Uitslag cizmo

Is je maatje ziek en wil je graag je verhaal kwijt en heb je vragen, dan kun je hier terecht.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Uitslag cizmo

Bericht door ~~Wil~~ » di okt 18, 2005 10:55 am

In zijn poep is geen wormen,Flagnaaten aangetroffen.het bloed wat er bij zat, kan van het persen komen.




Maar erg veel slijm, morgen om 12 uur bij de DA zijn.




Ze gaan hem iets geven voor zijn darmkanaal, en ze had het over nog iets, maar dat weet ik niet meer.




Ze wil het eerst met Diender overleggen, dus morgen weet ik meer, nog een dag wachten, pfffffffffff




hou jullie op de hoogte.









xjes wil

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » di okt 18, 2005 1:34 pm

Gelukkig dat hij dan geen last meer heeft van parasieten Wil. En ook een opluchting dat het bloed waarschijnlijk door het persen komt.
Ben benieuwd of dat spul gaat werken voor zijn darmkanaal. Maar zoals Marlies al zei is het natuurlijk wel een waardeloze tijd omdat je ook zit met die winterrust waardoor ze ook al minder tot niets gaan eten.
Nou ik hoop met je mee Wil en wederom veel succes!!!!

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » di okt 18, 2005 1:44 pm

Ja het is met recht een waardeloose tijd.
Zat eerst in twijffel van ik laat het doen, en wacht gewoon hoe het gaat met Cizmo.
Maar ik heb het vorigjaar ook meegemaakt dat hij zo ziek was.
Ik heb hem ongezond gekocht..Wist ik niet hoor... maar als het weer verandert verandert Cizmo ook maar dan met veel ziek zijn.
Maar ben ook blij dat z`n poep schoon is hoor.
Het is zo moeillijk he om te weten wat hij heeft....Bij een 4 voetter zie je het snel genoeg, maar reptiellen tja heel moeillijk.

xjes wil

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di okt 18, 2005 9:49 pm

Dat is waar een reptiel is erg moeilijk te peilen......maar Wil de drie van mij liggen al een tijdje niks te doen, te suffen en niks te eten.....zelfs geen rauwkost of wasmotjes.........drinken doen ze wel maar heel weinig...het is toch winterrust tijd denk ik hoor !

Maar geweldig dat zijn poepie schoon is, dat is een hele geruststelling he?
Afbeelding

Plaats reactie