dametje. :wink:

Ik vind het overgens zonde om de actie nu al te stoppen.
Zelf wil ik voorlopig eigenlijk nog even doorgaan voor deze stichting.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za apr 29, 2006 8:06 am

corakoops schreef:giro 195231 tnv Cora Koops Slottje Enschede ovv puppendak.

Moet het echt naar Cora Koops SLOTTJE Enschede?

corakoops schreef: Heb het gastenboek van al getekend van het asiel........ga maar eens kijken!! :wink:

Heb gekeken en ik kan me voorstellen hoe enorm blij je was op het moment dat je dat typte.(Voelde ik zelfs een klein traantje?)
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di mei 02, 2006 12:13 pm

ik zit hier vaak met tranen hoor.........of van het lachen of van emotie van verdrietig zijn.......

ik heb gisteren het geld over gemaakt naar Portugal € 209.=
Jullie kunnen op de site http://www.refugiodosburros.nl nakijken wanneer het binnen is.

Kijk dan bij home en dan verantwoording.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie mooie bijdragen allemaal!! :D
Afbeelding

Mirjam
Berichten: 8
Lid geworden op: vr mei 05, 2006 8:22 am

Bericht door Mirjam » za mei 06, 2006 8:26 am

Langs deze weg wil ik iedereen heel hartelijk bedanken en vooral Cora Koops dat het puppendak gerealiseerd is. De puppen zijn onder de pannen!!! Heerlijk.

Cora liet ons weten door te gaan voor de Refugio en wilde graag een ander doel horen. Volgende week ben ik in Portugal en gaan we in overleg met de Refugio bekijken voor welk project dit geld is bedoeld. Tot die tijd even geduld.

Helaas deed afgelopen week mijn pc het niet meer nadat ik een paar dagen weg was geweest en net dat de pc gemaakt was, ging Nora haar pc plat. Hierdoor kan de site niet up to date worden gehouden.

De site is geupdate althans voor zover mogelijk.

Groetjes,
Mirjam Scholte
http://www.refugiodosburros.nl

Plaats reactie