Cora kijk is goed

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Cora kijk is goed

Bericht door ~~Wil~~ » za apr 08, 2006 10:14 am

Afbeelding
Dena ging vandaag weer is poepen, en nou heb ik nog nooit z`n raar geel ding gezien.
Hebben jullie een idee, het was wel hard..

knuff wil

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za apr 08, 2006 12:56 pm

die poepjes van de mijne zien er ook zo uit........maar heb er nooit aan gevoeld of het hard of zacht was....... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » zo apr 09, 2006 6:12 pm

sorry hoor ik heb er geen verstand van maar:

is dit het teken dat ze nu gauw eieren gaat leggen???????

bij chin heb je ook van die soort rubberen stopjes die ze dan poepen dat is een teken dat ze vruchtbaar zijn en gedekt willen worden.

vies praatje maar toch
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » zo apr 09, 2006 6:45 pm

Nou zal je zeggen dat ik het ook niet meer weet.
Wat ik dus voelde was dat rubbere dingetje, en nou voel ik niks meer bij haar.
Willetje snapt het niet meer en wil het even niet meer snappen, hahahaha
Dena zit nog met haar nek, dus ze gaan apart eruit, en kijken naar elkaar
Echt als een verlieft stel, die elkaar voor het eerst zien :roll:
Dena knikt dan deftig naar hem, en Cizmo die kan niet stoppen met knikken en een zwarte baard, Heb het wel geprobeert om die 2 gewoon te laaten lopen, maar dan vlieg cizmo`s Turbo aan en Hoppa bij Dena.
Dus of ze nou zin heeft in sex , ze kunnen even niet bijelkaar, Cizmo heeft al heel haat steekeltjes weggebeeten dus eerst dat in orde.
Ze graaft wel af en toe, maar ze ken me ook voor de gek houden hoor Dena..Eten doet ze voor 2, wat Cizmo niet eet verdwijnt in haar bekkie.
Wilde eerst Cora lastig vallen met de foon, van nou Wiletje weet het niet meer, hahahaha, Dach hee is zondag he.
Dus misschien heb je heelemaal gellijk met dat rubber ding wat eruit kwam, misschien voelde ik dat als ei, hahahaha zal weer een stunt zijn hoor , dan schrijf ik niks meer tot ik het zekers weer, hahahaahah :oops:

Knuff wil

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma apr 10, 2006 9:16 am

Nou Wil, na jou telefoontje ben ik ervan overtuigd dat Dena WEL zwanger is........

Ik wens je veel succes met het uitvoeren van mijn tips en hou ons op de hoogte! :wink:
Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » ma apr 10, 2006 9:38 am

hahahaha bedankt om even te luisteren Cora.
Dena ligt nu in de zon op het raamkozijn en Cizmo op de grond in de zon, ze zien elkaar niet.
Cizmo ligt hellemaal plat met z`n buik, lijkt net of hij nou erg dik is, hahahaha
Maar hij lig denk ik ook lekker te gezieten van de zon.
Heb een tupperware bak met nat zand en grond aan haar kant gezet en nou maar wachten tot ze wil werpen hahahaah


Knuff wil

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma apr 10, 2006 9:45 am

Zolang Dena geen versuffings verschijnselen vertoont en lekker aan de vreet blijft, geen zorgen maken Wil........gaat ze graven, dit kan soms wel een dag of drie aanhouden, lekker laten gaan, het kan zijn dat ze dan minder tot niks eet.
Wel water blijven sproeien trouwens.....ze zijn wel dorstig hoor tijdens het graven....... :wink:

Mocht ze na een week nog wel graven maar ze heeft nog niks gelegt en eet daarbij ook niets meer, trek dan aan de bel bij de dierenarts.

Mocht ze ondertussen nog zo'n gelig "eitje" uitpoepen, bewaren of anders zelf even gaan ontleden, durf of wil je dat niet, breng het dan naar de dierenarts.........

Mocht je straks nog vragen hebben je weet me te vinden!

succes meid! :wink:
Afbeelding

Plaats reactie