update bronco

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

update bronco

Bericht door jerry en bronco » ma nov 14, 2005 11:11 am

bronco zit niet meer in de bench het gat stukken beter met hem hij heeft geen pijn meer :lol: :lol: hij heeft dus een klapvoet maaar dat wisten we dus al dat ie dat er aan zou overhouden :( maar hij red zich erwel gelukkig mee
gisteren met hem aan de riem geprobeerd om een klein stukje te gaan wandelen,toen ging ie heelveel zitten,maar dat moeten we ook opbouwen
s'avonds loopt ie erger mank dan overdag maar das ook logisch
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma nov 14, 2005 11:20 am

Ach heden de zielepoot toch!
is er niet zoiets als fysiotherapie voor dieren?
Zwemmen lijkt me ook wel goed voor de spieren, zonder dat er teveel belast wordt!

Roep ook maar na dat ik wijs en hoor....Bronco doe het rustig aan en goed oefenen met je pootje! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » ma nov 14, 2005 12:20 pm

Wat heerlijk voor hem dat hij niet meer in de benche hoeft.
Het had allemaal nog veel erger kunnen zijn (heb zelf een hondje waarbij het pootje na een ongeluk afgezet moest worden)
Fysiotherapie voor dieren lijkt me inderdaad een goede optie maar je kunt het natuurlijk ook even aanzien hoe hij het zelf oppikt allemaal.Hij is nog erg jong en zal er waarschijnlijk wel mee leren omgaan.Gebruikt hij zijn poot wel gewoon of hinkt hij?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » ma nov 14, 2005 12:27 pm

hij loopt er wel op alleen mank

ze willen aanzien of hij er mee om kan gaan maar kan ook dat de hechtingen die blijven in zijn poot zitten of die niet gaan knappen over een tijdje dan moeten er nieuwe hechtingen en als het vaak voor komt dat ze knappen dat moet word zijn kuit vastgezet maar daar heeft ie dan veel meer last van lijkt me is allemaal afwachten

maar wat wij zo zien gaat ie er heel goed mee om nu met gewoon lopen
rennen weeten we nog niet
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » ma nov 14, 2005 1:01 pm

Ik duim voor jullie dat het weer helemaal goed gaat komen met die kleine man en dat de hechtingen keurig op hun plaats blijven zitten.
Geef Bronco maar een dikke knuffel en Jerry ook natuurlijk,we willen geen jalourse blikken he? :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » ma nov 14, 2005 3:14 pm

jerry is altijd ontzettend jaloers het word gelukkig wat minder nu bronco hier ook woond maar daarvoor mocht geen andere hond bij sander of bijmij in de buurt komen zelfs niet de hond de hond van onze vrienden terwijl ie die van de dag dat jerry bij ons kwam kent

maar de knuffels vonden ze allebei erg lekker :lol: :lol:
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » ma nov 14, 2005 5:36 pm

Hey Bronco

Hoe gaat het nu met je poot al weer een beetje beter??
Ik hoop dat je spoedig weer met je vier poten lopen mag en je geen pijn meer zult hebben.
Jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie