Kater geeft geen krimp

Plaats hier wetenswaardig heden met bron vermelding, over vergiftigingen etc.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Kater geeft geen krimp

Bericht door Aslan » zo jul 06, 2008 6:40 am

Een half uur in de wasmachine op 40 graden. Orion, de rode kater van Lisa en Wouter Braaf uit Hoofddorp, kan het gelukkig nog na miauwen.
Het dier verstopte zich vorige week in de wasmachine van een buurvrouw. Die had niets in de gaten toen zij een wasje deed. Toen de machine al enige tijd draaide, hoorde zij een vreemd geluid. Alsof iemand zat te krassen. Toen ze de deur van de wasmachine opende, kwam daar Orion uit, letterlijk als een verzopen kat.

"In paniek stond de buurvrouw bij ons voor de deur", vertelt Wouter Braaf. "Of die rode kat van ons was. Dat was inderdaad het geval." Onmiddellijk werd de dierenambulance gebeld. "Na verschillende spuiten, pillen en zalfjes krabbelde hij de volgende dag al weer flink op. Z'n oren doen het nog, wel trekken zijn ogen waarschijnlijk als gevolg van de zeepsop. Ook blijkt zijn staart zwaar gekneusd", aldus zijn baasje.

Afbeelding
Bron: Telegraaf

Nu was dit in de wasmachine bij de buren maar controleren jullie je wasmachines altijd voordat je een was draait?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Re: Kater geeft geen krimp

Bericht door annet » zo jul 06, 2008 7:07 am

Ik controleer mijn wasmachine nooit op de aanwezigheid van een kat. Ten eerste: die kat moet nog langs 4 honden zien te komen en ten tweede: mijn wasmasjien staat op zolder. icon_mrgreen
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Kater geeft geen krimp

Bericht door Aslan » zo jul 06, 2008 4:37 pm

Aslan past niet in de wasmachine en Nadja is te klein om in de bovenlader te komen maar aan de katten van de buren had ik eerlijk gezegd nooit gedacht. icon_redface
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Kater geeft geen krimp

Bericht door Cora » ma jul 07, 2008 9:29 am

UUUHHH niet echt gecontroleerd, maar als ik de was erin doe zie ik zo offie leeg is of dat er was in zit, dus zal een kat dan zeker wel opmerken, denk ik icon_redface

En mijn meiden kunnen er net met de kop en voorpoten in, de kont hangt er dan buiten........ icon_e_biggrin dus no problemo hiero..... icon_e_biggrin
Afbeelding

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Re: Kater geeft geen krimp

Bericht door Veerle » di jul 08, 2008 6:50 am

Ocharme de biesj icon_cry
Ik controleer ook nooit de wasmachine op beestjes
Moet toegeven dat die van ons er nog nooit eerder in gaan liggen zijn
Mag er echt niet aan denken !
Groetjes Veerle en de beren

Plaats reactie