NOODKREET !!!!

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

NOODKREET !!!!

Bericht door Cora » do mar 30, 2006 7:34 pm

HEB DIT VAN EEN ANDER FORUM OVERGENOMEN.........JULLIE KENNEN MIJ MET MIJN STEUNPUNTEN DUS PLEASE..........

je kunt weer een bewerking bestellen voor €15.= ten gunste van het goede doel.......





Geplaatst: Do Mrt 30, 2006 7:53 pm Onderwerp: noodkreet

--------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben een “actie” op touw gezet genaamd “ NoodBoef”


Er zijn twee bouviers weggehaald bij een eigenaar, omdat ze zwaar ondervoed, uitgedroogd en zwaar ziek zijn.
Deze twee honden zijn voorlopig opgevangen in een pension,
Dit op kosten van een stichting in Duitsland(BiN).

Reu 25 kg
Teefje 21 kg


Beiden zijn totaal uitgedroogd, waarschijnlijk veroorzaakt door stress, ondervoeding en diarree, maar zelfs misschien door gebrek aan water
Beide zijn geïnfecteerd door haakwormen.
De darmen zijn volledig van slag en beiden krijgen nu speciaal voer. Dit houden ze echter slecht binnen
De oren zijn zwaar aangetast door oormijt.
Bij het teefje is de baarmoeder volledig ontstoken, normalerwijs zou zij met spoed geopereerd moeten worden. Dit kan echter niet gezien haar conditie.
Aan de andere kant bestaat het gevaar dat de ontsteking kapot springt. Op dit moment krijgt zij zeer zware antibiotica hiervoor. Maar het zal nog weken duren voordat ze eventueel geopereerd kan worden.
Met de reu gaat het iets beter, maar hij is er ook niet best aan toe.
Ook hij heeft dus haakwormen en zijn oren zijn zwaar geïnfecteerd door oormijt, het is afwachten of zijn trommelvliezen nog heel zijn.
Beiden staan onder professionele zorg van een dierenarts

U zal begrijpen, dat dit alles heel veel geld kost.
De stichting is niet draagkrachtig genoeg, om deze kosten allemaal op zich te nemen. Daarom doen we een beroep op u!
De stichting kan dit werk alleen maar voortzetten en deze honden en andere natuurlijk helpen en opvangen door middel van uw steun.
Wij willen u daarom vragen u steentje bij te dragen om de medische- en verzorgingskosten, op te kunnen vangen.
Elk bedrag is welkom, hoe klein ook………….opgeteld maakt het verschil!!!
Uw bijdrage kunt u overmaken op rekeningnr. 55.09.12.177 t.n.v. J.L. Iske te Kornhorn o.v.v. NoodBoef.

Zou u misschien dit berichtje door willen sturen naar andere hondenliefhebbers?


kom op mensen we hebben jullie hard nodig
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr mar 31, 2006 4:47 am

Arme dieren .................. :cry:
Wederom schaam ik mij mens te zijn. :oops:

Zal straks eens kijken of ik een knappe foto heb om te bewerken en anders maak ik geld over ovv Noodboef.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » za apr 01, 2006 7:31 pm

Ik zal morgen meteen storten....ik vind het afschuwelijk
wat een stakkers zijn er toch :(

Groetjes Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Plaats reactie