Falco heeft 2 breuken in zijn voet

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
nanda77
Berichten: 18
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 9:01 am

Falco heeft 2 breuken in zijn voet

Bericht door nanda77 » wo nov 23, 2005 9:20 am

Zondag middag zoudne we gezellig met de honden gaan wandelen.

Maar falco verstapte zich en begon als een gek te gillen van de pijn en hij kon niks meer.Marc heeft hem maar opgetild en in d ebench gelegd.Hij ging eigenlijk al meteen slapen.

Ik ben gewoon met layca gaan wandelen en marc bleef lekker thuis bij Falco.

Toen ik terug kwam en falco een elkkertje wou geven merkte ik gewoon dat het goed mis was hij liep er echt niet meer op.

ik de da opgebeld maar die vond het niet nodig om ons te laten komen kon wel tot maandag wachten.Wat wred ik toen pissg zag als je kind van een klimrek afvalt laat je die toch ook geen pijnlijden brrrrrr.

Toen heb ik de volgende da maar gebeld en daar konden we binnen een half uur terecht.En hij zag meteen dat er een breukje zat we hebben toen rontgen fotos laten maken en toen zag de da 2 breukjes waren geen gemakkelijke breuken qua genezing.

Het pootje werd ingetapt en moest er paar dagen om blijven zitten maar maandag avond lag het er al af en de pijn nam met vele maten weer toe.

Ik maandagavond de da weer opgebeld en die wou falco dinsdag morgen weer zien.Eenmaal daar gaf de falco een narcose om het voetje toch maar te spalken.

Wat had ik met hem te doen toen die bij kwam.Hij loopt er nu wel wat op mar si nog niet wat het moet doen volgens da.

We kijken dit nog een week aan wnat er zou binnen paar dagen eigenlijk al verbetering moeten zijn en als dat niet zo is gaan we met falco naar utrecht omdat ze daar toch wel water verder zijn qua medische kennis.

Want er zou 50% kans dat die er iets aan overhoudt .

Gelukkig zijn we verzekerd maar nu is de vraag of we het vergoed krijgen ja hij heeft ze pootje verstuikt en dat is in mijn ogen geen ongeluk dus laten we het hopen


groetjes Nanda
Falco the gipsy king

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo nov 23, 2005 9:50 am

ik had je verhaal al gelezen , wat zeer he??

geef'm maar een dikke knuffel van me en wens jullie sterkte met alles.
Hopenlijk houdt ie er niks aan over en gaat de pijn snel minder worden...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » wo nov 23, 2005 9:52 am

Arme Falco. :(
Heel veel sterkte met hem Nanda,geef hem maar een dikke knuffel.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » wo nov 23, 2005 12:11 pm

ook hier heelveel stertke falcootje :cry: :cry: en dat je gauw opknapt
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Plaats reactie