Met spoed naar de DA

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Met spoed naar de DA

Bericht door ~~Wil~~ » di nov 20, 2007 3:47 pm

Met Cizmo.



Ik kwam thuis vanmorgen van het ziekenhuis, en tussen de middag kwam Ricardo eten.....Vanmorgen was Cizmo erg actief een heele week al zins ik 2 nakweek hier had..Blijven nu ook hier....



Ik loop naar het terarium en ziet cizmo plat op het zand liggen ogen dicht en reageerde dus niet toen ik hem riep..terarium open en nog deed hij z`n ogen niet open, pakte hem en hij was gewoon slap, en deed nog z`n ogen niet open......Dus ik zeg tegen Ricardo hij is toch niet dood he...Nou zeg Ricardo volgens mijn wel hoor ma....Hij reageerde dus echt niet, toen zag ik z`n buik bewegen Pffffff hij leeft gelukkig nog, maar z`n ogen gingen niet open...terug gezet in het terarium op het schors...Hij probeerde te lopen maar dat ging niet...gepakt en hem op het zand gelegt, en hij probeerde zicht voort te sleepen, leek wel of hij dronken was...Wil in paniek..gaat niet goed met me moppie...Rob gebelt van de Reptielle opvang Haarlem..Die moest mijn kunnen helpen...Hij zei suiker water geven...Ik dacht eigellijk dat hij een hartaanval had gehad... Na me tellefoontje gellijk suiker water gemaakt en hem het gegeven...maar het kwam er gellijk weer uit..en nog steeds z`n ogen dicht en raar slikken...Dus heb de DA gebelt en kon om half 3 komen...Tja zeg de DA is hij gevallen???? Niet dat ik weet en zo hoog is het niet in het terarium...Poep gepakt, zat bijna niets in maar hij had genoeg voor onderzoek....Er zit eitjes in van wormen en flagnaaten, maar dit is voor latere zorgen, dit verklaart niet wat hij nu heeft...En kan nog niet behandelt worden voor dit, omdat Dena weer in rust ligt...Ze moeten alle twee daar voor behandelt worden.



Hij denkt dat er een zenuwe knel zit, Cizmo heeft een infuus gekreegen en een prik met vitamine...Nu moet ik het een paar dagen aankijken en hij moet weer gaan eten en gaan lopen.



Hij mocht mee naar huis omdat dat beter is voor hem in z`n eigen omgeving....



Ik heb Cizmo dus op het zand gelegt en zie nog geen verbetering..Hij slikt best wel moeillijk.



Dus vandaag goed nieuws van mijn uitslag naar slecht nieuws voor Cizmo.



Het is echt een hooppie elende nu hij zo ligt en geen beweging in zit.



Zal vandaag naar me schoondochter gaan die is jarig, maar dat heb ik uitgestelt naar morgen, even Cizmo in de gaaten houden.



Hou jullie op de hoogte hoor.



knuff wil

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » di nov 20, 2007 5:32 pm

Och jeetje, heel veel sterkte en ik brand een kaarsje voor Cismo !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » wo nov 21, 2007 6:05 am

Jeetje Wil,dat is schrikken. :shock:

Ik hoop dat hij de nacht goed doorgekomen is.
Heel veel sterkte met je patiëntje en een dikke knuf voor jullie beiden.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo nov 21, 2007 5:09 pm

Hoe gaat ie nu Wil??
Afbeelding

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

cizmo

Bericht door rosalinda » do nov 22, 2007 12:36 am

Arme Cizmo dat is schrikken hopen dat het snel weer beter gaat Wil
Toen was geluk nog heel gewoon.

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » do nov 22, 2007 8:11 pm

Hallo Allemaal...Even een berichtje van mijn aan jullie, Als het licht aan gaat in de woonkamer, ben ik al gauw uit me slaap plaats, en dan gaan mijn lampen aan 6.45 al hoor, ik ben dan klaar wakker, ga dan lekker onder de lamp liggen en zonnen maar, Ik klim weer en loop weer normaal, maar eten wil ik niet, Tja krijg suiker water, maar niet te veel wand dan spuig ik het uit.....En weet je wat het is, ik weet nu dan me vriendjes er nog zijn...Ik heb ze gezien...Ik werd gepakt om me suiker water te geven, en me oog viel ineens op de bak naast ons.....En ja begon natuurllijk te knikken...Pffff ze zijn er nog...Ik was gewoon in een shock dan ze op taffel weg waren...Wand zins ik weet dan ze er nog zijn voel ik me goed, heb weer pit....Maar ik ga wel als het slaap tijd word, bij me vriendin liggen, zei heeft mijn plaats, en ik hoor daar ook, dus lig lekker warm op haar.

Afbeelding

Yenta en Yoekie daar gaat het goed mee, ze zijn weer gewend in hun eigen huis, en Yoekie is net z`n vader, ook zo druk, en wilt er steeds uit.

Afbeelding

Lik van Cizmo

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr nov 23, 2007 6:49 am

Ben blij dat het wat beter met Gizmo gaat Wil maar wat had hij nou en ehh .......... wie zijn Yenta en Yoekie?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » vr nov 23, 2007 7:02 am

Yenta en Yoekie zijn nakweek van hun, en me vriendin gaat samen wonen en haar vriend heeft niets met baardjes dus moesten weg.
Dus zijn ze weer terug hier bij pa en ma.
Kan het niet hebben dan ze weg moesten.
Ik verzorgde hun al elk weekend en de vakantie`s

Knuff wil

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

cizmo

Bericht door rosalinda » vr nov 23, 2007 9:32 am

ppppppppfffffffffffff wat een opluchting Wil dat alles weer goed gaat ,en nu heb je er nog 2 bij leuk :lol: :lol: :lol:
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie