Uit de oude doos....

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ineke
Berichten: 1074
Lid geworden op: do jul 05, 2007 10:52 pm

Uit de oude doos....

Bericht door Ineke » di jan 05, 2010 10:15 pm

Afbeelding

Kwam deze foto tegen,is ook al een paar jaar geleden gemaakt,want het kacheltje hebben we inmiddels al lang terug gegeven,
en er zit inmiddels ook behang onder het raam.
En dit is ook niet de gewoonte bij ons hoor. :confused:
Heb gauw een foto gemaakt en ze er toen afgestuurd.
Maar vond het wel leuk om hem ff hier neer te zetten.
Soms als ik buiten bezig ben en ik kijk naar binnen zit er weleens een hus op tafel, :rolleyes:
Is maar goed dat onze gordijnen vaak naar beneden zijn als ik niet in de kamer ben.


Ineke
Geisha
*18-08-1999-10-01-2013
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Uit de oude doos....

Bericht door Aslan » wo jan 06, 2010 6:49 am

Wat ben ik blij met dit plaatje Ineke. :lol:

Ik was al bang dat ik de enigste was bij wie de honden over de tafels marcheren. :redface:
Mijn eerste hond lag zomers altijd op de plavuizen salontafel omdat dat lekker koel was aan zijn buikje.In die tijd hadden we vloerbedekking in een slecht geïsoleerde flat op de bovenste verdieping en het beestje (een Golden Retriever) had het gewoon warm.

Aslan loopt regelmatig over de salontafel als hij niet goed op zijn faforiete plekje kan komen omdat wij mensen in de weg zitten en ligt op de eettafel te kijken of ik al thuiskom. (vanaf die tafel kan hij liggend over de vensterbank kijken).Als ik dan de huiskamer kom ligt hij al weer heel schijnheilig op zijn kussen alsof hij niet eens gemerkt had dat ik weggeweest was. :biggrin:

Heerlijk dat onze honden zo heerlijk honds durven te zijn.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Uit de oude doos....

Bericht door Cora » wo jan 06, 2010 2:20 pm

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: geweldig met de kont op tafel......... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Gelukkig doen die van mij dat niet, tenminste niet als we thuis zijn, heb trouwens nooit gemerkt hoor als ik weg geweest ben dat het tafelkleed dan is verschoven........ :wink:

Ze komen wel met de voorpoten op tafel om te kijken of er nog iets te eten valt.......... :rolleyes:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Judith
Berichten: 1261
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 5:43 am

Re: Uit de oude doos....

Bericht door Judith » wo jan 06, 2010 4:53 pm

nou Marion dan ben je niet de enige zo te zien

jeetje een hond op tafel,die denkt ook wat valt hier te vreten :mrgreen:

gezelligheid kent geen grenzen hahaha
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie