Me Dena

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Me Dena

Bericht door ~~Wil~~ » vr jul 03, 2009 5:48 pm

Dana heeft na haar 5e leg een paar dagen later kreeg ze de inplantaat, Maar het weekend wat er tussen zat, heeft zei weer eitjes aangemaakt, wat ik dus niet wist, kom op ze had al 5x gelegt, 6e keer kan niet, maar een week geleden kreeg ze weer haar kleur, dat ze eitjes bij zich had, Ik heb gevoelt maar voelde niets, Gisteren na me trip naar Haarlem om 6 baardjes te brengen, zag ik ze graaven, maar ze heeft terarium zand, Dus een gat kon ze niet maken, Woensdag had ze nog goed gegeeten, gisteren wilde ze niets, Heb nog lekker met haar buiten gezeten een half uur, en ze was weer rustig, vanmorgen de DA gebelt, Goed voelen, ja zei ze ze heeft eitjes, gewicht was minder dan haar laaste leg, Ze zei ze zal wel minder eitjes hebben, Dus dacht woendag nog gegeten, dus volgende week leggen, Ik had een terarium leeg, dus heb er vandaag speelzand ingedaan, en daarna Dana, Kon gewoon haar terarium weer niet ombouwen..Maar dacht van , misschien krijg ze legnood omdat ze in een ander terarium zit, Ze was ook niet echt blij, De kleintjes waren aan het zwaaien naar haar, en zei 5 min geijsbeert, Zei ga nou lekker graven meissie, ben je er van af, En jawel ze ging graven, ik blij, en ze had een mooi gat, en het storte in, even haar geholpen, en ze ging draaien en hoppa daar kwam het eerste eitje, ze heeft er ander half uur over gedaan, leggen en begraven, Tja ze is niet eens goed genezen van haar 5e leg, Haar lekker verwend in bad, en lekker eten gegeven, en in haar terarium gezet, Heel onrustig, Dus heb haar gepakt en ze heeft 3 kwatier bij me gelegen, daarna weer lekker in het terarium, en nu is ze rustig en ligt bij te komen.



Ik vind het echt zielig voor haar, ze heeft weer 30 eitjes gelegt, Dit is dan 220 stuks.


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Me Dena

Bericht door Aslan » za jul 04, 2009 5:24 am

Wat sneu voor dat beestje. sad
Wat doet zo'n inplataat nou eigenlijk?Zorgt het dat ze niet meer bevrucht kan raken of wat is de bedoeling daarvan?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Me Dena

Bericht door ~~Wil~~ » za jul 04, 2009 7:44 pm

Vandaag om lekker eten jacht voor Dana, Wand ze moet echt gaan aansterken nou

Afbeelding

Als je onder haar ogen kijkt, zie je dat ze geen reserf meer heeft, het is gewoon ingedeukt, Ze lijkt dik, maar alles wat dik lijkt is vel, Dus ga haar gewoon weer de oude krijgen.

Afbeelding

En ook even lekker buiten in het zonnetje, daar geniet ik altijd weer van, Lekker bij het vrouwtje, heerllijk warm. Dana haar gewicht is 465 gram,



Ze heeft vandaag wel lekker fruit op, Dubio`s, sprinkhaan, En nu maar bijkomen en geen eitjes meer aan maken.



Lik Dana

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Me Dena

Bericht door ~~Wil~~ » za jul 04, 2009 7:44 pm

Ze had al weer eitjes aan gemaakt voor de inplantaat.
Dus dat moest er uit,

Plaats reactie